2. leht 2-st

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 03.12.2013 19:14 33
Postitas peep1
Solenoid nr1 laseb vaakumi tagasi . st siis uus kasutatud klapp ka ei toimi ja vaakum jääb actuatorile peale,et varras gaasidades ei liigu? Loodetavasti saite aru mida mõtlen :)

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 03.12.2013 19:48 30
Postitas teet82
Kas on juba kontrollitud, et vaakumvooliku lahtivõtmisel liigub aktuaator algasendisse? Vastasel juhul ei liigu äkki hoopis geomeetria vabalt.

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 03.12.2013 20:24 34
Postitas teet82
Jah, täpselt nii tuleks teha, soovitasin ka seda eespool. Ainuke tingimus, et peab olema piisav vaakum ülejäänud süsteemis. Aga mulle jääb jätkuvalt arusaamatuks, et kuidas toimub vaakumi maha laskmine BMW puhu, kui pole kolmandat voolikut juhtklapist õhufiltrisse? Kas siis otse atmosfääri läbi nende filtrite, mille puhastamisest siin eelpool räägiti...
Eespool on veel väidetud, et pistiku lahtivõtmisel suudab aktuaator ka ise tagasi liikuda. Selle jutu põhjal võiks viga olla ka juhtklapis või selle elektrilise juhtimise ahelas :?

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 03.12.2013 20:57 36
Postitas teet82
Kuno_T kirjutas:Kui tähte närida, siis
Jah, olin füüsika eriklassis omal ajal, häbi kohe :D
Aga teema autor võiks mõned elementaarsed asjad ära kontrollida, hetkel on seis segane. Suhteliselt kindel on see, et kui see geomeetria pole juba mõnda aega täies ulatuses liikunud, siis ega ta enam ei hakkagi liikuma, enne kui puhastatud saab.
Ja mulle on jäänud mulje, et mootori aju rõhu suurust madalatel pööretel ei kontrolligi, avariireziimi läheb ju tavaliselt alles peale 3000 pööret. See võib olla põhjus, et miks veakoode pole jne.

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 21.02.2015 15:34 16
Postitas sass730iA
võib olla ka detail 18 pistik pole ühendatud
Pilt

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 23.02.2015 12:37 13
Postitas Pandicted
Kui jälgida postituse kuupäevi, siis see on kaks aastat vana teema. Pole ju mõtet üles kaevata.

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 26.02.2015 20:47 10
Postitas peep1
On ikka vaja kaevata.Autol oli näpitu wastegate varrast ja solenoid läks vahetusse Patricku juures. Varras keerati lühemaks ,kuna oli liiga pikaks keeratud ja uus solenoid pandi.Turbo kuuma osa küljes on veel väike stopper polt , mis olevat ka ennas lahti vibreerinud.

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 03.03.2015 22:11 18
Postitas romulus
Kui turbo geomeetria takerdub, ka siis näpuga peaks saama seda varrast liigutada?

Mul 525d 120kw ja tundub ka, et madalalt (alla 2500 rpm) on minek kehvemaks läinud, kui varem oli. Käivitades varras liigub umbes samapalju, kui teemaalgataja videos.... näpuga saan rohkem liigutada. Kahjuks ei mõistnud vaadata kas/kuidas ta kõrgematel pööretel liigub, aga homme teen seda.

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 05.03.2015 13:03 24
Postitas romulus
Käisin Tartus DIAs (http://www.diagnostika.ee" onclick="window.open(this.href);return false;), fikseeriti kohe madal turbo rõhk. Turbo juures olev vaakumpaak võeti ahelast välja ja nüüd minek tip-top jälle. Ei mäletanudki enam kuidas see õige minek olema peab:)

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 05.03.2015 14:32 46
Postitas romulus
Ei teagi ka paak ise või voolik sinna. Peaks tegelikult kõik voolikud välja vahetama, eks siis uurin kummas asi oli. Mis selle paagi point on muidu? Ühtlustab vaakumit kuidagi?

Re: E60 530D jõud madalatel pööretel

Postitatud: 05.03.2015 20:57 12
Postitas Tauri_J
reservpaak