E34-le suuremad/võimsamad pidurid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Ragnar kirjutas: täpsustame, täpselt samad pidurid on sedaanil ja touringul.
Võibolla oli sõnastus kehv aga täpsustuseks siis.
Kettad on tõesti samad, erinevus on supportis ikkagi.

terv
erich
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

miks siis varuosakoodid samad on?
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

hmm, uurin seda asja siis veidi lähemalt.
siiamaani on kõikidel silmajäänud sedaanidel ja touringutel tagumised suportid erinevad olnud. võibolla tõesti on 540'l samad.
eks annan teada mis tulemuseni jõuan

terv
erich
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

näedsa, oligi ragnaril õigus.
540il pole vahet sedaani ja touringu piduritel, teistel mootoritel on küll erinevate koodidega.

terv
erich
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

m5 vidinad. kui juba sis juba.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Jaanus_P kirjutas:Kui 730´ga sai ühe korra 200km -> 0km pidurdatud siis esimesel korral sai hakkama ilusti, aga teisel korral sama katset tehes muutus pedaal süldiks jala all. Sellest tegin lihtsalt järelduse, et selliste kiirustega ei tasu sõita tänavaliikluses ja hoian edaspidi kiiruse korras (katsed tegime suletud alal). Tavaliikluses ei ole veel tekinud olukorda kus originaal pidurid alt veaks.
Selliste sümptomite puhul tuleks alustada pidurivedeliku täielikust väljavahetamisest racing õlide vastu ja samas tuleks muretseda selleks vastavad piduriklotsid, 5 mm suuremad kettad ei ole nüüd küll põhjustajaks, suurem ketas lubab lihtsalt kergemat vajutamist sama effektiivsuse juures kuna jõuõlg muutub, kui süldiks muutumine tähendab seda, et pidur üle kuumeneb.

Alamõõdulise ketta probleem on lihtsaltüteldes selles, et kui tulise piduriga üritad hoogu maha saada, siis vajuta või 3 mehe massiga, aga ratast plokki ei saa.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta