Istme ja tagaakna vahelt kate maha selle all on amordika ylemised kinnitused näha. Edasi nagu ikka - vedrukammitsaga vedru kokku amort alt ja ylevalt lahti ja ongi käesSiit küsimus suurele ringile, et kuidas tagumisi vahetada
e34 esimeste amortide vahetus
Et kuidas siis saab? Oleks vaja vedrud ära vahetadahansu kirjutas:Mul küll ei õnnstunud seda ülemist otsa nii välja tõmmata, ei paindu nii alla, et mahuks välja. Mõlemad rattad olid maast lahti. Või tuleb alt ikka mõni hoob ka lahti lasta? Või peab mõlemad amordid ülevalt lahti laskma?priitv8 kirjutas:Lased ülevalt lahti ja võtad otsa rattakoopast välja. Vähemalt E32 ja E34 saab küll nii hakkama.Tarmo kirjutas: Aga kuidas siis?
Seda traadivarianti ei soovita kûll kellelegi.Olen ise meest haiglasse viinud kes selle purunenud traadi pärast vedruga otsaette sai ja kaks päeva rahulikult inglite laulu kuulas enne kui kanal paika läks ja pilt ette tagasi tuli.Ja kui uskuda arsti sõnu siis oleks kutil võinud hulleminigi minna.meelis k kirjutas:erx888 kirjutas:Olen kuulnud tarkadelt meestelt,et tõmmitsat saab asendada koormarihmaga .Kahjuks pole ise sihukest tööd teinud nii, et äkki keegi spetsim mees oskab öelda kas nii on võimalik
Ise kunagi üritanud kruustangide vahel traadiga kokku tõmmata uusi vedrusid, aega läks, aga külge said. Peab vaatama et vastu vahtimist ei saa
Olen ka näinud varianti kus vedru traktori haakeraua abil kokku suruti
Nii et minu arvamus on asjast et kui teed siis kasuta ettenähtud tööriistu (need ikka leiutatud töö korralikuks ja ohutuks tegemiseks mitte inseneri igavusest) või siis viia auto juba selleks spetsialiseerinud inimeste kätte!
Bmw 520 i 110kw
See "saladus" on siis see parempoolne kast (pildistatud Valdeku loal):Tarmo kirjutas:Paistab et Valdekul on omad saladused, mida ta siin avaldama ei hakka.Valdek kirjutas:eipriitv8 kirjutas:Lased ülevalt lahti ja võtad otsa rattakoopast välja. Vähemalt E32 ja E34 saab küll nii hakkama.
E30 316i ´90, E34 518i ´95