e34 525td turbo

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
allar1990
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 17.04.2010 08:30 35
Peamine sõiduk: BMW 320i
Asukoht: Tallinn

e34 525td turbo

Postitus Postitas allar1990 » 17.04.2010 08:41 06

ma arvan et mingi jama on turboga edasi üldse ei lähe turbo viilinad pole ka kuulda kui pöörded üles ajada.Auto ei suitse ka kui pöördesse ajada milles jama võib olla kas turbo ei tööta.Kütuse kulu on ka normalne kui turbo üldse ei tööta siis peaks ju auto suitsema ja kütuse kulu peaks ka suur olema.Aru ei saa milles viga.
Kasutaja avatar
bmw 735
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 12.01.2008 17:59 22
Asukoht: järvamaa ja tallinn

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas bmw 735 » 29.04.2010 20:35 49

endal oli sama jama et ei liigunud üldse edasi.aga samas ka ei suitsenud ega ei võtnud liialt palju kütust.
minul oli probleemiks juhtmega pihusti.
Kasutaja avatar
tehva17
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 10.12.2008 21:34 28

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas tehva17 » 05.05.2010 23:52 04

allar1990 kirjutas:ma arvan et mingi jama on turboga edasi üldse ei lähe turbo viilinad pole ka kuulda kui pöörded üles ajada.Auto ei suitse ka kui pöördesse ajada milles jama võib olla kas turbo ei tööta.Kütuse kulu on ka normalne kui turbo üldse ei tööta siis peaks ju auto suitsema ja kütuse kulu peaks ka suur olema.Aru ei saa milles viga.

mõõda juhtmega pihusti takistus ära.kui üle 80 näitab siis peaks asi ikka töötama.samas mul oli sama mure nagu sul,kuid ei saanud sellest arugi pikka aega.ei osanud turbot kahtlustada,vaatasin et auto jääb jõetuks,sai jälle pumpa timmitud ja asi parem jälle.ning nii mitu korda.kuid ükskord lihtsalt lõi laiali selle turbo ja õli summutajasse.peale turbo vahetust oleks nagu uue autoga sõitnud:D
kas turbiini vilet on muidu kuulda kui kiirendad näiteks.
E46 330D
martinjev
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 27.01.2010 13:17 37
Asukoht: Tartu

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas martinjev » 06.05.2010 09:51 08

Küsiks juurde et kas turbo vile on muidu lubatud või viitab see tema otsalõppemisele?
Kasutaja avatar
tehva17
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 10.12.2008 21:34 28

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas tehva17 » 06.05.2010 12:16 08

martinjev kirjutas:Küsiks juurde et kas turbo vile on muidu lubatud või viitab see tema otsalõppemisele?
kui vilistab siis ikka töötab:D
E46 330D
Kasutaja avatar
poss10
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 03.08.2009 23:48 41
Asukoht: Paide

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas poss10 » 06.05.2010 14:26 49

martinjev kirjutas:Küsiks juurde et kas turbo vile on muidu lubatud või viitab see tema otsalõppemisele?
Otsalõppemise tunnusteks on tavalist õli lekkimine.
martinjev
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 27.01.2010 13:17 37
Asukoht: Tartu

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas martinjev » 06.05.2010 14:39 05

poss10 kirjutas:
martinjev kirjutas:Küsiks juurde et kas turbo vile on muidu lubatud või viitab see tema otsalõppemisele?
Otsalõppemise tunnusteks on tavalist õli lekkimine.
selle olen juba korra üle elanud :D
aga nüüd teine turbo ikka ulub suht kuuldavalt , vahepeal selline tunne nigu politsei oleks seljataga.
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas sander k » 06.05.2010 14:58 30

Ma kahtlustaks sellise ulgumise puhul mõnda lahtist lõdvikud või sisselase kolde tihendid väsinud. Turbo pigem siristab kui uugab.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
blade14
Huviline
Postitusi: 1335
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 525tds e39
Asukoht: Tallinn

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas blade14 » 22.09.2010 11:40 07

Mul endal ka silline kahlane tunne, et turbo mul nagu ei töötaks. vaatasin alt turbot ja nägin, et ainult altpoolt lekib turbo, ise ma ei tea, kuidas peaks 524td turbo häält tegema.
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas vaikeboa » 22.09.2010 22:18 56

blade14 kirjutas:Mul endal ka silline kahlane tunne, et turbo mul nagu ei töötaks. vaatasin alt turbot ja nägin, et ainult altpoolt lekib turbo, ise ma ei tea, kuidas peaks 524td turbo häält tegema.
Kas vähe selgemalt ei oleks võimalik seletada milles probleem? :roll:
...kahlane tunne - millest? :roll:
...et ainult altpoolt lekib turbo - ? :roll:
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
blade14
Huviline
Postitusi: 1335
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 525tds e39
Asukoht: Tallinn

