25. leht 105-st

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 11.01.2011 22:49 10
Postitas priitm
Küsiks huvi pärast et palju kõrgsurvepumba remont võib maksma minna humbes. Autoks e39 525tds 1996a. Paar kuud tagasi sai bensiini ja diisli segu(põhiliselt benssin) ja ma kohe ei ole taibanud seda ja mul soovitati pumba kaant liigutada. tegin ära aga pärast seda tuli väla ,et bens sees. Nüüd kui mootor soe siis tahab tohutult käiamist,et tõõle läheks ja sureb soojalt välja ka. Jõudu pole ja edasi ka ei lähe. Kütust võtab ka metsikult.

Ehk keegi oskab õelda umbes palju pumba remont võib maksma minna kui võtan näiteks ise pumba maha ja saadan kuskille diisli remonti.

Ette Suured Tänud!

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 11.01.2011 23:41 16
Postitas BMW 525
oleneb kui pers*es see pump sul on. võibolla piisab ainult jaoturpea vahetusest aga võibolla on ülejäänd asjad ka omeda läbi juba. ainult jaoturpea hind muidu oli mingi 5,5 kilo või sinnakanti. uus muidugi.
Ja ka sa tahad sinna uusi juppe panna või hoopis mõne kasutatud komplektse pumba osta :?:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.01.2011 01:51 08
Postitas Bimmer850
priitm kirjutas:Küsiks huvi pärast et palju kõrgsurvepumba remont võib maksma minna humbes. Autoks e39 525tds 1996a. Paar kuud tagasi sai bensiini ja diisli segu(põhiliselt benssin) ja ma kohe ei ole taibanud seda ja mul soovitati pumba kaant liigutada. tegin ära aga pärast seda tuli väla ,et bens sees. Nüüd kui mootor soe siis tahab tohutult käiamist,et tõõle läheks ja sureb soojalt välja ka. Jõudu pole ja edasi ka ei lähe. Kütust võtab ka metsikult.

Ehk keegi oskab õelda umbes palju pumba remont võib maksma minna kui võtan näiteks ise pumba maha ja saadan kuskille diisli remonti.

Ette Suured Tänud!
Liiguta esiteks pumbakaas tagasi õigesse kohta (kütusekogus), diagnost arvutiga loomulikult.
Kui siis ei tööta, pead otsima uue pumbakaane, võib olla kannatas ka "alumine" kõrgsurvepumba osa aga see pole kuigi loogiline.
Praeguste kaebuste järgi tundub, et kaan on liigutatud väga rikka kütusekoguse piirkonda.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.01.2011 17:16 25
Postitas Heavy
Autoks küll 318tds, aga mure järgmine:
Autol sai vahetatud kõrgsurvepumba tihendid, kuna all oli loik ning peale pikka seismist, tahtis rohkem käiamist saada ning turtsus.
Peale tihendite vahetust on jama sama, äkki on veel mõni koht teada, kust see kütus lekkida võib ning pumba alla satub?
Endal ideed otsas, mida veel teha saaks.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.01.2011 17:32 50
Postitas BMW 525
Heavy kirjutas:Autoks küll 318tds, aga mure järgmine:
Autol sai vahetatud kõrgsurvepumba tihendid, kuna all oli loik ning peale pikka seismist, tahtis rohkem käiamist saada ning turtsus.
Peale tihendite vahetust on jama sama, äkki on veel mõni koht teada, kust see kütus lekkida võib ning pumba alla satub?
Endal ideed otsas, mida veel teha saaks.
mis mõttes kõrgsurvepumba tihendi :roll: :?: :?:
neid tihenteid on seal ikka päris palju. aga millise sina ära vahetasid :?:
lekke kohta saad tuvastada nii, et teed pumba puhtaks paned käima ja vaatad niipalju kui ligi saad. vb isegi peegliga saad vaadata.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.01.2011 17:35 04
Postitas Heavy
Viisin masina kohaliku diislimehe juurde, olevat kõik võimalikud tihendid ära vahetanud.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.01.2011 17:38 44
Postitas BMW 525
Heavy kirjutas:Viisin masina kohaliku diislimehe juurde, olevat kõik võimalikud tihendid ära vahetanud.
olevat, aga kas vahetas ka :)
sellesmõttes, et tee pump puhtaks ja proovi aru saad kas üldse tuleb pumbast seda kütet. võibolla hoopis pihustitorud halvasti küljes või midagi,

