1. leht 1-st

E39 õhkpadja vahetus/sobivus

Postitatud: 30.01.2011 10:52 59
Postitas janekman
Oskab keegi kirjeldada kuidas e39 touringul õhkpadja vahetus käib?

Re: E39 õhkpadja vahetus

Postitatud: 30.01.2011 12:04 02
Postitas jargo
väga lihtsalt!
*kompressori kaitse välja
*tagaots tungrauaga üles
*pagasniku matt küljest ära.tagumine osa.
*voolik küljest ettevaatlikult ära
*altpoolt 13 võtmega üks mutter või oli see polt lahti keerata
*pealtpool oli vist mingi klamber(klambrid)
*käega padi vahelt ära võtta
*uus asemele ja ongi valmis.

hiljem tuleks arvutiga kõrgused ka üle kontrollida.minul läks natuke paigast ära.patrik pani asja jälle ühele tasapinnale! :D

Re: E39 õhkpadja vahetus

Postitatud: 30.01.2011 12:31 30
Postitas janekman
Tänud!

Kas tavalisi patju on võimalik m patjade asemele panna, kui sportvedrustus on?

Re: E39 õhkpadja vahetus

Postitatud: 31.01.2011 06:57 37
Postitas Indrek_M
janekman kirjutas:Tänud!

Kas tavalisi patju on võimalik m patjade asemele panna, kui sportvedrustus on?
On. Sobivad täpselt.
Kuigi sport- ja tavapadi on sama hinnaga.

Re: E39 õhkpadja vahetus

Postitatud: 31.01.2011 14:55 08
Postitas TiitS
Indrek_M kirjutas:
janekman kirjutas:Tänud!

Kas tavalisi patju on võimalik m patjade asemele panna, kui sportvedrustus on?
On. Sobivad täpselt.
Kuigi sport- ja tavapadi on sama hinnaga.
Aga kes teab mis neil vahet?
uurides siis erinev kaal ja kompresiooni aste. Erineva kõvadusega? vastupidavusega? kui on M-amordid Bilsu b8 :roll:
Et kas siis nn kuluvad kiiremini?

Re: E39 õhkpadja vahetus/sobivus

Postitatud: 01.02.2011 07:28 43
Postitas Indrek_M
Sport on madalam ehk siis veidi teise kujuga. Sportvedrustuse puhul on auto 15mm madalam.