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas blade14 » 22.09.2010 22:48 26

vaikeboa kirjutas:
blade14 kirjutas:Mul endal ka silline kahlane tunne, et turbo mul nagu ei töötaks. vaatasin alt turbot ja nägin, et ainult altpoolt lekib turbo, ise ma ei tea, kuidas peaks 524td turbo häält tegema.
Kas vähe selgemalt ei oleks võimalik seletada milles probleem? :roll:
...kahlane tunne - millest? :roll:
...et ainult altpoolt lekib turbo - ? :roll:
Kahtlane tunne selles, et turbot poleks, wv passat 1.9 turbo diisel läheb ka paremini edasi kui minu 524td, kuigi kere kaalud on samad. ja passatil on turbo tunduvalt väiksem kui mul.
ülevalt poolt nagu turbo ikka, aga alt( nt kui oled kanalis) on näha õli, ja värske. ning kui auto seisab, siis umbes tubro kohalt mul rilgub õli :shock:
aga kui oled teise käiguga ja hoiad mingi 2300-2500 pööret ja lärsku gaasi vajutad, siis ikka on tunda, et auto edasi liigub.
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas yllar21 » 23.09.2010 11:21 24

Passatil väike turbo, hakkabki madalamalt spoolima. Vähemalt minu ema golfil on juba 2500rpm turbo kasutegur kadunud, edasi enam üldse ei lähe.
BMW tuleb rõhk üles 2000-2100 tuntavamalt järele.

Siiski peaks bmw passatist ikka tuntavalt paremini edasi minema ka enne turbo rakendumist.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Kasutaja avatar
blade14
Huviline
Postitusi: 1335
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 525tds e39
Asukoht: Tallinn

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas blade14 » 23.09.2010 16:22 49

1000-2000 p66ret on masin nii uimane,et kui m2est yles s6idad gaas p6hjas, siis ta hakkab p66rdeid ja kiirust kaotama.
Kasutaja avatar
yllar21
Huviline
Postitusi: 538
Liitunud: 13.04.2009 11:03 18
Asukoht: Tallinn/Saaremaa

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas yllar21 » 23.09.2010 16:37 03

vot ei tea, aga ei usu et ainult turbo viga on, kui jõudu ikka nii vähe. Samas e34'l õhukulu lugejat ei ole ja tea kuidas see seda pritsekogust arvutab.

Turbot saad kontrollida, et turbost tuleva vooliku peab kätega kokkusurmisel ja samaaegsel gaasiandmisel laiali lööma. Siis natuke ikka puhub ka.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Kasutaja avatar
blade14
Huviline
Postitusi: 1335
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 525tds e39
Asukoht: Tallinn

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas blade14 » 25.09.2010 10:10 24

siis on tõesti natuke jamasti...
aga eks ma proovin turbot kontrollida ja ülten, kas paisub või mitte:D
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas sander k » 26.09.2010 01:03 03

blade14 kirjutas:1000-2000 p66ret on masin nii uimane,et kui m2est yles s6idad gaas p6hjas, siis ta hakkab p66rdeid ja kiirust kaotama.
Võimalikud variandid.

Pritsekogus paigast
Süüde liiga hiline
Kett veninud, see põhjustab hilist süütenurka ja nukkvõlli ajastust
Map andur ei tööta
Map anduri voolik on vanaks läinud õli täis või on ühendamata või on valesti ühendatud
Kõik need teevad auto uimaseks.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas vaikeboa » 26.09.2010 16:03 08

sander k kirjutas:
blade14 kirjutas: Kett veninud, see põhjustab hilist süütenurka ja nukkvõlli ajastust.
Ketti ära otsima hakka sest 524-l on rihm. ;)
Samas on juba alguses ära nimetatud juhtmega pihusti aga siit ei selgu kas sul on elektrooniline või mehaaniline pump millel puudub juhtmega pihusti. Kui aga on juhtmega pihusti siis mõõda takistus ära ja takistus peaks jääma 80-100 oomi vahele. Tegelikkuses oli ka minu masin algul pisut uimane ja viga oli selles, et "meistrimehed" olid juhtmega pihusti üldse minema visanud :shock: ja tavalise asemele pannud. :mrgreen: Ega sinul äkki nii pole tehtud? :roll:
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
blade14
Huviline
Postitusi: 1335
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 525tds e39
Asukoht: Tallinn