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.01.2011 17:52 11
Postitas Heavy
Olgu aitäh praegu.
Mootori peaks ka ära pesema, kuna peale tihendivahetust päris mõni koht kütusene veidi.
Eks hakkan uurima.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 19.01.2011 19:03 32
Postitas blaah
Terv,
Kas ma peaksin väga muret tundma ja olema valmis suure väljaminekuga, kui soojalt tahab saada pikemat käiamist?
Nimelt külmalt, ootan eelsüüte ära ja läheb ilusti kohe käima (1 sek käiamist vms, max vb 2)
Aga kui temperatuuriseier on üle sinise joone liikunud (kas siis kohe kaobki eelsüüde täiesti ära?), siis peab pikemalt käivitama. Ütleme nii, et olen auto soojaks sõitnud, jätan seisma pooleks tunniks, lähen autosse, auto veel soe, eelsüüdet ei taha, siis pean jälle pikemalt käiama [vist mingi 2-5 sekundit umbes (käiates tundub jube pikk aeg)].


Arvatavasti siis kõrgsurvepump väsimas vaikselt? Paljuga kasutatult näiteks E34 2.5TDS'i kõrgsurvepumba kätte saaks?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 20.01.2011 08:08 33
Postitas BMW 525
blaah kirjutas:Terv,
Kas ma peaksin väga muret tundma ja olema valmis suure väljaminekuga, kui soojalt tahab saada pikemat käiamist?
Nimelt külmalt, ootan eelsüüte ära ja läheb ilusti kohe käima (1 sek käiamist vms, max vb 2)
Aga kui temperatuuriseier on üle sinise joone liikunud (kas siis kohe kaobki eelsüüde täiesti ära?), siis peab pikemalt käivitama. Ütleme nii, et olen auto soojaks sõitnud, jätan seisma pooleks tunniks, lähen autosse, auto veel soe, eelsüüdet ei taha, siis pean jälle pikemalt käiama [vist mingi 2-5 sekundit umbes (käiates tundub jube pikk aeg)].


Arvatavasti siis kõrgsurvepump väsimas vaikselt? Paljuga kasutatult näiteks E34 2.5TDS'i kõrgsurvepumba kätte saaks?
kasutatud 1500-2000.- krooniga. aga korrasolekut sa ikka ei tea. ja see pump mis sul peal on ega see veel ka niipea läbi ei lähe. kas jõudu muidu ka on :?:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 20.01.2011 10:03 39
Postitas BMW 525
Tekkis üks küsimus neile kes seda asja tunnevad. Kas 994 pumbale saab panna 995 kaant :?: sellepärast küsin, et kui ma kunagi ühe pumba ostsin siis oli niimoodi, et pump 994 ja kaan 995. aga kui mina panin sellele pumba
enda peale panin, siis panin sinna ka õige kaane, ehk 994 mis mul eelmisest pumbast järgi jäi.
Aga mulle tundub, et see kaan hakkab per*se minema ja sellest ka kõsimus, et ka saan panna selle 995 kaane sinna või pean kuskilt korraliku 994 otsima. just selles mõttes et kaan ju ise sobib peale aga kas elekter ka toimima hakkab :?:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 20.01.2011 14:44 36
Postitas blaah
BMW 525 kirjutas:
blaah kirjutas:Terv,
Kas ma peaksin väga muret tundma ja olema valmis suure väljaminekuga, kui soojalt tahab saada pikemat käiamist?
Nimelt külmalt, ootan eelsüüte ära ja läheb ilusti kohe käima (1 sek käiamist vms, max vb 2)
Aga kui temperatuuriseier on üle sinise joone liikunud (kas siis kohe kaobki eelsüüde täiesti ära?), siis peab pikemalt käivitama. Ütleme nii, et olen auto soojaks sõitnud, jätan seisma pooleks tunniks, lähen autosse, auto veel soe, eelsüüdet ei taha, siis pean jälle pikemalt käiama [vist mingi 2-5 sekundit umbes (käiates tundub jube pikk aeg)].


