4. leht 105-st

Postitatud: 11.04.2008 19:11 51
Postitas Harri_K
....

Postitatud: 11.04.2008 20:51 30
Postitas xTc-b
mul 98 aasta TDS ja ka ajab endast välja kui kuskilt vaja kiiresti minna siis rsk oota 2 päeva millal pöörded jõuavad turboni... Üsna tüütu ikka.
nigu saaks madalal pöördel liiga vähe kütet peale vms.. võibolla on plunser kulunud lihtsalt vanadusest ja madalal pöördel ei jõua kütet lasta läbi pihusti??

Postitatud: 12.04.2008 13:08 03
Postitas Harri_K
Lisaks enda ebamugavusele saab ka sidur rohkem piina kuna vaja ju libistada :( peale 2000rpm on ülbust oioi kui palju aga alla 1000rpm on nõrgem kui sigull :S

Postitatud: 12.04.2008 21:55 28
Postitas jackpuuk
Tundub, et nad ongi sellised jah. Aga oskab keegi öelda, on neil turbod samad Td-ga, vahe võib hoopis sellest tulla. Automaadiga pole hullu, aga manuaaliga linnavahele ei parema meelega ei tükiks. Sama jama on Audi 1,9 diisliga, teine käik on linnavahele aeglane, pöörded väga kõrgel, paned kolmanda, pole jõudu jälle mitte summagi.

Postitatud: 13.04.2008 07:30 04
Postitas Harri_K
Samas, kuidas siis näiteks 324D nii jõuline kohapeal on, ei taha ka välja surra...võrreldes 105kw TDS-iga :roll:

peab ikka asi pumba taga olema...

Postitatud: 14.04.2008 13:05 44
Postitas xTc-b
Kas keegi oma TDS'i chippida on proovinud? ehk on sellest abi?

Postitatud: 14.04.2008 21:14 24
Postitas Maiks
Aga mis sa tast chipid? Tee parem pump korda ja peaks mured lahenema.
Sama lugu näiteks automaatkastiga, kui tuleb vedu taha, siis tõmbab kulunud pumbaga mootorist jõnksu läbi. On aidanud pritsitava küttekoguse suurendamine.
Uimasuse kohta ei oska sõna võtta, sest endal automaatkastiga masin ja see hakkab küll päris kähku elama.

Postitatud: 15.04.2008 11:15 23
Postitas xTc-b
Maiks kirjutas:Aga mis sa tast chipid? Tee parem pump korda ja peaks mured lahenema.
Sama lugu näiteks automaatkastiga, kui tuleb vedu taha, siis tõmbab kulunud pumbaga mootorist jõnksu läbi. On aidanud pritsitava küttekoguse suurendamine.
Uimasuse kohta ei oska sõna võtta, sest endal automaatkastiga masin ja see hakkab küll päris kähku elama.
Aga kui sa automaadiga kohalt Drive'ga minnes gaasi põhja lööd siis kuhu maani kast pööretel laseb minna?

Postitatud: 15.04.2008 11:32 18
Postitas tanel25
4-4.5 tuhat pööret

Postitatud: 15.04.2008 11:37 36
Postitas xTc-b
no siis automaadiga peaks päris hea olema kohalt minna. sellise pöördega juba turbo kenast puhub ja minek sees...
Aga manuaaliga paned ikka 1.5k pööret ja siis hakkad sidurit libistama.
Tundub et pump peaks madalal pöördel rohkem kütet peale laksima, siis peaks nigu jõudu ka olema. minupooleks võiks masin isegi natukene tahmata selle asemel et mitte edasi liikuda :D

Postitatud: 15.04.2008 11:47 56
Postitas tanel25
[quote="xTc-b"]no siis automaadiga peaks päris hea olema kohalt minna. sellise pöördega juba turbo kenast puhub ja minek sees...
Aga manuaaliga paned ikka 1.5k pööret ja siis hakkad sidurit libistama.
Tundub et pump peaks madalal pöördel rohkem kütet peale laksima, siis peaks nigu jõudu ka olema. minupooleks võiks masin isegi natukene tahmata selle asemel et mitte edasi liikuda :D[/quote

