1. leht 1-st

bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 19.04.2011 20:46 21
Postitas bawaria
Mul selline proobleem,et esisillas midagi koliseb, tehnoülevaatusest läks auto läbi, käinud ka kolmes remondikojas kontrollimas. Keegi neist remondimeestest ei suuda viga leida,ütlevad,et kõik on korras. Kui sõidan auklikul teel või munakivi teel kõvasti koliseb esisillas. Kui vajutan nõrgalt pidurile,kaob kolin ära, ning kolin väheneb rooli paremale ja vasakule keerates. Hiljuti on vahetatud piduriklotsid. Kirjutage oma arvamus selle probleemi kohta.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 01:31 06
Postitas Danil523
Lagunevad neil Pikemad kõverad hoovad(vist õõtshoovad nimeks)- täpsemalt nende liigendid (kuhu mutter peale keeratakse).... Piisab et on loks- alla 1mm ja kolin on :evil: .
Kolinat ei mõjuta amordid, roolilatt... (va - eriti raipeks sõidetud e39).

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 07:31 08
Postitas tanel25
Stabikavarras teeb ka kõvat kolksu.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 11:20 23
Postitas Mihkel_O
klotside kinnitus sai valesti/halvasti ja klotsid lahti.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 19:21 15
Postitas bawaria
Tanel25. Sellel stabikavardal on buksid vahetatud,sealt vist ei saa kolinat tulla.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 19:26 43
Postitas bawaria
Mihkel_O. Remonditöökodas on kontrollitud piduriklotse,ja midagi ebatavalist nemad ei leitnud.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 19:31 35
Postitas bawaria
Danil523. Minu auto on heas korras .Käisin tehnoülevaatusel ja palusin et nad kontrolliksid esisilda ,ja nemad ei leitnud seal mitte midgi. Ühes töökodas mulle üeldi et see on roolilatt,aga seda ma ei usu .Roolilat ei aja õlit välja ,aga siiski väike lüft on sees,aga mulle üeldi et see on olemas peaaegu kõikidel autodel mis on enam kui 10 a.vana.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 19:34 32
Postitas bawaria
hea küll , oletame ,et on õõtshoovad aga miks siis kolin kaob ära kui ma vajutan pidurit?Kas selline asi on võimalik?

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 20:23 36
Postitas marko9bbb
On ikka võimalik. Kui rattast kinni võtad tõstukil ning kuskil mõni kergem loks sees(hoolega kontrollida!), siis võib see ikka päris kõvasti koliseda ja kui pidurdad, sel hetkel hoiavad klotsid ratast sirgena ning ratas ei saa vibada ja võimalik et kaotab kolina korra ära. Õõtsade välimised liigendid on ühtedeks asjadeks, mis võivad nii käituda.

Rattapoldid on ikka kinni? Rattalaagrid korras? Puksid/hoovad/nende liigendid ei logise ei üles/alla, vasakule/paremale logistades nii rattad maas, kui ka auto tõstukil, käsipidur maas ja vabakäigul? Stabika puksid kindlasti üle kontrollida, nenede läbiolekul selline kolin, nagu oleks sillas midagi lahti.

Soovitan siiski pöörduda korralikku remondikohta, näiteks UM, mitte suvalistesse remondikohtadesse ja ÜV on viimane koht kust üldse küsida, kuna enamus kohtades ei osatagi midagi muud vaadata, kui seda, mida kästakse vaadata, kui sedagi.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 21:49 22
Postitas TiitS
"Kolin"on suur mõiste aga....mul kolises 1 piduriketta kaitseplekk :mrgreen:
Lihtsalt plekk oli ära roostetanud ning 1 polt andis järele. Näha polnud kuid suure jõuga liikus plekk ;)

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 22:37 46
Postitas Günther
Nagu Danil ütles, et tavaliselt läheb lähevad läbi kõverad õõtshoovad ja kondid ;) Roolilatt koliseb aint siis kui TÄIESTI LÄBI (loksub)

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 22:52 40
Postitas Danil523
Mul oli nii et- puksid läbi- kondid läbi, ning ka latt pole parimate killast: Ülevaatuse mees ütles et auto tipp- topp korras. Ülevaatusel tulevad välja vaid raipelt sõidetud autode vead :!: (endal üks selline e34 oli- ei soovita sellist kogemust)

See kuu sai 2* e39 õõtsade hooldus tehtud- tegid häält: samas loks oli minimaalne. E39 vajab miinimum iga-aastast hooldust veermikule.


