probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
trykkal
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 17.08.2006 20:11 24
Asukoht: TARTU LINN

probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas trykkal »

mure siis selline etei saa ülevaatuselt läbi kuna heitgaasid liiga kõrged,sai siis diagnost tehtud ja sealt ei avastatud midagi,kuna tagant tuli sinist suitsu siis tekkis kahtlus et klapisääre tihendid ja plokikaan,sai siis see remont tehtud kõik uued tihendid ja plokikaan oli ka kõver sai siis see ka lastud korda teha,autol enam sinist suitsu ei tule ja tosool ka ei kao ära ,aga läksin siis ülevaatusele et kõik korras ja oh imet heitgaaside osas ei ole miskit muutunud,ehk oskab keegi miskit soovitada mida edasi teha.
Viimati muutis trykkal, 05.09.2010 13:38 17, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas Alari. »

Katid väsind v siis mõni lambda rivist väljas.
Kasutaja avatar
jõmmu4
Huviline
Postitusi: 614
Liitunud: 25.08.2008 20:51 49

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas jõmmu4 »

Kui diagnostika midagi ei näidanud,siis vast ikka katalisaator nagu eespool juba mainiti.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas Alari. »

jõmmu4 kirjutas:Kui diagnostika midagi ei näidanud,siis vast ikka katalisaator nagu eespool juba mainiti.
jäi see diagnostika sõna lugemata :oops:
trykkal
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 17.08.2006 20:11 24
Asukoht: TARTU LINN

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas trykkal »

kas kat kontrollida siis kuidagi ei saa kui maha võtta,palju siis kat ka maksab ,kas sobib ainult uus või saab hakkama ka kasutatud.
trykkal
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 17.08.2006 20:11 24
Asukoht: TARTU LINN

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas trykkal »

arutasin mõnega ja nad arvasid et venemaa kütus võib ka heitgaasi numbrid tiba ülesse poole ajada,kas on võimalik.
ray11
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 06.02.2010 14:49 46

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas ray11 »

venemaa kütus võib ka jamada
sellel kevadel läksin ülevaatusele co kõrge ja käsipidur ei olnud piisavalt hea.
kuid mina sõidan ainult 98 . toimisin nii et kuskil 15 kilomeetrit sõitsin 4000-6200 p/min .siis põletab kati korralikult puhtaks kuna minul enamus linnasõidud siis ummistab suure kati ära .
läksin ülevaatusele ja mõlemad co näitajad kaks korda väiksemad lubatust.
trykkal
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 17.08.2006 20:11 24
Asukoht: TARTU LINN

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas trykkal »

Eks proovin siis esmaspäeval ka selle asja ära ja eks siis paistab,annan siis teada kuis läks.
trykkal
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 17.08.2006 20:11 24
Asukoht: TARTU LINN

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas trykkal »

sain siis heitgaasidega läbi tegin ühe 25 km ringi 5000 pööretega,algul ikka ei soninud neile aga pika pusimise peale tõmbas alla,kub siis aitas kas see et valasin statoilist 98 peale või see tuuritamine,aga nüüd hakkasid probleemid õhupadja sensoriga ja vot sellist juppi oleks uut vaja.
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=1108855
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas vahur_s »

Ma pakun et pigem kõrgetel pööretel sõitmine.
Kohe peale klapisäärte tihendite vahetust ei ole mõtet TÜV kimada, kuna katt on veel sadestunud õli täis. Mida kauem olid klapisääre tihendid õli läbi lasknud, seda rohkem õli katti jõudis. Katti jõudnud õli tuleb välja põletada, mis pm tähendabki kõrgetel tuuridel ringi sõitmist.
ÜV mehed väitsid mulle, et 98 kasutamne ennem üv midagi juurde ei anna, kui mootor on tehases ehitatud 95 peale.
Mis masinast ja motost jutt käis üldse.
trykkal
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 17.08.2006 20:11 24
Asukoht: TARTU LINN

