1. leht 1-st

K:524td pumba kohta

Postitatud: 11.04.2010 16:05 33
Postitas Sass524
Tegemist on mehhaanilise pumbaga ja tahaks teada kas on võimalik pumbale segu juurde keerata.Kui on võimalik siis mis poldi ja kuhu.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 12.04.2010 21:28 20
Postitas Sass524
:arrow:

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 12.04.2010 21:45 36
Postitas vaikeboa
Mis segu ja mille jaoks?

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 13.04.2010 01:33 50
Postitas Sass524
Küsimus selles et kuidas on võimalik ja kas saab mehhaanilisel pumbal reguleerida kütte segu nagu seda võib tehe elektroonse peaga pumbal?

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 13.04.2010 09:28 50
Postitas yllar21
nö küttesegu diislil ei teki. Parema kiirenduse jaoks vöid tösta ka ainult turbo röhku.


Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 15.04.2010 17:06 07
Postitas Sass524
yllar21 kirjutas:nö küttesegu diislil ei teki. Parema kiirenduse jaoks vöid tösta ka ainult turbo röhku.


Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.

Selles ongi asi et tahaks ise ka teada..

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 16.04.2010 16:39 19
Postitas Sass524
Kas siis keegi ei tea kuidas mehhaanilisel pumbal küttet juurde keerata.(kütte hulka juurde keerata)

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 18.04.2010 11:41 44
Postitas Sass524
:arrow:

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 18.04.2010 20:23 19
Postitas volli777
pumba peal suunaga tahapoole(pihustitorude) peaks olema polt kruvikaga keeratav tal on ka vastumutter et reguleering paika jääks.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 26.04.2010 20:34 34
Postitas Sass524
thnx ,sain asja timmitud ja oli kohe tunda et jõudu tuli juurde, ka tahmamist oli märgata.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 16.05.2011 23:22 29
Postitas 325AT
huvitab sama asi aga 524 el. pumba kohta.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 16.05.2011 23:29 07
Postitas Thomson 25
yllar21 kirjutas:nö küttesegu diislil ei teki. Parema kiirenduse jaoks vöid tösta ka ainult turbo röhku.


Kütet saab peale keerata küll mehaanilisel pumbal, aga kuidas, ei tea.
Kui sa turbo rõhku juurde keerad siis pead ju kindlasti kütte segu ka rikastama.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 17.05.2011 19:02 30
Postitas yllar21
Thomson 25 kirjutas:Kui sa turbo rõhku juurde keerad siis pead ju kindlasti kütte segu ka rikastama.
Räägi, mismoodi diisel õhukogust muudab? :)
Sisselaskesse jõudvat õhku reguleerib turbo boost läbi WG klapi, vähesel määral mõjutab ka EGR. Ilma turbota diiselmootoritel on sisselaskesse jõudev õhukogus peaeagu et konstantne läbi pöörete vahemiku. Arvestatakse küll MAF/temp. jne anduritest tulevaid signaale, aga selleks, et määrata vastav pritsekogus.

Küttesegu rikastamist diislil võid mujal rääkida. ;) Soovitaks diiselmootori tööpõhimõtet uurida.

Kokkuvõttes võib pritsekogust suurendada, aga see toob kaasa peale võimsusekasvu ka suurema tahmamise. Vajalik see ei ole, kütus plahvatab ühel või teisel viisil, kui piisav rõhk sellele silindris avaldub.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 17.05.2011 21:04 50
Postitas Thomson 25
yllar21 kirjutas:
Thomson 25 kirjutas:Kui sa turbo rõhku juurde keerad siis pead ju kindlasti kütte segu ka rikastama.
Räägi, mismoodi diisel õhukogust muudab? :)
Sisselaskesse jõudvat õhku reguleerib turbo boost läbi WG klapi, vähesel määral mõjutab ka EGR. Ilma turbota diiselmootoritel on sisselaskesse jõudev õhukogus peaeagu et konstantne läbi pöörete vahemiku. Arvestatakse küll MAF/temp. jne anduritest tulevaid signaale, aga selleks, et määrata vastav pritsekogus.

Küttesegu rikastamist diislil võid mujal rääkida. ;) Soovitaks diiselmootori tööpõhimõtet uurida.

Kokkuvõttes võib pritsekogust suurendada, aga see toob kaasa peale võimsusekasvu ka suurema tahmamise. Vajalik see ei ole, kütus plahvatab ühel või teisel viisil, kui piisav rõhk sellele silindris avaldub.
Kütuse segu rikastamise all mõtlesin/pidasin silmas kütte peale keeramist pumbast.Minu teada peaks ju nii olema et kui turbo rõhku lisada ilma et kütust ka lisad siis võib ju kolbidele haiget teha kõvasti.Kuid ma võin eksida ka.Parandage kui ma olen valesti aru saanud.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 24.05.2011 20:49 29
Postitas 325AT
Sass524 kirjutas:Küsimus selles et kuidas on võimalik ja kas saab mehhaanilisel pumbal reguleerida kütte segu nagu seda võib tehe elektroonse peaga pumbal?
ehk jagad teadmisi kuda el. pumba puhul kütet juurde keerata.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 25.05.2011 13:03 15
Postitas Sass524
sa pead , pumba kaant liigutama, suhteliselt tapne too.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 29.05.2011 16:57 39
Postitas Thomson 25
pumba kaan tuleb salongi poole liigutata aga se on tõesti täpis värk.piidab väiksest koksust ja asi muutub,aru saad sellest et pöörded tõusevad.aga vaata ennem kas sul pumbal ei ole tehase poolt pandud kaane juht punni mis tuleb eemaldada ennem kui kaant liigutama hakkad.ja et toda punni eemaldada pead kaane maha võtma ja see pärast paika saada on suht raske kuna pumba sees on selline paks seib mille sees on auk ja kaane küljes selline punn mis peavad oma vahel kokku saama kui kaane peale paned.Ühesõnaga soovitan seda lasta teha inimesel kes teab mida teeb.

Re: K:524td pumba kohta

Postitatud: 29.05.2011 21:38 02
Postitas Sass524
hea on ka regullida töötava mootoriga, siis saab nii nagu peab..

vaikselt haamriga peale kopputades....