Võibolla oli sõnastus kehv aga täpsustuseks siis.Ragnar kirjutas: täpsustame, täpselt samad pidurid on sedaanil ja touringul.
Kettad on tõesti samad, erinevus on supportis ikkagi.
terv
erich
Võibolla oli sõnastus kehv aga täpsustuseks siis.Ragnar kirjutas: täpsustame, täpselt samad pidurid on sedaanil ja touringul.
Selliste sümptomite puhul tuleks alustada pidurivedeliku täielikust väljavahetamisest racing õlide vastu ja samas tuleks muretseda selleks vastavad piduriklotsid, 5 mm suuremad kettad ei ole nüüd küll põhjustajaks, suurem ketas lubab lihtsalt kergemat vajutamist sama effektiivsuse juures kuna jõuõlg muutub, kui süldiks muutumine tähendab seda, et pidur üle kuumeneb.Jaanus_P kirjutas:Kui 730´ga sai ühe korra 200km -> 0km pidurdatud siis esimesel korral sai hakkama ilusti, aga teisel korral sama katset tehes muutus pedaal süldiks jala all. Sellest tegin lihtsalt järelduse, et selliste kiirustega ei tasu sõita tänavaliikluses ja hoian edaspidi kiiruse korras (katsed tegime suletud alal). Tavaliikluses ei ole veel tekinud olukorda kus originaal pidurid alt veaks.