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas trykkal »

e39 touring 523i
ray11
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 06.02.2010 14:49 46

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas ray11 »

milliste näidistuste põhjal sa oletad et õhupadja sensor on vigane või katki.
trykkal
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 17.08.2006 20:11 24
Asukoht: TARTU LINN

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas trykkal »

no sai siis kolm korda diagnosti tehtud ja igalpool näitas sama viga niinimetatud crach sensor on õhtal ehk siis löögi sensor ja siis sai usaldatud elektiku ja proovin ära vahetada ,kuna asja nullida ei andnud,samas kui elektrik seda andurit nägi siis ütles et vett saanud aga korpus oli tõesti oksüdeerunud aga lahti võttes tundus kõik ilus ,aga ega seda vist silmaga ikka aru ei saa kas andur töötab või ei või siiski annab kuskil teda kontrollida kasvõi UM.
trykkal
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 17.08.2006 20:11 24
Asukoht: TARTU LINN

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas trykkal »

sai siis masinaga tiba sõidetud ja ei mingit tossu ,kuid nüüd hakkas uuesti tossama,kas sai siis kehv remont tehtud või võib viga olla ikkagi katalüsaatoris,kas oskab keegi miskit soovitada.
Kotkas1
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
Peamine sõiduk: palju
Telefon: 58696077
Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas Kotkas1 »

mis seisus kolvirõngad on sel juhul? tee igaks juhuks kompressiooni test 200tuhat km läbisõitnud autol ( +300tuhat mis saksas maha keriti :D ) on nad tavaliselt ka varsti minemas
trykkal
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 17.08.2006 20:11 24
Asukoht: TARTU LINN

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas trykkal »

kolvirõngaste kohta ei oska midagi öelda,aga kuidas see test käib siis ja ehk oskab keegi soovitada kus Tartus seda teha saaks.Küsimus siis veel ,hakkas jälle jahutusvedeliku tarbima hullult,tuli terve liiter juurde valada,kas sai tõesti siis plokikaan kehavsti tehtud või ons tõesti mingi muu jama.Aitäh
Peeter_S
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 29.04.2010 00:01 43

Re: probleemid heitgaasidega

Postitus Postitas Peeter_S »

trykkal kirjutas:arutasin mõnega ja nad arvasid et venemaa kütus võib ka heitgaasi numbrid tiba ülesse poole ajada,kas on võimalik.
Ei, vene kütus ei aja heitgaasi numbreid üles. Räägin mitte arvamusest, vaid kogemusest. Kui tean omast käest 2-te autot, mis on sõitnud nüüdseks üle 7 aasta ainult vene kütusega, on TÜ alati läbinud probleemivabalt? PS! Lamdat ja katalüsaatorit pole veel vajadust olnud vahetada...
Urmet_N
Huviline
Postitusi: 891
Liitunud: 28.01.2008 17:53 22
Asukoht: Viljandi/

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas Urmet_N »

soovitan mitte vene küttega sõita ta on odav aga pärast katid ümbes ja remondipeale läheb rohkem raha
joosep
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 28.10.2004 13:12 58
Peamine sõiduk: BMW 318 e90
Asukoht: võrumaa
Kontakt:

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas joosep »

Urmet_N kirjutas:soovitan mitte vene küttega sõita ta on odav aga pärast katid ümbes ja remondipeale läheb rohkem raha
vaidlen vastu sellele väitele olen ise sõitnud üle 4 aasta vene benaga ja kat töötab siiani laitmatult 5x ülevaatust tehtud ja alati ok
Kasutaja avatar
Ultron
Huviline
Postitusi: 2733
Liitunud: 22.01.2008 14:02 39
Asukoht: Lennuväljad

