E39 läheb keema.
Postitatud: 13.09.2010 20:36 31
Öeldi, et tosooli tuleb peale valada 2000 pöörde peal. Tegime seda, aga ikkagi läheb auto mingi aeg uuesti keema. Mis teha?
öhutama peab ehk korralikult kui oled töötavamootoriga käppind ja juurde valanud...-Liiiiiisu- kirjutas:Öeldi, et tosooli tuleb peale valada 2000 pöörde peal. Tegime seda, aga ikkagi läheb auto mingi aeg uuesti keema. Mis teha?
süüde sees ja soojendus põhja ja sooja peale , siis ajab ilusti kõik õhu välja , e36-l peab esi otsa ka natuke kõrgemale ajama , e39 kohta ei oska täpselt öeldarandolsd kirjutas:miks syyde sees?? huvipärast kysin..
Muidu ei hakka tsirkulatsioonipump tööle- tema seda õhku välja ajama hakkabki. Aega VÕIB kuluda kuni tund!randolsd kirjutas:miks syyde sees?? huvipärast kysin..
Osad soovitavad auto nina kõrgemale ajada, et õhk paremini välja tuleks.Jahutussüsteemi õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
parima tulemuse saavutamiseks soovitatakse õhutamise ajaks auto nina tõsta
9. Avada õllepudeli kork
Ma ei räägi enda auto akust.joffe kirjutas:See juba sinu aku probleem!