2. leht 2-st

Postitatud: 08.09.2004 16:14 08
Postitas Indrek_M
Just. Ummikus tiksudes lähebki mootor kuumaks ja hakkab jõnksutama :|
Tagurdades jõnksutab ka külma mootoriga.

Postitatud: 08.09.2004 16:34 58
Postitas Silver_S
Kõik, kysivad keegi ei vasta :lol:

Postitatud: 08.09.2004 17:35 38
Postitas Are
vastused on kõik eelmisel lehel vst :P

Postitatud: 08.09.2004 17:41 41
Postitas Ragnar
see nõksutamine ei saa siis DMF hoorattast olla, kui miki-hiire'l on
m20 motoga sama asi? sellel ju tavaline hooratas või kuidas?

Postitatud: 09.09.2004 11:12 44
Postitas marxxx
Teab keegi kas seda hooratast saab eraldi ka vahetada või tuleb kogu krempel koos vahetada?

Postitatud: 09.09.2004 19:23 26
Postitas Ragnar
mis kogu krempel? kui sidurit mõtled siis seda küll vahetama ei pea koos hoorattaga. lahti tuleb aga küll kiskuda kõik.

minu hooratas, peale kasti ja siduri eemaldamist:
http://kodu.neti.ee/~ugodit/535/PICT9352.JPG

selline küsimus ka veel, et kas seda pealmist osa peab korras
hoorattal saama käega liigutada tagumise (hammasvööga) osa suhtes?
kui jah siis kui suures ulatuses?

Postitatud: 10.09.2004 12:18 15
Postitas priitv8
Nu kirjutas:selline küsimus ka veel, et kas seda pealmist osa peab korrashoorattal saama käega liigutada tagumise (hammasvööga) osa suhtes? kui jah siis kui suures ulatuses?
Vastupidi ei peaks just. Need vedrud seal sees peaksid piisavalt suure jõuga olema, et käega liigutada.

Postitatud: 14.09.2004 20:34 42
Postitas pritsu
Mul selline probleem et siduri pedaal hakkab põhja vajutades jala all vibreerima.Millest see võib tingitud olla.Kas survelaager võib olla läbi ?

Postitatud: 20.01.2005 19:47 10
Postitas Tarvo
Otsingu abiga kaevates leidsin sellise vana teema.

Minu autol kardaanirist läbi, avaldunud on järgmised sümptomid: rist ise on roostepurune ja loksub. Lülitades käigu asendisse "D" või "R" kostub kolksakas auto alt, kere keskosast, 20-30 km/h juures kiirendades tekib keresse massiivne vibratsioon, kusjuures muudel kiirustel seda pole. Ei unda kuskilt otsast midagi. Kogu see kupatus suri maha ca 2 päevaga.

Tervet kardaani seepärast vahetada plaanis ei ole - $$$ :shock:
Tehas jällegi ei näe minu teada kardaaniristi vahetamist eraldi ette, vaid see käib kardaaniga ühes tükis. Risti aga peaks eraldi saama vahetada, mis omakorda tähendab seda, et vaja oleks see kupatus pärast tasakaalustada.

Kus saab seda tasakaalustada? Palju maksab? Kui ruttu seda tehakse? Pidi ka üsna kopsaka summa maksma nagu teadjad-mehed räägivad.

Mis pulgad veel võiksid vahetust vajada/mida selle lammutamise käigus oleks soovitatav vahetada? Kas seal on neid riste 2 tk? Millise hinnaga need on võimalik soetada? Seni auto ühes tükis.

Kas omal jõul liikumine on hetkel väga ebasoovitatav?

Kas minu teooria on õige?
Palun abi!

Postitatud: 20.01.2005 22:47 59
Postitas kiire-lauri
Äkki keegi teab mis mu e30 viga, tagumist käiku tuleb väga hoolikalt ja vaikselt panna,muidu nagu toorelt raiuks sisse selline ragin.Muidu käigud lähevad ilusti sisse ja kastis on õli ka.

Postitatud: 22.01.2005 11:41 51
Postitas Tarvo
Kus saab Tallinnas kardaani tasakaalustada? Palju maksab? Kui ruttu seda tehakse?

Postitatud: 22.01.2005 14:16 40
Postitas nokkel
mul sama pull, kohalt võttes teeb nagu gaz 51; tõk-tõk-tõkk. tunnen ennast nagu algaja selle auto roolis. tiba koliseb ka taga, arvan et lääbapuksid.

Postitatud: 22.01.2005 21:21 09
Postitas Tarvo
Tarvo kirjutas:Kus saab Tallinnas kardaani tasakaalustada? Palju maksab? Kui ruttu seda tehakse?
Et siis tõesti keegi ei tea?
Või olen ma millestki valesti aru saanud?

Postitatud: 12.03.2005 14:38 30
Postitas Ragnar
nokkel kirjutas:mul sama pull, kohalt võttes teeb nagu gaz 51; tõk-tõk-tõkk. tunnen ennast nagu algaja selle auto roolis. tiba koliseb ka taga, arvan et lääbapuksid.
Mul oli sama häda pikka aega aga nüüd korras. :)
Tagasilla puksid said vahetatud aga ei midagi. Kahtlustasin veel
tagasillas neid 8 kujulisi vidinaid ning ka hoorattast aga viga oli palju
lihtsam. Nimelt oli kulunud kardaani tsentreerimis laager. nr1 siin skeemil.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... af2adabfbf

Maksis ta UM's aint 110eek (ainuke jama, et kohapeal ei olnud ja Saksast tuli tellida mistõttu tellimis aeg venis 2 kuu peale :shock: )
Nüüd värin kadunud :D

Postitatud: 13.03.2005 09:04 27
Postitas nokkel
tänud infi eest :)

Postitatud: 30.01.2006 17:17 58
Postitas Arux
Sattusin otsinguga teema peale, mis paistab paljudele muret tegevat. Nimelt autol M21D24 mootor ja autm.kast ning "D" või "R" sisselükates käib väike nõks läbi autost. Vahetatud on mingid "kardaaniristi puksid" (ei tea ise täpselt :P ), kuid väike nõks on ikka alles. "Posijad" ütlevad, et tagumine pooltelg. Aga seda teemat lugedes tuli külm higi palele, kui lugesin sellest DMF hoorattast - kas DMF paigaldati kõikidele diislitele ning kuidas DMF korrasolekus veenduda? Ja kõige hullemal juhul, palju DMF vahetus rahakotti kergendaks (tfui-tfui-tfui)??? :?

Postitatud: 30.01.2006 17:31 59
Postitas siim_s
Automaadil küll DMF-i ei ole.

Ma arvan et tegu on siin tagasillaga.

Postitatud: 30.01.2006 21:04 44
Postitas Arux
Võib olla astusin ämbrisse :? , aga realOEM andis E34/M21D24/AUTOM küll "twin mass flywheel": http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Dual-Mass Flywheel ja Twin-Mass Flywheel peaks ju idee poolest samad mõisted olema, või...? Igatahes tahaks asjas selgust :|