Minu TDS on küll igas asendis loom valmis.Vaata ,et veel 3.0 diisli vennad jalgu jäävad. :D Ju vist satunud korralik isend. UM näitas autot ostes ajalugu ka 150 tuhande läbisõiduga(tuttav tõi kah)

Postitatud: 15.04.2008 12:13 19
Postitas xTc-b
no ma ei tea näiteks 3. käiguga 1500rpm'iga tähetori mäest üles ei lähe.
aga kui turbo tuleb siis liigub küll.
No igatahes kui vahepeal oma 525ix'iga sõidan siis TDS'i on väga imelik istuda sest asi ei suuda madalal pöördel liikua samas kui ix'iga sõidan mingi 1k rpmiga ja kui gaasi surudasiis hakkab koheselt midagi toimuma mitte ei pea ootama niiet hallid karvad peas..
Peab ehk tõesti pumba spetsialistide kätte toimetama ja kui see ei aita siis ära chippima :roll:

Postitatud: 15.04.2008 20:08 18
Postitas Maiks
Ja turbo peakski seal kuskil 2000 pöörde peal korralikult järgi tulema.

Postitatud: 15.04.2008 20:44 25
Postitas erikred
1500p/min peaks sealt kolmanda käiguga üles minema küll.
turbo ronib 0-st välja juba kuskil 1000 pöörde peal, 2000 pealt hakkab juba midagi mõikama, olenevalt käigust tuleb täisrõhk kuskil 2300-2500 p/min peal. Kui mingi aeg saab(kui üldse saab) diagnostika kaudu dataloggeri tööle siis võib juba täpsemalt öelda mis elu see turbo seal elab.

Üheks faktoriks võib olla ka ummistunud katt, eks kui enda omaga jõuab tegeleda siis annan teada kuidas mõjub. Kunagi kasutaja peedu võttis üldse vahelt ära, kommentaariks oli et kohe hoopis teine auto.
Miks 2.4 pillid allpool teravamad tunduvad? Arvata on et põhjus peitub ülekandearvus.

terv
erich

Postitatud: 16.04.2008 12:40 15
Postitas xTc-b
Kas plaanid enda masinal kati ära lõigata või ära vahetada??
Igatahes jääb komentaari ootama :D

Postitatud: 19.04.2008 09:32 42
Postitas Harri_K
erikred kirjutas:Miks 2.4 pillid allpool teravamad tunduvad? Arvata on et põhjus peitub ülekandearvus.terv
erich
Ma pidasin silmas käima jäämist, pane kasvõi teisega kohalt minema aga välja ei sure, mul TDS kohe jokk...

aga maanteel sain keskmiseks 5...L100km alguse ka :S pump ikka tõesti maha keeratud vist...

muudvead

Postitatud: 24.04.2008 19:58 45
Postitas stev666
probleem siis selles et kui naine sõidab siis kõik ok aga kui mina sõidan siis õliloik all. arvatavasti annan natu tuuri rohkem kui tema. kus kohast võib õli hakata tulema kui rohkem tuuri anda.
ega väga ka ei tuurita kuni 3500 pööret

Re: muudvead

Postitatud: 27.04.2008 12:33 59
Postitas Harri_K
stev666 kirjutas:probleem siis selles et kui naine sõidab siis kõik ok aga kui mina sõidan siis õliloik all. arvatavasti annan natu tuuri rohkem kui tema. kus kohast võib õli hakata tulema kui rohkem tuuri anda.
ega väga ka ei tuurita kuni 3500 pööret
Aga kiika kapoti alla ja vaata kust õline, või auto alt uurides, näed kohe kust tuleb :)

