E39 525tds Atm kast peale avariid?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
oliver330
Huviline
Postitusi: 1375
Liitunud: 23.12.2008 03:23 13
Asukoht: Tartumaa

E39 525tds Atm kast peale avariid?

Postitus Postitas oliver330 »

Lugu järgmine, touring e39 99a. tavalise atm. kastiga, tabas kivi nii õnnetult et see keeras otse kasti alla alumine vann mõlkis ning korpus puru mahlad väljas, juhipoolne turvakardin ja küljeukse padi lahti ka abs, veojõu ja patjade tuled põlevada.
Polnd pikalt midagi mõelda sebisin uue kast, see oli üle võlli käind 96a. sedaan tds masina pealt kahjustada polnd väljast saand ja oli eelnevalt korras olnd.
Panin alla vahetasin õli, filtri nii nagu ette nähtud aga ei toimi absoluudselt, täitsa 0. Pned gaasi käik sees või mida iganes ei tagurpidi ega edaspidi.
Kas peab mingid veakoodid ära kustutana vms. samas on padjad sammoodi ripakil ja tulukesed samuti säravad armatuuris?
Saab midagi ise teha või peab diagnostis käima, või sain kastiga lüpsta pauk ikka midagi jahedaks keerand sees?
Kasutaja avatar
oliver330
Huviline
Postitusi: 1375
Liitunud: 23.12.2008 03:23 13
Asukoht: Tartumaa

Re: E39 525tds Atm kast peale avariid?

Postitus Postitas oliver330 »

Täiesti tavaline jah tegingi seda :D
Aga sa tunned neid kaste päris hästi ma olen kuulnud või kes veel vähe rohkem asjaga kokku on puutund küsiks mõnda asja.
Näiteks seda et lappasime selle kasti lahti ja vahetasime õlipumba ära mitte ainult hammasrattad vaid terve selle osa koos võlliga ja mis jama seal veel on. Nii panime otsa ka, seekord teadlikult siis ilma õlipumppa lõhkumata, aga turbiini ots kuhu võllid ja pumba kaela sälgud lähevad oli natukene viga saand õlipumppa lõhkudes remontisime seda ka veidi paremaks et ilusti otsa läheks.
Siis kõik kokku ja õli sisse mingi kataloogi järgi pidi minema 3,3l õli sinna kuid eelmine kord mahtus 3,5l ja nüüd peale kasti laiali lammutamist läks ca.4l vb isegi rohkem.
Ja probleem on nüüd selles et turbiini alt ehk siis kasti ja mootori ploki vahelt lahmab õli sealt august tilgub täiega kui sõidad siis ikka jookseb.
Käigu sisse paned siis tahab mootorit välja suretada nii kõvasti tahab vedama hakata. Peale proovisõittu tagumine käik ei töötand õieti kadkendlikult nagu, aga see oli ilmselt sellest et õli oli juba nii vähe et ei jätkund talle!
Õli lekkimisest saan veel aru et äkki mingi otsa tihend vms. aga miks ta nii julmalt edasi vedama hakkab et tahab mootorit välja suretada? Kui kokku sai pandud ja pärast kasti otsast keerates käis ka maru raskelt?
Pikk jutt s..t jutt aga äkki keegi oskab midagi asjalikku kosta :?
Vasta