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas blade14 » 26.09.2010 21:14 34

vaikeboa kirjutas:
sander k kirjutas:
blade14 kirjutas: Kett veninud, see põhjustab hilist süütenurka ja nukkvõlli ajastust.
Ketti ära otsima hakka sest 524-l on rihm. ;)
Samas on juba alguses ära nimetatud juhtmega pihusti aga siit ei selgu kas sul on elektrooniline või mehaaniline pump millel puudub juhtmega pihusti. Kui aga on juhtmega pihusti siis mõõda takistus ära ja takistus peaks jääma 80-100 oomi vahele. Tegelikkuses oli ka minu masin algul pisut uimane ja viga oli selles, et "meistrimehed" olid juhtmega pihusti üldse minema visanud :shock: ja tavalise asemele pannud. :mrgreen: Ega sinul äkki nii pole tehtud? :roll:
Ma ise vahetasin selle sama elektroonilise pihusti ära ja juhe on olemas ja korras. kui see elektrooniline pihusti ei anna õieti ühedust, siis jääb armatuuri põlema kollane pihusti tuluke.
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas vaikeboa » 26.09.2010 22:06 16

Mul ei põlenud mingit tulukest kui seda pihustit küljes ei olnud. Kui aga külge panin ja esimene pihusti ei töötanud siis hakkas küll tuli põlema.
Aga ikkagi takistus ära mõõta ;)
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
fuse r32
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 20.10.2009 21:55 26

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas fuse r32 » 28.09.2010 22:23 39

Kui viitsimist on võiks ka EGR-i solenoid klapi üle kontrollida, sinna läheb üks pistik, kus kaks klemmi millest takistust mõõta, takistus peab olema 20 oomi ja teisest pistiku otsast mõõta toite pinget klemm 2 ja massi. pinge peab olema 11- 14v
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas vaikeboa » 28.09.2010 23:29 55

fuse r32 kirjutas:Kui viitsimist on võiks ka EGR-i solenoid klapi üle kontrollida, sinna läheb üks pistik, kus kaks klemmi millest takistust mõõta, takistus peab olema 20 oomi ja teisest pistiku otsast mõõta toite pinget klemm 2 ja massi. pinge peab olema 11- 14v
Ehk seletad ka kus selline vidin 524-l asub?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
fuse r32
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 20.10.2009 21:55 26

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas fuse r32 » 30.09.2010 20:31 55

oh jah vabandust ega 524td pole jah sellist asja, aga neil kel 525td nemad võivad seda küll otsida.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

nr.9 diagnostika pistiku lähedal.
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas vaikeboa » 30.09.2010 21:24 31

Kuno_T kirjutas:524-l peaks EGR ikka olema. Kui sisselaskeotorul on harund, siis on EGR-iga.
Osadel on selline asi olemas küll aga teema oli rohkem nagu EGR kontrollivas elektromagnetklapis mida 524-l ei ole.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas vaikeboa » 30.09.2010 23:01 24

Kuno_T kirjutas:Mis sellel pildil siis pos 1 on?
Ma tänan Sinu põhjalikkust kuid kas see ei ole mitte mehaanilise pumbaga masina teema?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas vaikeboa » 30.09.2010 23:16 36

Kuno_T kirjutas:Ma ei saa nüüd üldse aru, kuhu sa tüürid, eriti 525td teemas (kuigi siin jutt 524-st). E34-l pole MITTE kunagi olnud mehhaanilist pumpa (ega ometi jutt pole juba läinud E28 peale???) ja isegi kui oleks olnud, võib EGR-i ka siiski klapiga lülitada.
blade14 kirjutas:Mul endal ka silline kahlane tunne, et turbo mul nagu ei töötaks. vaatasin alt turbot ja nägin, et ainult altpoolt lekib turbo, ise ma ei tea, kuidas peaks 524td turbo häält tegema.
Sellest postitusest algab teema uuesti 524 probleemiga
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: e34 525td turbo

Postitus Postitas vaikeboa » 30.09.2010 23:32 45

Kuno_T kirjutas:...pea täna niigi paks...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Seda ma usun. ;) Aga aitab vast... :D
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Vasta