3. leht 9-st

Postitatud: 14.10.2007 19:20 46
Postitas Andres523
Andres523 kirjutas:kirjutasin üles need veakoodi värgid. võtsin lahti menüüst 14 , 14.0-14.4 olid sellised kombinatsioonid: C7C1FF , 8d8400 , 878200 , CE8200 , 3F8800
oskab keegi aidata?
õrna aimu kellelgi?

Postitatud: 03.12.2007 20:01 59
Postitas aise
tegin ka nende menüüdega tutvust kuna juba suvest saati (peale bensufiltri vahetust) on küttekulu suurem kui OBC seda näitab, ja mida ma näen Test 20 all, KVBR: 0779 :shock: panin 1000 peale tagasi ja numbrid kohe tunduvalt reaalsemad. kas saab see ise kuidagi paigast ära minna?

Postitatud: 06.12.2007 19:46 18
Postitas Riho_A
tegin siis kah tutvust selle menüüga, sain menüüse sisse 1.0 hakkas tööle kuid ma nullimis nupuga jõudsin ainult 1.6ni mitte kaugemale.
endal on e39 520i 1996a
äkki oskab keegi aidata?

Postitatud: 08.12.2007 18:00 46
Postitas Rainer_U
mul tegu e46 328-ga ja keeran süüte sisse, hoian all seda vasakpoolset nuppu kellade peal ja läheb küll edasi, saab vaadata neid 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 ja siis kohe ees jälle 1.0 ei lähe edasi järgmistele nagu 2.1 3.1 jnejne. Olen ma mingi kobakäpp v mis kala olla võib?

Postitatud: 08.12.2007 22:23 30
Postitas Riho_A
kas selleks, et varjatud menüüs edasi jõuda on vaja ka parempoolset nuppu armatuuril?
või saab ka vasakuga asju ajada.

Postitatud: 10.12.2007 19:47 53
Postitas raul123
Rainer_U kirjutas:mul tegu e46 328-ga ja keeran süüte sisse, hoian all seda vasakpoolset nuppu kellade peal ja läheb küll edasi, saab vaadata neid 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 ja siis kohe ees jälle 1.0 ei lähe edasi järgmistele nagu 2.1 3.1 jnejne. Olen ma mingi kobakäpp v mis kala olla võib?
tere, mul sama masin ja sain kõik menüüd toimima. Järjestikku vajutades liigud peamenüüdes(1.0; 2,0; 3,0 ...), kui jääd pikemalt ootama siis automaatselt siseneb menüüsse millel parasjagu seisma jäid(2,1; 2,2 ..). Peamenüüsse tagasi saamiseks pead sama nuppu pikemalt peal hoidma.

Postitatud: 13.12.2007 14:30 58
Postitas Rainer_U
Rainer_U kirjutas:mul tegu e46 328-ga ja keeran süüte sisse, hoian all seda vasakpoolset nuppu kellade peal ja läheb küll edasi, saab vaadata neid 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 ja siis kohe ees jälle 1.0 ei lähe edasi järgmistele nagu 2.1 3.1 jnejne. Olen ma mingi kobakäpp v mis kala olla võib?
ei oska keegi aidata?

Postitatud: 13.12.2007 15:57 56
Postitas raul123
Ilmselt sa ei avanud menüüd. Menüüd 1-2 ongi lahti, 3-21 tuleb avada.

Süüde on esimeses astmes, vajutad pikemalt vasakpoolset päevasõidu nullimise nuppu kuni ilmub ette "tESt" ja "1". Seejärel klõpsutad sama nuppu kuni jõuad numbrini 19 - vilkuma hakkab "oN" ja "oFF". Kui parasjagu on ees "oFF" siis vajutad sama nuppu (päevasõidunullimisnupp) veel korra. Nüüd on kõik menüüd avatud.

Postitatud: 13.12.2007 17:35 58
Postitas Rainer_U
sain lõpuks toimima :) tänud
tulemus pakkus rahuldust, veateateid ei olnud.

Postitatud: 14.12.2007 12:02 59
Postitas priitv8
Rainer_U kirjutas:tulemus pakkus rahuldust, veateateid ei olnud.
Mida see tähendab? Sealt ei näe ju veateateid.

Postitatud: 14.12.2007 20:28 04
Postitas Tanel_P
Ühesõnaga, kui mul pole selle digikella asemel komput ja suunatule kangi ei saa vajutada, siis mina neisse menüüdesse ei saa? :?

Postitatud: 14.12.2007 23:07 27
Postitas Rainer_U
priitv8 kirjutas:
Rainer_U kirjutas:tulemus pakkus rahuldust, veateateid ei olnud.
Mida see tähendab? Sealt ei näe ju veateateid.
Menu 14 Fehlerspeicher salvestatud veateated
- Menu 14.1 - 14.4 Sofern kein Fehler im Fehlerspeicher abgelegt ist, sollte 000000 da stehen. kui veateateid salvestatud pole peaks olema näit 000000

Postitatud: 18.12.2007 03:37 51
Postitas Steven89
E34 oma ingliskeelseks ei saa kuidagi moodi?

