1. leht 1-st

K: E39 võtmed

Postitatud: 19.02.2011 13:59 41
Postitas Danil523
Kas plastmass võtme sees on migni KIIP või immo?
Kas on normaalne kui plastik võtmega starter tuleb järgi?

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 19.02.2011 16:56 43
Postitas leko
vaata, et võtit sisse ära ei murra :)
Aga ilmselt seal kiipi ei ole, mõeldud ilmselt ainult järgi tegemiseks?

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 25.02.2011 00:23 11
Postitas Danil523
oskab keegi äkki lisada- kas siis plastik võti sees on immo või mitte. ning kui käivitada mis peaks norm olekus juhtuma...

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 25.02.2011 09:31 32
Postitas marko9bbb
Midagi ei juhtu, käima ei lähe!

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 25.02.2011 10:42 53
Postitas juht
Danil523 kirjutas:oskab keegi äkki lisada- kas siis plastik võti sees on immo või mitte. ning kui käivitada mis peaks norm olekus juhtuma...
Nii plastik(must plastikust pulgake vaid) kui ka "hall" võti sisaldavad immo transponderit.
Kui transponderiga midagi valesti, siis starterit ei tehta(süüde küll, aga starteri asendit ei teki)

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 04.04.2011 20:47 31
Postitas bmwRe39
kirjutan vanema teemaalla...autoks siis e39 1999 530d ja mure selline et pult ei ava enam uksi ja samas ka ei sulge.täna sai vahetatud patarei ja ei midagi..../vanatüübi võti
keegi oskab nõu anda? kuhu poole pöörduda või mida ette võtta

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 04.04.2011 21:57 21
Postitas juht
bmwRe39 kirjutas:kirjutan vanema teemaalla...autoks siis e39 1999 530d ja mure selline et pult ei ava enam uksi ja samas ka ei sulge.täna sai vahetatud patarei ja ei midagi..../vanatüübi võti
keegi oskab nõu anda? kuhu poole pöörduda või mida ette võtta
Kodeerida proovisid? Diagnostikaga näeb pmst ära, kas vastuvõtt on aktiivne, õppimine ja võtme võib ka üle vaadata.

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 04.04.2011 22:22 18
Postitas bmwRe39
juht kirjutas:
bmwRe39 kirjutas:kirjutan vanema teemaalla...autoks siis e39 1999 530d ja mure selline et pult ei ava enam uksi ja samas ka ei sulge.täna sai vahetatud patarei ja ei midagi..../vanatüübi võti
keegi oskab nõu anda? kuhu poole pöörduda või mida ette võtta
Kodeerida proovisid? Diagnostikaga näeb pmst ära, kas vastuvõtt on aktiivne, õppimine ja võtme võib ka üle vaadata.

kodeerida pole proovinud...aga homme proovin...kusagil siin foorumis oli minuteada ka õpetus...kui see ei aita siis millalgi diagnostikasse minema...
kui patarei saab liigatyhjaks ja pikka aega nii on kas siis võib ka juhtuda selline asi et info vms kaob võtmest? :roll:

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 04.04.2011 23:56 14
Postitas juht
bmwRe39 kirjutas:
juht kirjutas:
bmwRe39 kirjutas:kirjutan vanema teemaalla...autoks siis e39 1999 530d ja mure selline et pult ei ava enam uksi ja samas ka ei sulge.täna sai vahetatud patarei ja ei midagi..../vanatüübi võti
keegi oskab nõu anda? kuhu poole pöörduda või mida ette võtta
Kodeerida proovisid? Diagnostikaga näeb pmst ära, kas vastuvõtt on aktiivne, õppimine ja võtme võib ka üle vaadata.

kodeerida pole proovinud...aga homme proovin...kusagil siin foorumis oli minuteada ka õpetus...kui see ei aita siis millalgi diagnostikasse minema...
kui patarei saab liigatyhjaks ja pikka aega nii on kas siis võib ka juhtuda selline asi et info vms kaob võtmest? :roll:
Võib.

