2. leht 8-st

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 20.04.2012 08:52 39
Postitas TiitR
maarekl kirjutas:
kes seda progremist teeb? palju selline asi maksta võib? endal veel küll mingeid jamasid pole,aga hakkab lähenema 200000 km. selle uurin veits seda teemat. Nagu aru saan ülevaatusel see asi ei mõjuta midagi?
Äkki siit midagi? http://www.hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 20.04.2012 18:22 09
Postitas bmw530td
TiitR kirjutas:
maarekl kirjutas:
kes seda progremist teeb? palju selline asi maksta võib? endal veel küll mingeid jamasid pole,aga hakkab lähenema 200000 km. selle uurin veits seda teemat. Nagu aru saan ülevaatusel see asi ei mõjuta midagi?
Äkki siit midagi? http://www.hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
just se sama paik seal seda tehtigi

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 21.04.2012 20:09 52
Postitas Rain.
Kui see kübemefilter nüüd vahelt ära progeda, kas siis auto läheb ülevaatuselt korrektselt läbi ja see midagi ei mõjuta? Oskab keegi äkki selle kohta ka midagi kosta?

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 21.04.2012 20:14 04
Postitas redline
Puuritud filtritega ülevaatusel probleeme pole. Ilmselt pole ka välja programeeritud masinatel probleem ülevaatust läbida.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 22.04.2012 22:15 17
Postitas dolby
http://forums.5series.net/topic/94725-d ... r-the-dpf/" onclick="window.open(this.href);return false;

Link igaks juhuks. Kuidas Antti seda toimetas.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 23.05.2013 18:37 05
Postitas sigaelmar
Kas keegi teab mis juhtub kui DPF filter on seest tühjaks põlenud aga auto hakkab seda puhastama? Palju suitsu ja tukekahju?

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 23.05.2013 19:16 48
Postitas bmw530td
Mina olen nüüdseks sõit ilma filtrita 2aastat ja 30000km ei mingeid probleeme siiani. ja ülevaatusel oli tahama norm 0,39 voib olla 3,0

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 23.05.2013 20:22 18
Postitas Raemees
sigaelmar kirjutas:Kas keegi teab mis juhtub kui DPF filter on seest tühjaks põlenud aga auto hakkab seda puhastama? Palju suitsu ja tukekahju?
Ära siis aja seda täitsa tühjaks, ülevalpool on kirjas et puuritakse ka lihtsalt augud läbi. Tundub suht mõistlik...

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 23.05.2013 20:45 52
Postitas maarekl
Raemees kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Kas keegi teab mis juhtub kui DPF filter on seest tühjaks põlenud aga auto hakkab seda puhastama? Palju suitsu ja tukekahju?
Ära siis aja seda täitsa tühjaks, ülevalpool on kirjas et puuritakse ka lihtsalt augud läbi. Tundub suht mõistlik...
aga kui lihtsalt mõned augud sinna puurida, kas siis üldse on vaja välja progreda?

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 23.05.2013 22:19 49
Postitas sigaelmar
Mul on väike kahtlus et mu filter võis ära sulada ja sellepärast küsin ,et mis saab kui ta hakkab nüüd tühja filtri sisse kütust pihustama mis peaks muidu filtri elementi puhtaks põletama.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 23.05.2013 22:24 17
Postitas maarekl
sigaelmar kirjutas:Mul on väike kahtlus et mu filter võis ära sulada ja sellepärast küsin ,et mis saab kui ta hakkab nüüd tühja filtri sisse kütust pihustama mis peaks muidu filtri elementi puhtaks põletama.
mis moodi ta ära sulas? Ei tohiks hakata põletama, kui ülerõhku ei teki.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 24.05.2013 08:44 26
Postitas sigaelmar
No käis selline mõte korra peast läbi sest ma kasutasin küttelisandit mis aitab tahmaosakestel varem ära põleda aga nüüd kui kätte jõudis see päev, kus auto ise puhastama hakkas, siis hakkas tagant hullu suitsu ajama ja ma nägin peeglist, kuidas konkreetselt hõõguvaid tükke/tukke lendas summutist tee peale. Et midagi seal ära põles. Ja teiseks on mu summutiots nüüd seest tahmane, varem see oli täiesti puhas nagu kübemefiltriga autol olema peabki. Teen selle õhtul puhtaks ja vaatan kas läheb uuesti tahmaseks aga kui läheb, siis ma kardan, et DPFiga võis midagi juhtuda.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 24.05.2013 09:48 43
Postitas Rain.
Kõige lihtsam, lase see vahelt välja lüüa ja ei pea enam sellele DPF-i probleemidele mõtlema.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 24.05.2013 10:39 33
Postitas sigaelmar
Ennem ma seda ei tee kui probleeme pole. Uut ka muidugi ostma ei hakka aga niikaua kui ta seal probleeme ei tekita, las ta olla.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 24.05.2013 14:08 29
Postitas maarekl
minu autol küll pole summuti ots puhas. täitsa mustaks põlenud, muidu aga ei suitse. ja kui kübemefiltrit põletab , siis ainult uriseb, nagu oleks sportpütt all

