K:bmw 530d e39 head ja vead

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
joss5
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.03.2008 22:32 50

K:bmw 530d e39 head ja vead

Postitus Postitas joss5 »

Tervist tekkis siis selline küsimus enne auto ostu,et uuriks mis on 530d e39 1998-2000a head ja vead ning uurik ka seda palju kütet võtab :)
Kallis ka ülalpidamine on?
Mida peaks vaatama auto soetamise juures? :D
Kasutaja avatar
Jaanus_V
Klubiliige
Postitusi: 1266
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012

Re: K:bmw 530d e39 head ja vead

Postitus Postitas Jaanus_V »

Kui siia kasutaja tegin, siis vaatasin imelik neid, kelle iga teine kommentaar oli: Kasuta otsingut või paar rida allpool on kirjas jne. Aga nüüd on pilt selge. Tegelt ka, siin on mingi miljon sarnast teemat ju. :roll:

Et postitus täisa OT ei oleks, siis endal on 01 aasta oma ja vigu on neil piisavalt, kui korras siis tulevad ka head välja e. sõidurõõm ja kütet võtab mul ainult linnas pm 8-9l sajale. Ülalpidamine oleneb ju iga auto puhul omanikust, et E39t ideaalkorras hoida on vaja pidevalt investeerida temasse. Vaatama peaks kindlasti külmalt käivitamist (ideaalne praeguste ilmadega), üleüldiselt mootori korrasolekut, käigukasti, kas elektroonika töötab korralikult, esilaternad (paljudel on vardad katki) ja nimekiri on tegelikult ju pikk veel. Edu! :)
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
propeller
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 14.09.2009 10:48 08
Asukoht: Tallinn

Re: K:bmw 530d e39 head ja vead

Postitus Postitas propeller »

Tere.E39 on kindlasti üle keskmise remondifondiga masin,st nii vigade nimekirja kui ka hindade poolest.Kui rahakott vähegi kannatab antud masina ülalpidamist on see oma klassis üks parimaid valikuid.
Oman 2001 a 530d ja olen väga rahul,sõidan juba peaaegu neljandat aastat ja ei kavatse veel välja vahetada.Kasutan ainult originaal varuosasid ja st pole pidanud ühtegi tehtud remonti mitu korda tegema.
E39 on väljakujunenud kindlad nõrgad kohad mida enne ostu kindlasti arvesse võtta ja tähelepanu pöörata.Ega minugi masin millegi pärast teistest ei erine.Välja vahetamist kallimatest juppidest on vajanud roolilatt,kütuse pump(paagi sisene),eelsüüte küünlad,turbo.Ülejäänud on kuluosad nagu veermik ja hooldust puudutavad asjad.Kindlasti peab kasutama parimat saada olevat mootoriõli näiteks Castrol.
Kütusekulust niipalju,et minu masin manuaalkastiga,maantee 5 ja linn 7,keskmine pole kunagi üle 6l 100/km.
Kõige tähtsam selle valiku juures on leida heas korras isend,et mitte rikkuda oma arvamust E39st!

propeller
Kasutaja avatar
joss5
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.03.2008 22:32 50

Re: K:bmw 530d e39 head ja vead

Postitus Postitas joss5 »

suur tänu sulle selle info eest :)
propeller kirjutas:Tere.E39 on kindlasti üle keskmise remondifondiga masin,st nii vigade nimekirja kui ka hindade poolest.Kui rahakott vähegi kannatab antud masina ülalpidamist on see oma klassis üks parimaid valikuid.
Oman 2001 a 530d ja olen väga rahul,sõidan juba peaaegu neljandat aastat ja ei kavatse veel välja vahetada.Kasutan ainult originaal varuosasid ja st pole pidanud ühtegi tehtud remonti mitu korda tegema.
E39 on väljakujunenud kindlad nõrgad kohad mida enne ostu kindlasti arvesse võtta ja tähelepanu pöörata.Ega minugi masin millegi pärast teistest ei erine.Välja vahetamist kallimatest juppidest on vajanud roolilatt,kütuse pump(paagi sisene),eelsüüte küünlad,turbo.Ülejäänud on kuluosad nagu veermik ja hooldust puudutavad asjad.Kindlasti peab kasutama parimat saada olevat mootoriõli näiteks Castrol.
Kütusekulust niipalju,et minu masin manuaalkastiga,maantee 5 ja linn 7,keskmine pole kunagi üle 6l 100/km.
Kõige tähtsam selle valiku juures on leida heas korras isend,et mitte rikkuda oma arvamust E39st!

propeller
Vasta