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 11.04.2011 15:04 46
Postitas aise
mul uuema tüübi võtmed. üks võti seisis pikemalt ~3,5 aastat sahtils ja enam ei teinud uksi lahti. sõitsin sellega ringi natuke (käima läks selle võtmega), et laadida. siis tegin autole uuesti tuttavaks selle võtme ja hakkas uksi avama ka aga nüüd teine võti enam ei tööta, uuesti õpetamine paneb jälle tööle aga siis teine võti ei toimi jälle. nokk kinni saba lahti, mõlemat võtit korraga tööle ei saa.

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 11.04.2011 15:17 32
Postitas tramtram
praegu täpselt ei mäleta, aga seal oli mingi protseduur nende võtmete õpetamisel, kuidas mitu võtit järjest õpetada.
Pilt

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 11.04.2011 15:46 32
Postitas aise
kuramus jah, mõlemad võtmed tuleb tuvastada muidu jääb viimati tuvastatud võti ainult. lugesin seda dokumenti TISis aga ju siis ei pööranud piisavalt tähelepanu :)

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 11.04.2011 23:31 18
Postitas Fixˇ
Miks mul see tutvustamine ei toimi?
Võti lahti võetud ja tester näitab, et akust justkui voolu tuleks.
Kas kellelgi on mingeid mõtteid?
Tutvustada peaks ju saama suvalise auto võtit!

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 12.04.2011 09:27 13
Postitas aise
Fixˇ kirjutas:Miks mul see tutvustamine ei toimi?
Võti lahti võetud ja tester näitab, et akust justkui voolu tuleks.
Kas kellelgi on mingeid mõtteid?
Tutvustada peaks ju saama suvalise auto võtit!
oma võtmed sain tööle (mõlemad on originaalvõtmed tehasest konkreetse auto omad). ei ole kindel aga suvalist võtit ikka ei saa, ews teema.

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 12.04.2011 10:41 27
Postitas wrz
Suvalist võtit saab tutvustada suvalisele autole, hakkab ta puldist uksi avama, kuid käivitamisel loomulikult ei toimi. e39-t siis pean silmas.

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 13.04.2011 09:45 20
Postitas juht
Suvalisel ja suvalisel võtmel võib ka vahe olla. E60 "romb" tüüpi võti ei sobi kohe kindlasti E39 ja E46 autole. Tõsi on see, et kui mitut võtit õpetada, siis tuleb seda teha järjest, ilma süüdet keeramata, ~30 sekundi jooksul.
Võtmetel on tagaküljel näha peenikeses kirjas Mhz, mis sagedusel võti töötab. E39 ja E46 "romb" võti töötab sagedusel 433,92 Mhz, E60 puhul on 868,xx Mhz.
Võtme mitte töötamiseks võib olla erinevaid põhjuseid, ka autopoolseid vigasid. Sagedaseim autopoolne viga on antennivõimendi rike, millekaudu võtme signaal GM'i jaoks arusaadavaks tehakse. Võtmetel aga peamiselt tühi aku(sahtlis aastaid vedelenud varu võti) ja selle lahendus on laadimine süütelukust(sõita ringi 200-300km) ja peaks õpetamisele uuesti alluma. Kui võtme aku on tühjaks saanud, on kindlasti vaja auto ja võti omavahel tutvustada.
PS! Remondimehed, kes mõõdavad aku pinget, mõõtke seda ka "lülitamise" asendis, ehk samal ajal vajutage lüliti alla. Pinge peab jääma 3 voldi piiresse peale lüliti vajutust. Kui madalam, ei pruugi toimida võti.

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 13.04.2011 20:52 10
Postitas Jaanus_V
Mul oli ka üks võti pikemat aega sahtlis seisnud ja proovisin ka selle õpetuse järgi tutvustada aga ei midagi. Käima ta sellest võtmest läheb aga uksi puldist lahti ei tee. Tuleb vist mingiaeg sisu vahetus ikkagi ette võtta.

Parimat!

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 13.04.2011 21:31 00
Postitas juht
v6ss kirjutas:Mul oli ka üks võti pikemat aega sahtlis seisnud ja proovisin ka selle õpetuse järgi tutvustada aga ei midagi. Käima ta sellest võtmest läheb aga uksi puldist lahti ei tee. Tuleb vist mingiaeg sisu vahetus ikkagi ette võtta.