Arvatavasti siis kõrgsurvepump väsimas vaikselt? Paljuga kasutatult näiteks E34 2.5TDS'i kõrgsurvepumba kätte saaks?
kasutatud 1500-2000.- krooniga. aga korrasolekut sa ikka ei tea. ja see pump mis sul peal on ega see veel ka niipea läbi ei lähe. kas jõudu muidu ka on :?:
Ütleme nii, et ta on hakanud siin 1000km jooksul sitemini käivituma. Et nüüd ikka soojast peast vajab kindlasti 3-5sek käivitamist.
Jõudu on ja edasi nagu lippab küll normaalselt :P

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 20.01.2011 14:53 53
Postitas BMW 525
siis sõida niikaua kui käib, aga arvatavasti pead ikka remondile mõtlema. muidu pikka käivitamist tekitab kulunud jaoturpea.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 21.01.2011 08:22 28
Postitas PeeterA
Lasin jaotuspea vahetada-pumba seadistada, kuid soojalt käivitub ikka pikema ketramise peale. Kui mootor on kuylm(alla 60C), läheb poolest pöördest käima, s.t. väga hästi. Samuti käivitub kergelt, kui mootor on täiesti töötemperatuuril(80C). Kui mootor lasta maha jahtuda näit. 65 kraadi peale, siis tuleb pikemalt starterit käiata. Diislimees m66tis kompressioonid yle ja k6igis silindrites olid yhtlased 24 atm surved. Tema väitel on seda natuke vähev6itu(mis sest, et tehase andmetes on surved yle 20 atm OK) ja ilmselt v.l. klapid pole k6ige tihedamad. R6ngad ta välistas. Kysisin infot teistelt diislimeestelt ja nemad välistasid kompressiooniprobleemi, kuna siis oleks kylmkäivitus vaevaline.
Lihtsama lahendusena probleemile oleks ilmselt DDE-le käivitushetkel jahtusvedeliku temp. valetamine, kuid mind painab ikkagi see, miks jaotuspea vahetus ei aidanud. Pritsekogused ja pumba staatilise nurga oli vana seadnud piiri peale ja neid väidetavalt ei saavat mootori kestvuse/yldise ökonoomsuse huvides rohkem muuta (nimelt siis nurka varasemaks ja pritsekogust suuremaks)
On kellelgi ideid, milles jama v6ib olla, v6i ajas diislivana hoopis jama :?:

Vabandust osade täpitähtede puudumise pärast :oops:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 21.01.2011 08:33 50
Postitas BMW 525
olen tahtnud ka mingi aeg, täpselt sama juttu siia kirjutada. vahetasin samuti jaoturpea ära ja kõik pumba tihendid ja isegi teise pumba sisu sai pandud kuna oli vana seest loksuga.
Aga probleem sama, et päris soojalt ei lähe poolest põõrdest, aga külmalt või mitte päris kuumalt läheb küll poolest põõrdest. Loodan, et keegi kirjutab siia midagi tarka. Aga ise plaanin küll kunagi süütenurka muuta, vb aitab. kaotada pole ju midagi.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 21.01.2011 15:25 44
Postitas Robska
Aga minuauto teeb hoopis siukest nalja,et üks 2 nädalat läheb soojast peast kogaueg kaua käima.. siis ka vahepeal kohe ja vahepeal harva on ka hirmutavalt kaua ketrand( lõpuks kui käivitub, lööb summutist korraliku londi ka välja). Ja siis lihtsalt üks hekt on jälle kõik ok ja käivitub täitsa hästi, olgu ta siis kuum või soe või kuidas iganes. Aku on nagu on,aga starter peaks küll hea olema. Mida sellest arvata? Pump ju ei saa nädal kulunud olla ja siis hiljem jälle ok :D.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 21.01.2011 15:41 44
Postitas BMW 525
jah see jutt on ka õige, et kui käivitub, siis sõida ;) aga jah mina mõtlensin pikema käivituse all kuskil 2-3 sekundit.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 21.01.2011 16:04 16
Postitas Heavy
Mul soojalt kord läheb kohe, vahest peab 2-3 sekki ketrama.
Külmalt käivitamisel ikka probleeme.
Kui väljas -10 siis rabeleb ja turtsub, kui 0 siis läheb suht kohe käima.

Kas mootori kompressioon võib madal olla?

Kuigi jah, isa ütles, et kui käivitub, siis sõida :D

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 21.01.2011 17:13 09
Postitas BMW 525
Heavy kirjutas:Mul soojalt kord läheb kohe, vahest peab 2-3 sekki ketrama.
Külmalt käivitamisel ikka probleeme.
Kui väljas -10 siis rabeleb ja turtub, kui 0 siis läheb suht kohe käima.

Kas mootori kompressioon võib madal olla?