Postitatud: 21.12.2007 08:44 16
Postitas teet3
Indrek_M kirjutas:
Indrek_M kirjutas:Keegi E39 puhul menüüs 20 seda kütusekulu ka sättinud on? Kuidas see käib?
Seal on kirjas, et vaikimisi koefitsient on 1000 ja saab sättida 750-st kuni 1250-ni.
Kui mul kompuuter näitab praegu keskmiseks 7,3 aga õige oleks pigem 8,3, siis peaksin ma seda kuhu poole sättima? Suuremaks või väiksemaks?

EDIT: Leidsin
VK = (Actual MPG / Displayed MPG) X 1000 ehk siis pean alustuseks vaatama, mida mu auto MPG-dest arvab ja siis välja arvutama selle VK.

EDIT 2:
Auto arvas MPG-dest selliseid asju, millest ma ise ei osanud midagi arvata :lol:
Katse-eksituse meetodil tundub, et km/h puhul on Actual ja Displayed teistpidi ehk siis
VK = (Displayed km/h / Actual km/h) X 1000
Minu auto puhul VK=1140
Arendaks veel seda teemat:

Sõitsin autoga 253,1 km ja kütust kulus 28l
seega 28x100/253,1=11,067l/100km
see teeb 25,529mpg (Actual MPG)

Kompuuter sai kütusekuluks 14,1l/100km
see teeb 20,181mpg (Displayed MPG)


VK = (Actual MPG / Displayed MPG) X 1000
VK = (25,529 / 20,181) X 1000 = 1265

Sellise arvutuse tulemusena peaksin ma koefitsendi muutma 1265-ks, kuna see pole võimalik siis vähemalt 1250-ks.
Seda tehes hakkab aga kompuuter hoopis rohkem valetama.

Kasutades Indrek_M ideed :idea: keeran valemi ringi ja saan:

VK = (Displayed MPG / Actual MPG) X 1000
VK = (20,181 / 25,529) X 1000 = 791

Selle tulemusega olen rohkem rahul.

Põhimõtteliselt ei ole nende mpg-dega vaja üldse mässata, võib ka lihtsalt:

VK = (Actual l/100KM / Displayed l/100km) X 1000
VK = (11,067 / 14,1) X 1000 = 784

Ilmneb küll mõningane vahe, kuid see tuleb ümardamisest. Tegelikult peaks viimane vastus olema isegi täpsem, kuna seal ümardamisest tulev viga väiksem.

EDIT. sõitsin 100km kompu järgi kütusekulu 7,1l ja reaalne kulu 7,1l niiet asi toimib!

Postitatud: 21.12.2007 12:58 27
Postitas priitv8
teet3 kirjutas:VK = (Actual l/100KM / Displayed l/100km) X 1000
VK = (11,067 / 14,1) X 1000 = 784
Ja nagu juba mainisin, töötab see valem siis, kui OBC korrektuuriparameeter siiani puudus, ehk oli 1.0 (1000 OBC numbrites). Kui seal aga juba on mingi parandustegur, siis tuleb hoopis seda leitud tegeliku/kuvatud erinevuse koefitsiendiga parandada:
VK = (Actual l/100KM / Displayed l/100km) X ActualVK

Postitatud: 21.12.2007 15:05 29
Postitas tramtram
mul on lo-cluster, menüüdesse pääsen, aga kuidas seal väärtuseid muuta, kasvõi see kütusekulu koefitsient? clusteril on ainult 1 nupp (vasak).

Postitatud: 28.04.2008 12:59 29
Postitas raul206
selline küsimus, et kas kõigil e46'tel (1998-2001) on see OBC (varjatud pardakompuuter) peal (ka siis kui suunatule kangi küljes BC nuppu pole)?

Teine küsimus selline, et kui BC nuppu suunatule kangi küljes pole, kas siis on armatuuris võimalik näha autol ka välistemp näidikut..?(või mida siis üldse on võimalik armatuuris näha, ilma, et avada menüüd 3-21'ni)

Postitatud: 14.05.2008 00:08 52
Postitas skaut
ennast huvitaks sama küsimus. kas on mõni tark? välistemperatuuri tahaks küll näha

Postitatud: 14.05.2008 08:59 50
Postitas priitv8
BC saab aktiveerida läbi kodeerimise.
Kui BC-d tehasest pole, pole ka välistemp andurit. Tõenäoliselt ka juhet eest armatuurini.
BC näite saab vahetada ainult suunatulekangiga, millel BC nupp olemas.
Järelpaigalduskomplekt sisaldabki ainult kaablijuppi, temp andurit ja uut suunatulekangi.