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas Ultron »

trykkal kirjutas:...hakkas jälle jahutusvedeliku tarbima hullult,tuli terve liiter juurde valada,kas sai tõesti siis plokikaan kehavsti tehtud ...
Kui auto all loiku pole mõne lekke näol siis jah tõenäoline, et plokikaas kehvasti tehtud.
joosep kirjutas: vaidlen vastu sellele väitele olen ise sõitnud üle 4 aasta vene benaga ja kat töötab siiani laitmatult 5x ülevaatust tehtud ja alati ok
Vene kütus on hea odav küll aga seal sees olev väävel võib BMW nikasil mootoritele väga kehvasti mõjuda. Plii mis seal sees on mõjub eriti halvasti näiteks loote arengule. Soome kogemus näitas et plii kütusest välja jätmine mõjus vastsündinute tervisele üllatavalt hästi.
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
Peeter_S
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 29.04.2010 00:01 43

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas Peeter_S »

Pealkiri: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi
Urmet_N kirjutas:soovitan mitte vene küttega sõita ta on odav aga pärast katid ümbes ja remondipeale läheb rohkem raha
Nagu eelkõneleja (mitte tsiteeritav) väitis, et plii on tervisele kahjulik, siis sellega nõustun. Tervisele on plii sama kindlalt kahjulik, nagu asbestki.

Tänapäeva mootorid ei vaja enam effektiivseks töötamiseks pliid.
Samas aga CO kohapealt vaidlen vastu ja nõustun kasutaja joosepiga, et lamda ja katalüsaatori tööd need küll ei mõjuta. Ei tea, kas vene autoomanikud (vastupidiselt arvamusele, on venemaal väga palju uusi autosid) käivad siis lääneriikidest kütet toomas või?
Ja Vene Föderatsioonis eksisteerib ka selline asi, nagu tehnoülevaatus, ja ma mitte ei taha uskuda et enamus ÜV-sid seal nn "ostetakse"...
Urmet_N
Huviline
Postitusi: 891
Liitunud: 28.01.2008 17:53 22
Asukoht: Viljandi/

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas Urmet_N »

Aga nagu eelnevalt on see iga inimese asi kust enda masinale kütet ostab.Ja kui midagi juhtub on eesti tanklaketiga asju ajada kui minna vene tanklaketiga asju ajama.
Wots
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 01.05.2006 19:42 40

Re: probleemid heitgaasidega,sama viga tagasi

Postitus Postitas Wots »

Loen ja naeran. Üldiselt võiks keegi vähemalt ÜHE tõestatud juhtumi öelda kus on mõni tankla maksnud kinni remondi ja tunnistanud AVALIKULT,et kütus oli KEHVA?

Minule on ainult mõningad naeruväärse summaga hüvitamised silma jäänud,kus antakse paar tuhat krooni sümboolselt. Ehk siis kui inimene võtab raha vastu siis on nõus asjaga ja kui ei võta siis kohtu kaudu pigem kaotab raha ja aega.

---------

Oletame,et ostad kütust kuskilt ning siis auto konkreetselt jääb seisma. Niih,et üldse midagi ära tõestada hiljem peab sul olema ostutsekk kus on partii number ja mahuti number ka. Lisaks kogus /kellaaeg jne. Niih siis idees peaksid kohe võtma tunnistajate juuresolekul tankurist proovi. Muidu on kütusefirmal hea öelda,et sul oli paagis sodi all. Seejärel pead minema selle prooviga kuskile kütuselaborisse ja kui kogu bürokraatia on 100% korras siis on sul mingi lootus kohtu kaudu võit saada. Pigem saad läbi meedia mingisiguse kohtuvälise leppe tanklaketi omanikuga.
Ühesõnaga sul peab IGA ENDA samm olema jäädvustatud muidu saadetakse pikalt.

Suurtes tanklates on läbimüük tohutu ehk kui võtad täna kütust peale ning homme avastad ,et kütus oli paha siis võib on olla juba see partii ära müüdud ning ostutsekiga ja "kütusega" paagis pole sul never ever võimalik mingit raha välja ajada.


Seega pole ju vahet kas ostad Venemaalt või Eestist! Pealegi Venemaal on kordades rohkem uuemad autosid kui Eestis ning ma sügavalt kahtlen ,et seal solki müüakse.
Vasta