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 24.05.2013 16:59 58
Postitas sigaelmar
Mul igatahes oli eelmine nädal veel summutiots seest puhas.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 25.05.2013 00:09 10
Postitas sigaelmar
Täna hakkas ennast jälle puhastama ja tundub, et kõik endistviisi. Aga mul tekkis küsimus et kui tihti umbes on normaalne et ta ennast puhastab?

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 29.05.2013 10:55 48
Postitas mart551
Omast kogemusest võin öelda, et ilma DPF'ita on parem. Lasin selle ca. aasta tagasi Silikaltsiidi tänaval eemaldada (2006. 530d, ls nüüdseks 340 000) ja aju ümber programmeerida, pärast seda käib tunduvalt paremini edasi ja kütust kulub liitri jagu vähem keskmiselt (7,5 -> 6,5) . Ülevaatusel oli tahmaosakeste arv tublisti alla normi. Miinuseks muidugi see, et kui tükk aega rahulikult sõita, siis kiirendades viskab "londi" välja.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 12.07.2013 20:25 41
Postitas maarekl
**** enda autol hakkab ka vist filter otsa lõppema, kuidagi laisaks jäänud ja pöörded ka ei lähe enam piirajasse, kas see normaalne, kui ei lähe enam nende kriipsudeni.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 12.07.2013 23:08 58
Postitas Fred
Läbi elatud selle nädala alguses.. auto jäi totaalselt uimaseks, ühtki viga iDrive ei näidanud... jürisoo või silikatsiidi tänava mehed aitavad sind..

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 13.07.2013 08:53 26
Postitas maarekl
mis moodi ja palju maksis? kas lasid ainult filtri eemaldada, või progreti ümber ka?

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 13.07.2013 09:22 02
Postitas bmw e60 :)
maarekl kirjutas:mis moodi ja palju maksis? kas lasid ainult filtri eemaldada, või progreti ümber ka?
Kui filter läheb vahelt ära, siis tuleb nagunii ka ümber programmeerida.
Jyrisoo juures maksis 350.- kui filter vahelt, summuti ümber ehitus, ümber programmeerimine ja lisa chip.
Ja carmastersis Patricku juures läheb juba lihtsalt 350.- chipi ja ümber programmeerimise peale. + Valdek võtab filtri vahelt ja ehitab summuti ümber, see maksis veel lisa 125.- summuti vajab sellepärast ümber ehitamist, kuna muidu jääb see paun seest tühjaks ja hakkab sellist plekki kolinat tegema vms.
Aga no, kõik siin kiidavad Jyrisoo-d ja ta on spetsialiseerund vend selle teema kohapealt juba. Aga foorumi kasutaja Rain oma e61 käis Patricku juures DPF eemaldamas ja oli vist väga rahul tehtud tööga.

Ise uurisin ka just neid hindu ja aegu, kuna tahan ise ka tuleval nädalal filtri vahelt välja lüüa, tunda on, et on uimasemaks jäänud võrreldes sellega mis auto ostes oli. Autol ostes oli 189 000 ees ja nüüd praegu on 266 odomeetril. Lihtsalt lasin iDrives Service DPFi ära nullida kui autol täitus 200 000km. odomeetril, kuna ka DPF Service näidik oli veel kooskõlas läbisõiduga. (arvan ise, et on keritud, kuigi UM ja Patrick väitsid, et on õige.)

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 13.07.2013 12:04 17
Postitas Raemees
bmw e60 :) kirjutas:
maarekl kirjutas:mis moodi ja palju maksis? kas lasid ainult filtri eemaldada, või progreti ümber ka?
Kui filter läheb vahelt ära, siis tuleb nagunii ka ümber programmeerida.
Jyrisoo juures maksis 350.- kui filter vahelt, summuti ümber ehitus, ümber programmeerimine ja lisa chip.
Ja carmastersis Patricku juures läheb juba lihtsalt 350.- chipi ja ümber programmeerimise peale. + Valdek võtab filtri vahelt ja ehitab summuti ümber, see maksis veel lisa 125.- summuti vajab sellepärast ümber ehitamist, kuna muidu jääb see paun seest tühjaks ja hakkab sellist plekki kolinat tegema vms.
Aga no, kõik siin kiidavad Jyrisoo-d ja ta on spetsialiseerund vend selle teema kohapealt juba. Aga foorumi kasutaja Rain oma e61 käis Patricku juures DPF eemaldamas ja oli vist väga rahul tehtud tööga.

