1. leht 1-st

e34 525td turbo

Postitatud: 17.04.2010 08:41 06
Postitas allar1990
ma arvan et mingi jama on turboga edasi üldse ei lähe turbo viilinad pole ka kuulda kui pöörded üles ajada.Auto ei suitse ka kui pöördesse ajada milles jama võib olla kas turbo ei tööta.Kütuse kulu on ka normalne kui turbo üldse ei tööta siis peaks ju auto suitsema ja kütuse kulu peaks ka suur olema.Aru ei saa milles viga.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 29.04.2010 20:35 49
Postitas bmw 735
endal oli sama jama et ei liigunud üldse edasi.aga samas ka ei suitsenud ega ei võtnud liialt palju kütust.
minul oli probleemiks juhtmega pihusti.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 05.05.2010 23:52 04
Postitas tehva17
allar1990 kirjutas:ma arvan et mingi jama on turboga edasi üldse ei lähe turbo viilinad pole ka kuulda kui pöörded üles ajada.Auto ei suitse ka kui pöördesse ajada milles jama võib olla kas turbo ei tööta.Kütuse kulu on ka normalne kui turbo üldse ei tööta siis peaks ju auto suitsema ja kütuse kulu peaks ka suur olema.Aru ei saa milles viga.

mõõda juhtmega pihusti takistus ära.kui üle 80 näitab siis peaks asi ikka töötama.samas mul oli sama mure nagu sul,kuid ei saanud sellest arugi pikka aega.ei osanud turbot kahtlustada,vaatasin et auto jääb jõetuks,sai jälle pumpa timmitud ja asi parem jälle.ning nii mitu korda.kuid ükskord lihtsalt lõi laiali selle turbo ja õli summutajasse.peale turbo vahetust oleks nagu uue autoga sõitnud:D
kas turbiini vilet on muidu kuulda kui kiirendad näiteks.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 06.05.2010 09:51 08
Postitas martinjev
Küsiks juurde et kas turbo vile on muidu lubatud või viitab see tema otsalõppemisele?

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 06.05.2010 12:16 08
Postitas tehva17
martinjev kirjutas:Küsiks juurde et kas turbo vile on muidu lubatud või viitab see tema otsalõppemisele?
kui vilistab siis ikka töötab:D

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 06.05.2010 14:26 49
Postitas poss10
martinjev kirjutas:Küsiks juurde et kas turbo vile on muidu lubatud või viitab see tema otsalõppemisele?
Otsalõppemise tunnusteks on tavalist õli lekkimine.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 06.05.2010 14:39 05
Postitas martinjev
poss10 kirjutas:
martinjev kirjutas:Küsiks juurde et kas turbo vile on muidu lubatud või viitab see tema otsalõppemisele?
Otsalõppemise tunnusteks on tavalist õli lekkimine.
selle olen juba korra üle elanud :D
aga nüüd teine turbo ikka ulub suht kuuldavalt , vahepeal selline tunne nigu politsei oleks seljataga.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 06.05.2010 14:58 30
Postitas sander k
Ma kahtlustaks sellise ulgumise puhul mõnda lahtist lõdvikud või sisselase kolde tihendid väsinud. Turbo pigem siristab kui uugab.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 22.09.2010 11:40 07
Postitas blade14
Mul endal ka silline kahlane tunne, et turbo mul nagu ei töötaks. vaatasin alt turbot ja nägin, et ainult altpoolt lekib turbo, ise ma ei tea, kuidas peaks 524td turbo häält tegema.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 22.09.2010 22:18 56
Postitas vaikeboa
blade14 kirjutas:Mul endal ka silline kahlane tunne, et turbo mul nagu ei töötaks. vaatasin alt turbot ja nägin, et ainult altpoolt lekib turbo, ise ma ei tea, kuidas peaks 524td turbo häält tegema.
Kas vähe selgemalt ei oleks võimalik seletada milles probleem? :roll:
...kahlane tunne - millest? :roll:
...et ainult altpoolt lekib turbo - ? :roll:

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 22.09.2010 22:48 26
Postitas blade14
vaikeboa kirjutas:
blade14 kirjutas:Mul endal ka silline kahlane tunne, et turbo mul nagu ei töötaks. vaatasin alt turbot ja nägin, et ainult altpoolt lekib turbo, ise ma ei tea, kuidas peaks 524td turbo häält tegema.
Kas vähe selgemalt ei oleks võimalik seletada milles probleem? :roll:
...kahlane tunne - millest? :roll:
...et ainult altpoolt lekib turbo - ? :roll:
Kahtlane tunne selles, et turbot poleks, wv passat 1.9 turbo diisel läheb ka paremini edasi kui minu 524td, kuigi kere kaalud on samad. ja passatil on turbo tunduvalt väiksem kui mul.
ülevalt poolt nagu turbo ikka, aga alt( nt kui oled kanalis) on näha õli, ja värske. ning kui auto seisab, siis umbes tubro kohalt mul rilgub õli :shock:
aga kui oled teise käiguga ja hoiad mingi 2300-2500 pööret ja lärsku gaasi vajutad, siis ikka on tunda, et auto edasi liigub.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 23.09.2010 11:21 24
Postitas yllar21
Passatil väike turbo, hakkabki madalamalt spoolima. Vähemalt minu ema golfil on juba 2500rpm turbo kasutegur kadunud, edasi enam üldse ei lähe.
BMW tuleb rõhk üles 2000-2100 tuntavamalt järele.

Siiski peaks bmw passatist ikka tuntavalt paremini edasi minema ka enne turbo rakendumist.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 23.09.2010 16:22 49
Postitas blade14
1000-2000 p66ret on masin nii uimane,et kui m2est yles s6idad gaas p6hjas, siis ta hakkab p66rdeid ja kiirust kaotama.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 23.09.2010 16:37 03
Postitas yllar21
vot ei tea, aga ei usu et ainult turbo viga on, kui jõudu ikka nii vähe. Samas e34'l õhukulu lugejat ei ole ja tea kuidas see seda pritsekogust arvutab.

Turbot saad kontrollida, et turbost tuleva vooliku peab kätega kokkusurmisel ja samaaegsel gaasiandmisel laiali lööma. Siis natuke ikka puhub ka.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 25.09.2010 10:10 24
Postitas blade14
siis on tõesti natuke jamasti...
aga eks ma proovin turbot kontrollida ja ülten, kas paisub või mitte:D

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 26.09.2010 01:03 03
Postitas sander k
blade14 kirjutas:1000-2000 p66ret on masin nii uimane,et kui m2est yles s6idad gaas p6hjas, siis ta hakkab p66rdeid ja kiirust kaotama.
Võimalikud variandid.

Pritsekogus paigast
Süüde liiga hiline
Kett veninud, see põhjustab hilist süütenurka ja nukkvõlli ajastust
Map andur ei tööta
Map anduri voolik on vanaks läinud õli täis või on ühendamata või on valesti ühendatud
Kõik need teevad auto uimaseks.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 26.09.2010 16:03 08
Postitas vaikeboa
sander k kirjutas:
blade14 kirjutas: Kett veninud, see põhjustab hilist süütenurka ja nukkvõlli ajastust.
Ketti ära otsima hakka sest 524-l on rihm. ;)
Samas on juba alguses ära nimetatud juhtmega pihusti aga siit ei selgu kas sul on elektrooniline või mehaaniline pump millel puudub juhtmega pihusti. Kui aga on juhtmega pihusti siis mõõda takistus ära ja takistus peaks jääma 80-100 oomi vahele. Tegelikkuses oli ka minu masin algul pisut uimane ja viga oli selles, et "meistrimehed" olid juhtmega pihusti üldse minema visanud :shock: ja tavalise asemele pannud. :mrgreen: Ega sinul äkki nii pole tehtud? :roll:

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 26.09.2010 21:14 34
Postitas blade14
vaikeboa kirjutas:
sander k kirjutas:
blade14 kirjutas: Kett veninud, see põhjustab hilist süütenurka ja nukkvõlli ajastust.
Ketti ära otsima hakka sest 524-l on rihm. ;)
Samas on juba alguses ära nimetatud juhtmega pihusti aga siit ei selgu kas sul on elektrooniline või mehaaniline pump millel puudub juhtmega pihusti. Kui aga on juhtmega pihusti siis mõõda takistus ära ja takistus peaks jääma 80-100 oomi vahele. Tegelikkuses oli ka minu masin algul pisut uimane ja viga oli selles, et "meistrimehed" olid juhtmega pihusti üldse minema visanud :shock: ja tavalise asemele pannud. :mrgreen: Ega sinul äkki nii pole tehtud? :roll:
Ma ise vahetasin selle sama elektroonilise pihusti ära ja juhe on olemas ja korras. kui see elektrooniline pihusti ei anna õieti ühedust, siis jääb armatuuri põlema kollane pihusti tuluke.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 26.09.2010 22:06 16
Postitas vaikeboa
Mul ei põlenud mingit tulukest kui seda pihustit küljes ei olnud. Kui aga külge panin ja esimene pihusti ei töötanud siis hakkas küll tuli põlema.
Aga ikkagi takistus ära mõõta ;)

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 28.09.2010 22:23 39
Postitas fuse r32
Kui viitsimist on võiks ka EGR-i solenoid klapi üle kontrollida, sinna läheb üks pistik, kus kaks klemmi millest takistust mõõta, takistus peab olema 20 oomi ja teisest pistiku otsast mõõta toite pinget klemm 2 ja massi. pinge peab olema 11- 14v

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 28.09.2010 23:29 55
Postitas vaikeboa
fuse r32 kirjutas:Kui viitsimist on võiks ka EGR-i solenoid klapi üle kontrollida, sinna läheb üks pistik, kus kaks klemmi millest takistust mõõta, takistus peab olema 20 oomi ja teisest pistiku otsast mõõta toite pinget klemm 2 ja massi. pinge peab olema 11- 14v
Ehk seletad ka kus selline vidin 524-l asub?

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 30.09.2010 20:31 55
Postitas fuse r32
oh jah vabandust ega 524td pole jah sellist asja, aga neil kel 525td nemad võivad seda küll otsida.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

nr.9 diagnostika pistiku lähedal.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 30.09.2010 21:24 31
Postitas vaikeboa
Kuno_T kirjutas:524-l peaks EGR ikka olema. Kui sisselaskeotorul on harund, siis on EGR-iga.
Osadel on selline asi olemas küll aga teema oli rohkem nagu EGR kontrollivas elektromagnetklapis mida 524-l ei ole.

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 30.09.2010 23:01 24
Postitas vaikeboa
Kuno_T kirjutas:Mis sellel pildil siis pos 1 on?
Ma tänan Sinu põhjalikkust kuid kas see ei ole mitte mehaanilise pumbaga masina teema?

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 30.09.2010 23:16 36
Postitas vaikeboa
Kuno_T kirjutas:Ma ei saa nüüd üldse aru, kuhu sa tüürid, eriti 525td teemas (kuigi siin jutt 524-st). E34-l pole MITTE kunagi olnud mehhaanilist pumpa (ega ometi jutt pole juba läinud E28 peale???) ja isegi kui oleks olnud, võib EGR-i ka siiski klapiga lülitada.
blade14 kirjutas:Mul endal ka silline kahlane tunne, et turbo mul nagu ei töötaks. vaatasin alt turbot ja nägin, et ainult altpoolt lekib turbo, ise ma ei tea, kuidas peaks 524td turbo häält tegema.
Sellest postitusest algab teema uuesti 524 probleemiga

Re: e34 525td turbo

Postitatud: 30.09.2010 23:32 45
Postitas vaikeboa
Kuno_T kirjutas:...pea täna niigi paks...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Seda ma usun. ;) Aga aitab vast... :D