Postitatud: 29.04.2008 09:37 38
Postitas Harri_K
Nii :D
võtsin 4-a püti juurest pistiku lahti ja pöörded tõusid nõks üle 1000 ja jõudu on nagu loomal :D hüppab nagu konn kohapealt minema, niiet asi ikkagi pumbas kinni, see kohaltminek :)

Postitatud: 29.04.2008 11:25 21
Postitas erikred
või siis pihusti viga.

terv
erich

Postitatud: 29.04.2008 11:49 01
Postitas Harri_K
erikred kirjutas:või siis pihusti viga.

terv
erich
kuidas nii?

Postitatud: 29.04.2008 12:23 46
Postitas erikred
kuskilt on kõrva jäänud et vigane juhtpihusti võib kah uimasust tekitada, selle peaks diagnostika ära näitama. Krt et varem selle peale ei tulnudki. Selle 4 pihusti peal on andur mis kontrollib sissepritse alguse toimumist ja vastavalt sellele aju muudab süütenurka. Kui sealt tuleb vale lugem siis ei saagi pump õigel ajal pritsida. Samas võib ka pump olla veel ise natukene hiline (kulunud kett). Nii et sütenurk paika ja diagnosti, vajadusel vahetada anduriga pihusti.
Kuidas ta sul muidu liigub??


terv
erich

Postitatud: 29.04.2008 16:12 00
Postitas Harri_K
Ah jah, jäin pikemalt mõtlema mida mis see juhe siis teeb, et tema eemaldamisel pöörded tõusevad, siis on aru saada küll- antakse intiivselt kütet peale kui küljes pole, ei taha kohe kuidagi välja surra :) kui juhe küljes, on peale andmine nagu suure viivitusega...

edasi läheb...no kuidas öelda, tehasesõidu teeks järgi vabalt :) ühesõnaga hästi liigub!

SAMAS-pöörded tahavad kõikuda kohapeal ja soojalt käivitub ca1-2 sekki, need ikkagi viitavad pumba kulumisele...parem diagnostis ära käia, võib pääseda ainult ikkagi pihusti vahetusega :P muidu üliökonoomne on-maanteel võtab alla 6 liitri(paak täis, 100km läbitud ja peale läks alla 6 liitri)

Postitatud: 29.04.2008 17:42 35
Postitas Seigo
mul sama jama... minekut ülde pole, ja musta ka tagant välja ei aja, aga neljas pihusti jookseb nagu kevadine mahlakask....kas võib ka selline asi mõjutada minekut, et see anduriga pihusti ei anna õiget inffi ajju?

Postitatud: 29.04.2008 19:04 09
Postitas soldat
ananass kirjutas:Ah jah, jäin pikemalt mõtlema mida mis see juhe siis teeb, et tema eemaldamisel pöörded tõusevad, siis on aru saada küll- antakse intiivselt kütet peale kui küljes pole, ei taha kohe kuidagi välja surra :) kui juhe küljes, on peale andmine nagu suure viivitusega...

edasi läheb...no kuidas öelda, tehasesõidu teeks järgi vabalt :) ühesõnaga hästi liigub!

SAMAS-pöörded tahavad kõikuda kohapeal ja soojalt käivitub ca1-2 sekki, need ikkagi viitavad pumba kulumisele...parem diagnostis ära käia, võib pääseda ainult ikkagi pihusti vahetusega :P muidu üliökonoomne on-maanteel võtab alla 6 liitri(paak täis, 100km läbitud ja peale läks alla 6 liitri)
Lahja seguga käivitub kehvemini ja jõudu ka erilist pole. Ka tarbijate lisandumisel lööb pöörde korraks alla ja võib välja surra.Toksi pumba kaant natuke salongi poole.Hakkab tunduvalt paremini käivituma ja minek on ka hoopis teine. Ma olen endal igasugu asendeid proovinud.Kui liiga palju salongi poole lükkad siis ei lange pööre enam ühtlaselt alla. Tahma tuleb kangema segu puhul ka rohkem. Lahja puhul ei tule ka kohapeal piirajasse lastes eriti midagi.