Parimat!
Sa minu juttu üldse ei loe? Aku on tühi!

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 13.04.2011 21:46 32
Postitas Jaanus_V
Ma olen sõitnud sellega pea 200 kilti aga ikka ei midagi! Peale seda pole küll võtmeid tudvustanud kohe aga teen ka selle triki järgmine kord ära ;)

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 13.04.2011 22:41 32
Postitas Fixˇ
juht kirjutas:Suvalisel ja suvalisel võtmel võib ka vahe olla. E60 "romb" tüüpi võti ei sobi kohe kindlasti E39 ja E46 autole. Tõsi on see, et kui mitut võtit õpetada, siis tuleb seda teha järjest, ilma süüdet keeramata, ~30 sekundi jooksul.
Võtmetel on tagaküljel näha peenikeses kirjas Mhz, mis sagedusel võti töötab. E39 ja E46 "romb" võti töötab sagedusel 433,92 Mhz, E60 puhul on 868,xx Mhz.

PS! Remondimehed, kes mõõdavad aku pinget, mõõtke seda ka "lülitamise" asendis, ehk samal ajal vajutage lüliti alla. Pinge peab jääma 3 voldi piiresse peale lüliti vajutust. Kui madalam, ei pruugi toimida võti.
Võti on teiselt e39 võetud. Ja pinge jääb ka nupule vajutades üle 3voldi. Autol endal oli kunagi romb tüüpi võti ja vanema tüübi e38 võtme tutvustamine õnnestus.

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 29.07.2011 12:55 06
Postitas hansu
Kas E39 rombikujulisel võtmel saab seda akut vahetada?

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 29.07.2011 14:31 20
Postitas juht
hansu kirjutas:Kas E39 rombikujulisel võtmel saab seda akut vahetada?
Saab. Akudega on ainult kitsas käes :)

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 29.07.2011 14:43 28
Postitas enn1
Rombikujuline võti on veekindlalt suletud ja lahti ei käi. "Keemiat" on võimalik teha, aga suur oht on lahti lõhkumisega elektroonika peeti keerata :?
EDIT: nagu DiaLab'i postitusest näha, oskajad teevad ära ;)

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 29.07.2011 15:41 37
Postitas juht
Just ;)

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 29.07.2011 18:31 33
Postitas hansu
Kas Tallinnas keegi teeb seda?
Mul vahetult peale sõitu toimib pult normaalselt, aga peale pikemat seismist ainult hästi auto lähedalt.

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 29.07.2011 19:12 16
Postitas tanel25
Immo kiip võtmes kutu. Annab taastada?

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 29.07.2011 19:48 58
Postitas Silwer
tanel25 kirjutas:Immo kiip võtmes kutu. Annab taastada?
Kui kiip ise on kutu siis ei anna taastada. Kõiki muid asju (takistid, kondekad, transid ja lülitid) saab seal skeemi peal vahetada. Kui sul näiteks kesklukk töötab puldist aga auto lihtsalt ei käivitu siis üks võimalus on ka see, et võtad näiteks auto plastikvõtme seest immo kiibi ja paned selle oma puldiga võtme sisse.

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 22.08.2012 21:22 19
Postitas Renee
Äratan taas teema ellu.

Nimelt on autol olemas ainult üks võti, soov on ka teine võti juurde muretseda. Kas on võimalik kuidagi võtmete sees olevat immo kiipi minu autole selgeks õpetada?

Nimelt jäi kunagisest Bmw-st, üks samasuguse välimusega tagavara võti alles millel on kiip/kivi sees ja soov oleks nüüd see minu autoga toimima panna.

Autoks 96a e39 ja võti selline:

Pilt

Tänud ette!

Re: K: E39 võtmed

Postitatud: 22.08.2012 23:58 01
Postitas Silwer
Suhtle nendega: http://www.lukuabi.ee/ee-kontaktid" onclick="window.open(this.href);return false; aga arvan, et sa mingi suvalise võtme kiibile oma autot "tutvustada" ei saa.