Oskab keegi ütelda selle liikuri keskmist bensukulu.
minu arvates hetkel 11l sajale.
arvuti näitab ühte süütepooli aga samas auto käib ilusti.
BMW 520 110kw E34 man. bensukulu
BMW 520 110kw E34 man. bensukulu
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 520 110kw E34 man. bensukulu
7.2L / 8.7L / 12.9L / 8.9L(90kmh/120kmh/linn/keskmine)
Reaalne keskmine on siiski umbes 10L/100km peale bensiini E34-jadel, talvel pole 11 just midagi erilist
Minu M20 (vanem mootor) võtab külmade ilmadega 11,8 sajale
Reaalne keskmine on siiski umbes 10L/100km peale bensiini E34-jadel, talvel pole 11 just midagi erilist
Minu M20 (vanem mootor) võtab külmade ilmadega 11,8 sajale
Re: BMW 520 110kw E34 man. bensukulu
Teadmata täpsemalt sõidu iseloomu, siis üldiselt rahakotile mõjuv keskmine 11 l/100 km on normaalne
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... tmodel=520
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... tmodel=520
Sõidurõõm
Re: BMW 520 110kw E34 man. bensukulu
huvitav on just see, et mõned foorumlased räägivad, et 2.0 on hea ökopill.
Mul endal 2.8 man e39 ja keskmine hetkel 8.9l100
Mul endal 2.8 man e39 ja keskmine hetkel 8.9l100
BMW E38 728ia viewtopic.php?f=4&t=152481
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 520 110kw E34 man. bensukulu
Kõik M50 mootorid võtavad tehase järgi enamvähem samapalju kütust, samuti M20 ja ka M30 mootorid. Seega on tõesti 2.8 sama hea "ökopill" kui see 2.0, lihtsalt 2 liitrine on aeglasem
Tegelikult M20 puhul on vaja 2 liitrist ikka korralikult tallata, vähemalt 5-se peal, niiet sealt polegi head nahka loota.
Näiteks E46 kere puhul (manuaal)
320i 6,8/12,5/8,9 (maantee/linn/keskmine)
323i 6,9/12,7/9,0
328i 7,0/12,5/9,1
Kusjuures automaatkastiga vahet ei olegi(ei viitsi enam kirjutada siia), kulu täpselt sama. ei hakanud praegu 5-se kataloogi üles otsima, aga seal peaks 520i isegi janusem olema kui 523i minu mäletamist mööda (vähemalt automaadi puhul kindlasti).
Niiet see "ökovärk" on rohkem viletsama kiirenduse õigustamiseks..
Tegelikult M20 puhul on vaja 2 liitrist ikka korralikult tallata, vähemalt 5-se peal, niiet sealt polegi head nahka loota.
Näiteks E46 kere puhul (manuaal)
320i 6,8/12,5/8,9 (maantee/linn/keskmine)
323i 6,9/12,7/9,0
328i 7,0/12,5/9,1
Kusjuures automaatkastiga vahet ei olegi(ei viitsi enam kirjutada siia), kulu täpselt sama. ei hakanud praegu 5-se kataloogi üles otsima, aga seal peaks 520i isegi janusem olema kui 523i minu mäletamist mööda (vähemalt automaadi puhul kindlasti).
Niiet see "ökovärk" on rohkem viletsama kiirenduse õigustamiseks..
Re: BMW 520 110kw E34 man. bensukulu
ega need tehase näidud panevad ka mööda..
endal e39 520 suvel oli maanteel 6,5 - 95km/tunnis
sõbral e39 528 suvel oli maanteel täpselt 6 - 95km/tunnis
niipalju kui olen nende 2 liitristega sõitnud on nad kõige mõtetumad.. kindlasti kas 2,3 või 2,8 kuna peale kw-de ei ole mingit vahet
endal e39 520 suvel oli maanteel 6,5 - 95km/tunnis
sõbral e39 528 suvel oli maanteel täpselt 6 - 95km/tunnis
niipalju kui olen nende 2 liitristega sõitnud on nad kõige mõtetumad.. kindlasti kas 2,3 või 2,8 kuna peale kw-de ei ole mingit vahet
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 520 110kw E34 man. bensukulu
Tegelikult maantee kulu ei mõõdeta ühtlase kiiruse pealt enam, vaid sisse arvestatakse ka "kujuteldavad" möödasõidud ja kiirendused.
Need andmed mis ma E34 kohta tõin 90/120 km/h on ühtlase kiiruse pealt mõõdetud, sel ajal arvestati nii.
E46 on aga niipalju uuem, et seal pole enam ühtlase kiiruse pealt mõõdetud
Kunagi ühes autolehe numbris oli ka see kiiruste graafik toodud mida endast see "maantesõit" kujutab. Seal olid korduvad 120neni kiirendused jms sees.
Muidu oleks ju vana E34 pea sama ökonoomne kui E46
Need andmed mis ma E34 kohta tõin 90/120 km/h on ühtlase kiiruse pealt mõõdetud, sel ajal arvestati nii.
E46 on aga niipalju uuem, et seal pole enam ühtlase kiiruse pealt mõõdetud
Kunagi ühes autolehe numbris oli ka see kiiruste graafik toodud mida endast see "maantesõit" kujutab. Seal olid korduvad 120neni kiirendused jms sees.
Muidu oleks ju vana E34 pea sama ökonoomne kui E46