Kuigi jah, isa ütles, et kui käivitub, siis sõida :D
mina küll ei muretseks üldse, et kui alla -10c nii hästi käima ei lähe. varsti on jälle suvi ja siis pole ju proleemi ka enam.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 22.01.2011 10:23 01
Postitas kenwo22
Minul lahenes 325 tds-il käivitumisprobleem mootorikettide vahetusega. Ei ole sugugi alati süüdlaseks jaoturpea või vale pumba seadistus.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 22.01.2011 15:40 16
Postitas BMW 525
aga kuidas kodus ise seda keti korrasolekut kontrollida saab. AUTOKS BMW 525td 85kw 1995a.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 22.01.2011 15:44 09
Postitas Heavy
Kett pidi ajapikku venima ning süüde vms pidi paigast veidi minema.
Ei ole oma jutus 100% kindel, kuid olen sellist juttu kuulnud.

Kui juba lahtivõtmiseks ning kontrollimiseks läheb, siis on parem ära ka vahetada see.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 22.01.2011 15:52 42
Postitas BMW 525
Heavy kirjutas:Kett pidi ajapikku venima ning süüde vms pidi paigast veidi minema.
Ei ole oma jutus 100% kindel, kuid olen sellist juttu kuulnud.

Kui juba lahtivõtmiseks ning kontrollimiseks läheb, siis on parem ära ka vahetada see.
selles asi ongi, et ma millegipärast arvan, et teda on vahetatud eelmise omaniku poolt. ja tegelikult mul pole plaanis lahti midagi võtta.
JA seda rääkidakse ka vist, et kui kett venind´siis läheb süüde natuke paigast, ja siis ongi vaja natuke pumpa keerata, siis muutub süütyenurk ka tagasi ;)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 22.01.2011 22:19 35
Postitas Heiki_L
diagnostika peaks näitama kas süütenurk on õige. Patric sai küll vaadata.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.01.2011 11:54 57
Postitas kenwo22
Kui kett on viimse piirini või selle ääremail veninud siis ei aita ka enam süütenurga reguleerimine.
Koduseid vahendeid keti kulumismäära kontrollimiseks ei oska kommenteerida, kuna ise seda tööd ei teinud.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.01.2011 13:03 08
Postitas BMW 525
ma kunagi lugesin küll siit foorumist kuidas ketti kontrollida, aga ei leia enam seda teemat üles :roll:
minuarust oli jutt kuidagi nii, et klapikambrekaas pidi maha võtma ja siis sealt ketti proovida tõsta ja vaatada palju järgi annab või midagi sellist :?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 24.01.2011 15:34 06
Postitas Sulu
Minul tekkis ka probleem eile. Autoks 96a E39 TDS. Kuna ta mul soojalt tahab pikemalt käiata(tavaliselt ta ikka peale natukest aega käiamist ikka läheb), siis eile poest tulles suri aku imelikul kombel lõpuks ära. No sai sõber kutsutud, et täkku anda, aga ei aidanud ka see. Süüte sisse keerad, siis lööb tuled-viled kõik nii tööle kuis peaks aga starterit andes on vaikus majas. Ei käi isegi mingit relee klõpsu. Sai veel aku kodus täis laetud aga sama teema ikka. Kas võib olla, et starter on kinni? Kuigi üritasin lihtsamat meetodit kasutades starterit vähe kopsida, aga ei midagi. Oleks akus asi, siis ta mõne tiiru ikka jõuaks vedada. Kummaline oli ka see, et käima tõmmates ka ei võtnud vedu( nüüd täis akuga enam pole proovinud). Õhtul peaks proovima otse starteri peale voolu anda, siis saaks aimu, kas viga starteris. On kellelgi analoogset asja ette tulnud?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 24.01.2011 16:29 33
Postitas kloox
Aga täku andmisega immole ei teind viga või?
Ja veninud ketiga masinal vaja ka ju nukkvõlli seadistada,mitte ainult pumpa ;) Kuna 2 ketti on ju ja mõlevad venivad välja.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.01.2011 19:57 36
Postitas thames
Üks küsimus kõrgsurvepumba kohta, oman 995 lõpuga pumpa, auto ise aastast 1992 105 kw millel on arvatavasti plunser ära.Kas uuem üle 94 aasta autol on kõrgsurvepumba nr 995 kaelus suurem, milline on nende pumbade erinevus üldse.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 26.01.2011 11:32 48
Postitas kloox
Kui pumba nr on ikka 995 siis on ju täpselt sama pump.Kui on 993 lõpuga,siis on pumba kaelus suurem,sul 50mm ja teisel 68mm,aga sisu ja elektroonika sama,994 lõpuga pumbast sobib ainult sisu,korpus ja elektroonika erinev.