Ise uurisin ka just neid hindu ja aegu, kuna tahan ise ka tuleval nädalal filtri vahelt välja lüüa, tunda on, et on uimasemaks jäänud võrreldes sellega mis auto ostes oli. Autol ostes oli 189 000 ees ja nüüd praegu on 266 odomeetril. Lihtsalt lasin iDrives Service DPFi ära nullida kui autol täitus 200 000km. odomeetril, kuna ka DPF Service näidik oli veel kooskõlas läbisõiduga. (arvan ise, et on keritud, kuigi UM ja Patrick väitsid, et on õige.)

Võibolla sa oled lihtsalt autga tänaseks väga harjunud, mitte see ei ole uimaseks jäänud, nii võib ehk ka olla? :mrgreen:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 13.07.2013 13:52 08
Postitas ttsys
Ka Soomes põlevad BMW-d tänavatel ehk levinud nähtus. Puurijatele ja lihtsalt filtri eemaldajatele tõsine mõttekoht:
http://www.reporter.ee/2013/07/11/juht- ... al-polema/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9447428" onclick="window.open(this.href);return false;
Jan320 kirjutas:Sai ka seda teemat uuritud UM ist ja esimest korda pesevad läbi , kui ei toimi vahetavad välja, soomlased puurivad lihtsalt kolm auku läbi ja pidi toimima, kolmas variant on üldse minema visata ja ajust maha progeda!

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 13.07.2013 14:57 59
Postitas bmw e60 :)
[/quote] Võibolla sa oled lihtsalt autga tänaseks väga harjunud, mitte see ei ole uimaseks jäänud, nii võib ehk ka olla? :mrgreen:[/quote]

krt, ei ütleks, et sellest on tingitud, et olen autoga väga harjund. See DPF filter on mu autol kindlalt praegu probleemiks, kuna suve palavatel ilmadel esineb seda põlemis protsessi päris tihti. Ja ca. 60 000km. tagasi lõi veateate iDrives põlema, et DPF filter on täis/umbes. Ja kuidagi uimane on ka auto.

soetasin omale korraliku välja laske kollektori ka ära (M57) ja eile käisin võtsin Valdeku käest kõik 4 tihendit ka ja nüüd järgmine nädal siis tahaks jyrisoo juures lasta filtri eemaldada, ümber programmeerida ja ka remapi teha ja siis lasta ka kollektor vahetada. Praegune plekist kollektor on läbi omadega vist ikka, kohapeal seistes ajab vingu salongi jubedalt ja kolle teeb sellist tühja pleki häält kohapeal seistes töötava mootoriga. Ja kollektori pärast töötab ka turbo 0.2 bari vähem kui tehas ette näitab, või tahab ka turbo hakata minuga koos tööd lõpetama?! :?

Võtan kätte ja teen ka omale teema ära Lugejate alafoorumi alla nüüd. Kuna hea endal pärast lugeda mida kõike tehtud ja ka probleeme mitu mida oleks hea teiste kasutajatega jagada. Ja pilte on ka autost tekkinud omajagu, nii talve kondindsioonis kui ka suvel 18" veljega. :)

Päikest!! :cool:

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 13.07.2013 22:15 20
Postitas Raemees
ttsys kirjutas:Ka Soomes põlevad BMW-d tänavatel ehk levinud nähtus. Puurijatele ja lihtsalt filtri eemaldajatele tõsine mõttekoht:
http://www.reporter.ee/2013/07/11/juht- ... al-polema/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9447428" onclick="window.open(this.href);return false;
Jan320 kirjutas:Sai ka seda teemat uuritud UM ist ja esimest korda pesevad läbi , kui ei toimi vahetavad välja, soomlased puurivad lihtsalt kolm auku läbi ja pidi toimima, kolmas variant on üldse minema visata ja ajust maha progeda!
Keegi ei ole ju öelnud, et see põleng on tekkinud seoses DPF filtriga, lühis + tuli võib ka muudest juhustest tekkida....
Kuigi oleks hea teada... aga jah kahjuks me ilmselt ei saa tegelikke põhjuseid teada kui just foorumi autoga tegu poleks olnud.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 13.07.2013 22:43 34
Postitas ttsys
Jah võis muidugi vaatamata sellele, et kolmesed põlevad üle maailma peamiselt kahel põhjusel; nr1 on DPF ja nr2 on eelsoendi. Eestis just põlenud autol suure tõenäosusega eelsoendi ei olnud rakenduses.
Kindlasti saab seda tuvastada kui DPF korpust uurida.
Siin põlenud kolmene X5, millel filtri korpuses tuvastati ava:
http://forums.bimmerforums.com/forum/ar ... 54731.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Raemees kirjutas:
ttsys kirjutas:Ka Soomes põlevad BMW-d tänavatel ehk levinud nähtus. Puurijatele ja lihtsalt filtri eemaldajatele tõsine mõttekoht:
http://www.reporter.ee/2013/07/11/juht- ... al-polema/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9447428" onclick="window.open(this.href);return false;
Jan320 kirjutas:Sai ka seda teemat uuritud UM ist ja esimest korda pesevad läbi , kui ei toimi vahetavad välja, soomlased puurivad lihtsalt kolm auku läbi ja pidi toimima, kolmas variant on üldse minema visata ja ajust maha progeda!
Keegi ei ole ju öelnud, et see põleng on tekkinud seoses DPF filtriga, lühis + tuli võib ka muudest juhustest tekkida....
Kuigi oleks hea teada... aga jah kahjuks me ilmselt ei saa tegelikke põhjuseid teada kui just foorumi autoga tegu poleks olnud.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 13.07.2013 23:32 19
Postitas ttsys
Väga kahtlane genereering muidugi ja kolmesed lähevad üle maailma niisama kurjast põlema.
Kelle iganes see versioon ka poleks, on see väga-väga tõenäoline, et sellest järeldusi teha.
"One speaks about the DPF-filter, because it was discovered there was a hole in the rear of the DPF which burned through the first layer but not through the protective heat shield. Accoriding to this version it caused a fire to the surrounding materials finally spreading to the left, where it caused a fuel fire."
Kuno_T kirjutas:Ava ei olnud läbiv, vaid "not through the protective heat shield", tuli tuli vasakult rattakoopast ja üldse on see jutt seal omaniku verisoon, põhipunkt on heietamine vigase turbo ümber. Ära genereeri nii kahtlaseid näiteid!

Hea oleks keskenduda sõiduajal põlemaläinud bemmile, mida kanal 2 näitas.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 14.07.2013 00:09 10
Postitas ttsys
DPF-i pritsitud intensiivselt surve all põlev kütus ei jää selle välise plekki sisse vaid voolab leekides sealt kõikjale ja süütab, mis ette jääb. See väline plekkpotsik ei ole hermeetiline - kas sellest versioonist on raske aru saada(?)
Väga otseselt puutub teemasse, kui propageerida DPF eemaldamist ilma täieliku välja progemiseta. Tegelikult on vaja pärast DPF eemaldamist ja aju kontrollfuntsioonide muutmist ka mootor täielikult üle häälestada (d-stendis), sest ilma DPF-ta on väljundrõhud hoopis teised ja tehase algoritmi seaded siis enam ei kehti.

Kuno_T kirjutas:Ah, mis sa vaidled, see teema on udujutt, milles pole peale põlemaminemise fakti mingit erilist infot. Millised need "surrounding materials" siis sumpsi juures olid, et põlema läksid? Kas alumiinimuplekk ja auto põhjaplekk?

Kolmesed on läinud vasakult poolt tõesti põlema, kus eelsoojendi ja kütus on väga lähestikku monteeritud.

Kuid siin teemas pole see kohane jutt. Kui sa näitad ära, et diiselkütuse ja õhusegu leegi temperatuur on selline, et sulatab või põletab legeeritud kuumuskindlat terast või malmi, siis ma hakkan uskuma. Senini on gaasilõikajates kasutusel hapendajana ikka puhas hapnik, mitte õhk.

Kuuma katalüsaatoriga autod on küll põlema läinud sellisel kombel, et pargitakse pika ja kuiva heina sisse.

Re: e61 530d '06 kübemefilter

Postitatud: 14.07.2013 00:20 44
Postitas ttsys
Dosaatori rolli täidab olemasolev süsteem ja selle käsu annab juhtmoodul filtri regeneratsiooni protsessi tulemuste saavutamiseks. Kui protsess ei liigu piisava kiirusega edasi siis suurendatakse lihtsalt "toorest" kütuse hulka, et suuremat põlemise intensiivsust saavutada. Kui filter on reaalselt tühi või mingite veidrate aukudega, mille kohta saab aju põlemise kohta väärinfot siis suurendatakse lihtsalt väljundisse suuremat kütuse hulka.
Kuno_T kirjutas:Kas DPF-ile on eraldi kütusedosaator, et jutustad sinna "intensiivselt pritsitavast põlevast kütustusest"?