Postitatud: 16.05.2008 17:03 38
Postitas raul206
no, siis järelikult ongi kõik olemas, kui see järelpaigalduskomplekt osta, siis näeb ka välistemp, on mul õigus..?

Ja kui palju selline järelpaigalduskomplekt maksta võiks, sinna juurde tuleb veel installeerimine, kas mis pidi vist mingi 400.- eeku maksma vee..?

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 04.03.2010 19:11 01
Postitas martin1985
Autoks E39 523 1996a
oleks selline küsimus selle menüü kohta:
Menu 6: Tank Informationen paagi info
- Menu 6.0 Tankinhalt links/rechts (234123 = 23,4l linker und 12,3l rechter Tank) paagi täituvus vasakul/paremal (234123 = 23,4l vasakus paagis ja 12,3l paremas paagis)
- Menu 6.1 Gesamt-Tankinhalt terve paagi täituvus
- Menu 6.2 Tankinhalt Anzeige Tankuhr näit kütuse näidikul

mul näitab ainult menu 6.0 peal nt. 000166 - kas siis vasakus paagis ei olegi andurit või kütet ja paremas on siis 16.6L.
samas tervet paagi täituvust näitab 0166. selle näidu järgi tundub olevat kõik korras matemaatiliselt
ja kui valida menu 6.2 siis sinna ette tuleb 1 ehk siis nii: 1_6.2 mida siit http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... verino.pdf lugedes ütled et mõlemad sensorid on korras.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 08.03.2010 10:37 53
Postitas vahur_s
Kuna BMW on tagaveoline, on vaja kardaani jaoks ruumi, seetõttu on kütusepaak kaheosaline (sadula kujuline)
Vasakul pool (juhi pool) on sifoonpump+tasemeandur, paremal pool on põhipump+tasemeandur. Sifoonpumba ülesanne on kütuse umpamine vasakult paagi pooletl paremale. Kui paak kütust täis, siis esimesena asutaksegi tühjendama vasakut paagipoolt. Kui peidetud menüüst jälgida, siis on näha et paremal pool number ei hakka ennem langema, kuni vasakult poolt on kütus otsa saanud.

Nii et antud juhul kui paagis on 16,6 l kütust, siis see asubki üksnes paremas paagi pooles, vasak pool on tühi.
Fuel supply system E38 / E39 (spark-ignition engines), kolmanda lk lõpus on illustratiivne pilt kütusepaagist.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 12.03.2010 12:58 17
Postitas vahur_s
Peidetud menüü 14 punkti veakoodide tähendused

Algselt postitatud killcrap'i poolt:
1 Fuel consuming signal from engine control unit faulty
2 Fuel consuming signal (ti-II) from engine control unit faulty
3 Road signal from ABS/ASC/DSC control unit faulty
4 RPM (tD) from engine control unit faulty
5 Coolant temperature sensor faulty
6 Temperature sensor
7 Outside temperature sensor
8 Fuel level sensor 1 (Fuel pump side)
9 Fuel level sensor 2 (without fuel pump)
10 Tension to high at the power supply
11 EGS signal disturbed
12 Power supply Pin 15
13 Power supply Pin R
14 Service Interval Display (SAI) Reset
15 Pressure Switch
16 Gong Sound (T1)
17 Gong Sound (T2)
18 Gong Sound (T3)
19 Current to high in the instrument cluster
20 Internal error in the LCM module
21 Internal error (IKE)
22 Vehicle speed signal (Tacho-A)
23 Instrument cluster -Bus (I-Bus)
24 Body-Bus (K-Bus)
25 Error during activation of the instrument in the instrument cluster
26 Undefined error
27 Internal Error
28 I-BUS error
29 Power Supply
30 Power Supply
31 Power Supply
32 Power Supply
33 K-BUS
34 Oil Pressure Control Light
35 Reverse gear recognition
3E Error by activation display
3F Instrument cluster current to high
44 Oil pressure switch
87 Body-Bus (K-Bus)
88 (I-Bus)
8B Gong Ton (T3)
8C Power supply Term. R
8D EGS Data lead disturbed
8F Power supply
90 Power supply Term. 15
91 Gong Ton (T2)
92 Gong Ton (T1)
BC Break fluid level
BD Electronic break power
BE LCM internal error
BF Instrument Cluster Internal Error
C1 ABS/ASC/DSC Signal(Tacho)
C3 RPM signal from DME control unit
C6 Output PIN 6 (Code EWS)
C7 Fuel tank sensor 1 (fuel pump side)
CD Fuel consumption signal DME 1
CE Outside temperature sensor
CF Service Interval Display (SIA) Reset
D3 Coolant temperature sensor
D5 Oil temperature sensor
D7 Fuel tank sensor 2 (without fuel pump)
DA Fuel consumption signal DME 2
F0 CAN-Bus off
F4 CAN Identification missing
F5 CAN Identification missing (ASC)
F6 CAN Identification missing (DME)
F7 CAN Identification missing (DME)
F8 CAN Identification missing (DME)
F9 CAN Identification missing (DME)
FA CAN Identification missing (EML)
FB CAN Identification missing (EGS)
FC CAN Identification missing
FD CAN Identification missing

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 30.03.2010 11:35 08
Postitas Mihkel_O
e39 3,0d, 2002, kellade plokk on kahe nupuga ja varjatud menüüdesse selle õpetusega ei saanud, alles hiljem leidsin siit veel teise õpetuse, mis käib kahe nupuga. Aga... suutsin vist midagi untsu keerata. Pärast edutut proovimist on kadunud displeilt kuupäev ja kellaaeg, samuti ei näita enam õlivahetusvälba tulesid, on ainult see ülemine põlev riba, mis ümber tulede oli. Kas ma nullisin kogemata midagi ära seal?

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 02.04.2010 14:54 39
Postitas RaulSe
Mul siis näitab selliseid koode:

8C8400 - Power supply Term. R
83C273 - ?
BEC873 - LCM internal error
8D8400 - EGS Data lead disturbed Electronische Getriebe Steuerung = Electronic transmission control
C38800 - RPM signal from DME control unit

ei tea kui usutavad need koodide tõlked on. Kui nende järgi järeldada on miskit häda mu automaat kasti plokkidega. Käigukast toimib viimaselajal naljakalt jah.. libiseb nagu läbi ning kui kast viimasest- lukus asendist alla läheb lülitab kõigepealt neljanda ja siis kohe viienda. Tasuks vast kastiõli tase kõigepealt üle kontrollida? Simmer veidi immitseb, ei kujuta ette palju õli reaalselt alles on. Või minna kohe diagnostikasse uurima ning kui saab kasti softi proovida uuendada lisaks õlilisamisele.

Vasak ja parem nupp

Postitatud: 04.04.2010 09:11 05
Postitas a520
Hoidsin algatuseks vasakut nuppu all - tulemus oli päevasõidu nullimine. Proovisin parema nupuga - asi hakkas isegi tööle. Jooksutasin nr-ni 19 välja ning jäin ootama - midagi ei juhtunud, alles peale vas. nupu vajutamist sisenes menüüse. On/off valikut polnud, vas. nr. klõpsides jooksid nr, lihtsalt 45-ni välja.
Sain 1-2 menüüle ligi (vastavalt siis auto info ning kellade, tulede vilgutamine), rohkem ei juhtunud midagi.
Niisis, oskab keegi midagi tarka öelda, kuidas masinale ligi saada?

BMW 525d 2000 a.[/quote]


vabandust võibolla on mul lihtsalt 'liiga vana' e34 525tdi aga minul on ainult see nullimisnupp armatuuril, ei yhtegi vasakut ega paremat nuppu. Hoian nullimisnuppu all ja keeran süüte esimesse asendisse, menüü jookseb 1-6, siis teeb tulede ja näidikute testi ja kõik.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 04.04.2010 15:24 49
Postitas Mihkel_O
Loe korralikult selle teema esimest posti. Kui on näidikuteplokis ainult üks nupp, siis kehtib see õpetus seal, kui kaks, siis kehtib mõni postitus edasi oleva lingi all.

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 04.04.2010 18:48 46
Postitas joffe
Mihkel_O kirjutas:Loe korralikult selle teema esimest posti. Kui on näidikuteplokis ainult üks nupp, siis kehtib see õpetus seal, kui kaks, siis kehtib mõni postitus edasi oleva lingi all.
Mõtled sa seda linki http://forum.nca.ee/bctips-4.pdf ? Seal on tema nimetatud E34. Minul nõuab see kuhugi sisselogimist. :(

Re:

Postitatud: 04.04.2010 19:40 41
Postitas Mihkel_O
joffe kirjutas:Mõtled sa seda linki http://forum.nca.ee/bctips-4.pdf ? Seal on tema nimetatud E34. Minul nõuab see kuhugi sisselogimist. :(
Seda mõtlesin:
Joel_H kirjutas:See Jussi pandud õpetus kehtib nö väikese kompuutri puhul.

"Alphanumerische" :?: (ehk siis teksti- ja numbrikujulise) displeiga kompuutri puhul on kasu sellest õpetusest.

Ei tea kahjuks, kuidas e46 puhul asjad on :oops:

Re: 5 seeria (E39/E34+E46) varjatud menüüd

Postitatud: 04.04.2010 20:07 14
Postitas joffe
Segaseks jääb, kuidas võtmega "mängima" peaks. :?