Postitatud: 29.04.2008 20:34 39
Postitas Maiks
Võtsid sa lahti neljanda silindri pihusti juhtme või kaane küljest temp. anduri juhtme? Pihusti juhtme lahti võtmisel pole minu masin kordagi tõstnud pöördeid ja on jäänud hoopis mega uimaseks. Samas kaanes oleva temperatuurianduri juhtme eemaldamisel käitub masin koguaeg külmkäivituse reziimis, st. rohkem kütet ja kõrgemad pöörded.

Postitatud: 29.04.2008 20:41 37
Postitas Harri_K
soldat kirjutas:
ananass kirjutas: Tahma tuleb kangema segu puhul ka rohkem. Lahja puhul ei tule ka kohapeal piirajasse lastes eriti midagi.
Ma näppisin ka su TDS-il pumpa, nimelt vahetasin pea tal ära, sai ka vahepeal liiga kangeks siis ajas tahma ja hoidis pööret k
rgel

enda omal ma segu rikkamaks ei pane kuna hetkel hea ökonoomne(keskmine ca6 sajale) ja minek ka super

TO:Maiks krt jah me rääkisime erikred-ga kahest erinevast pistikust :D võtsin lahti kaane küljes oleva pistiku mitte pihusti oma...

Postitatud: 29.04.2008 20:58 27
Postitas Seigo
Maiks kirjutas:Võtsid sa lahti neljanda silindri pihusti juhtme või kaane küljest temp. anduri juhtme? Pihusti juhtme lahti võtmisel pole minu masin kordagi tõstnud pöördeid ja on jäänud hoopis mega uimaseks. Samas kaanes oleva temperatuurianduri juhtme eemaldamisel käitub masin koguaeg külmkäivituse reziimis, st. rohkem kütet ja kõrgemad pöörded.
ma võtsin ka pihusti juhtme lahti, et proovin kas on siis asi õige, nagu siin kirjutatakse....aga jah, ei läinud enam pärast üldse käima enam, armatuuris lõi ka pihusti tule põlema,.... panin juhtme tagasi ja kohe läks käima!

Postitatud: 29.04.2008 22:03 38
Postitas soldat
ananass kirjutas:
soldat kirjutas:
ananass kirjutas: Tahma tuleb kangema segu puhul ka rohkem. Lahja puhul ei tule ka kohapeal piirajasse lastes eriti midagi.
Ma näppisin ka su TDS-il pumpa, nimelt vahetasin pea tal ära, sai ka vahepeal liiga kangeks siis ajas tahma ja hoidis pööret k
rgel

enda omal ma segu rikkamaks ei pane kuna hetkel hea ökonoomne(keskmine ca6 sajale) ja minek ka super

TO:Maiks krt jah me rääkisime erikred-ga kahest erinevast pistikust :D võtsin lahti kaane küljes oleva pistiku mitte pihusti oma...
Sa vahetasid sellel pea ära?Uue vastu?Mulle endale just tundub et vajaks pea vahetust.Soojalt käivitumine pole päris see jne.Lisaks on üks polt puruks keeratud ja teise poldi juures kaane korpus katki,ka eeldatavasti liig jõulisest keeramisest.

Postitatud: 29.04.2008 22:13 19
Postitas Harri_K
To seix: ei seda juhet ei tohigi ära võtta, võta 4-a püti juures kaane küljes olev pistik lahti ja siis vaata mis teeb

To:soldat
ei ostsin rt23 käest pea mis pidi korras olema, aga tundub et see ka nats paigast ära jah, need poldid läksid katki jah kuna sai 10x liigutada seda pead, et okilt käima jääks :oops: