2. leht 2-st

Re: E61 aku

Postitatud: 15.01.2018 03:28 37
Postitas Leho
kontrollerid tarkvara najal I/O ja milledele mõjuv pingelang on fataalse iseloomuga.
Näiteid, tõendeid, kogemusi praktikast; toimemehhanism, kuidas pardas pinge võimalik vähenemine stardiabi ajal 12- 10 V-ni seda tekitab? Samas auto enda käivitamisel võib pinge langeda 7-8 V-ni. Sinu tõendamiskoormus. Ainukene, millel on vigaselt tööle pandud prose, on FRM3, kuid E60-l seda õnneks pole. Me jääme E60 juurde. Kuid mina annan nüüd alla, selle mehega võibki jutustama jääda. Mis iseenesest on tore, kui on igav. Vb olla keegi katsetab edasi.

Re: E61 aku

Postitatud: 15.01.2018 04:37 16
Postitas ttsys
Kui tahad midagi saavutada siis kasvõi luksu, aga ära anna alla. :mrgreen:
ELV vea ärgitus on kõige tüüpilisem ja levinum tagajärg, kui CAS-i käidi "tülitamas".
http://bmwspecialistreading.co.uk/bmw-e ... ion-fault/
Ega ikka ei lasta moodulil üles tulla, kui pinge alla 10.2 ...10.8V rebitakse. Kui see "ära võetakse" ja siis "treppina" tagasi antakse ongi kogu stsenaarium, et rike tekitada kohe CAS-is või järgmise stardi jaoks.
See: "Samas auto enda käivitamisel võib pinge langeda 7-8 V-ni" - ja see midagi ei tee on sul endal vaja tõendada!
Kuulan su juttu ja ainus asi, mida järeldan on see, et sul laguneb auto käes ja sa ei suuda põhjus-tagajärg seosetest aru saada. :mrgreen: :mrgreen:
Leho kirjutas: Näiteid, tõendeid, kogemusi praktikast; toimemehhanism, kuidas pardas pinge võimalik vähenemine stardiabi ajal 12- 10 V-ni seda tekitab? Samas auto enda käivitamisel võib pinge langeda 7-8 V-ni. Sinu tõendamiskoormus. Ainukene, millel on vigaselt tööle pandud prose, on FRM3, kuid E60-l seda õnneks pole. Me jääme E60 juurde. Kuid mina annan nüüd alla, selle mehega võibki jutustama jääda. Mis iseenesest on tore, kui on igav. Vb olla keegi katsetab edasi.

Re: E61 aku

Postitatud: 15.01.2018 11:33 21
Postitas ooDDoo
Endal negatiivsed kogemused e 61 ja 60 mudelitega töötava mootoriga täkku andmisel. peaaegu kõikidel masinatel on peale töötava mootoriga täkku andmist laadimine ära kadunud. kui mpm moodulist vead kustutada on laadimine normaliseerunud. Tegelikult ei tohi ühegi masinaga töötava mootoriga täkku anda.
isegi vanematel masinatel genekast jagu saanud.

Re: E61 aku

Postitatud: 15.01.2018 11:35 47
Postitas v-501
herr ttsys -iga vaidlemine on juba eos kaotatud lahing, tal on alati õigus, isegi siis kui pole... :D Samas kui käivitusjuhtmeid UM-ist ei osta, siis teoorias võiks oma Kalinaga ju kõiki täkutada?

Re: E61 aku

Postitatud: 15.01.2018 11:45 00
Postitas bud
Ei tea (ja eriti ei huvita ka) kellel siin õigus on, aga minu kogemus eelmisest aastast: pidin olude sunnil nädal aega 'täkutama' oma poja Audit. Siiani tomib nii laadimine, kui ka kõik moodulid on elus mõlemal autol.. Ehk vast siis vedas...
Täpsustan, et mina tegin nii, et esimeseks kinnitan plusi oma autole, teiseks teine plus teise auto külge.Sama järjekord ka miinusega. Siis käivitasin oma auto, ootasin 5-10 minutit ja siis käivitasin teise auto.

Võõrastele autodele eriti ei julgeks 'täkku anda'. Mine tea, mis on aku tühjenemise või mittekäivitumise põhjus.

Re: E61 aku

Postitatud: 15.01.2018 12:04 07
Postitas ooDDoo
käivitusjuhtmete klemmide peale panemises pole küll mingit vahet kas pluss või miinus enne... akut eemaldades peab miinuse ennem eemaldama. see on ,aga selleks,et muidu võib juhtuda et pluss klemmi eemaldades lähed võtmega vastu keret.

Re: E61 aku

Postitatud: 15.01.2018 12:44 10
Postitas aronz12
Väidetavalt peaks miinus klemm vähem särinat tegema. Selle tõttu ka paljud nn lülitused käivad just massi poolepealt.

Re: E61 aku

Postitatud: 15.01.2018 12:46 44
Postitas ooDDoo
miinusklemmi pealt toimivad paljud lülitused ikka väiksema lühiseohu pärast.. ohutum on kui mööda kere jooksevad miinusjuhtmed.