To bawaria- sa võid lati välja vahetada- LOKS JÄÄB ALLES :lol: , vb juhtivus läheb paremaks/halvemaks...

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 20.04.2011 23:41 43
Postitas Kalev
Amordid tasuks üle vaadata...

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 07.06.2011 11:11 50
Postitas bawaria
Minu arvamus on selline et viga on ratta laagris.
Koliseb ainult kui s6idad aeglaselt,ja ainult siis kui s6idad.Sest amorditestil mingit kolinat ei olnud.Ei tea on mul 6igus. Mina hakkasin m6tlema et kui oleks roolilatis kolin ma olek tunnud seda rooli peal,aga rool ei löö.Ja kolin käib siis kui s6idad vasaku rattaga ,paremaga rattaga kui s6idad mööda kive siis nii suurm kolinad ei ole.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 08.06.2011 07:52 28
Postitas Rain
Ma usun küll, et suure tõenäosusega on sul tegu kulunud roolilatiga. Tegelesin ise ka siin mõni aeg tagasi nende remondiga ja hetkel on enda e39-l ka latt suht kulunud. Pidurdades ja keerates ei kolista aga vaikselt mööda auklikke Tallinna teid lastes on ilusti kuulda kuidas latt all kolistab. Kuii on võimalus siis mine auto alla ja haara roolikardaanist käega kinni ning keeruta järsult ühele ja teisele poole, siis näed vb ka kuuled ise ka, et lati seest tuleb kolin. Võid proovida ju peale keerata reguleermutrist. 17 mm padrun õhukese seinaga läheb sinna peale.
Niipalju kui meil seal vanas töökohas neid e39-id käis oli kõigil roolilatis lõtk. Hambumine on tehtud suht pinnapealne ja küllaltki ümara raadiusega, teistel markidel on reeglina terava servaga hambad.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 08.06.2011 19:31 17
Postitas TarMoH
bawaria kirjutas:Minu arvamus on selline et viga on ratta laagris.
Koliseb ainult kui s6idad aeglaselt,ja ainult siis kui s6idad.Sest amorditestil mingit kolinat ei olnud.Ei tea on mul 6igus. Mina hakkasin m6tlema et kui oleks roolilatis kolin ma olek tunnud seda rooli peal,aga rool ei löö.Ja kolin käib siis kui s6idad vasaku rattaga ,paremaga rattaga kui s6idad mööda kive siis nii suurm kolinad ei ole.
Ei usu. Ma arvan, et tagumise kaasreisija poolse ratta ventiil laseb läbi, sellest ka kolin.

Vaheta stabika kondid ära ees ja vaata siis, mis saab. Kui siis ka veel koliseb, lase ülemised õõtsad ära taastada. SIis peaks sellised hullemad kohad selged olema. Kui siis ikka koliseb, tuleb otsida juba viga kuskilt mujalt (nt latt jne).

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 08.06.2011 20:16 20
Postitas Jan320
Kui veel autol originaal amordid siis on kindlasti see amordi kolin.Omal oli sama jama ,veermik oli kõik uus ja ikka kolises, peale amortide vahetust oli vaikus , originaal amordid on saast.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 09.06.2011 06:56 35
Postitas TarMoH
Jan320 kirjutas:Kui veel autol originaal amordid siis on kindlasti see amordi kolin.Omal oli sama jama ,veermik oli kõik uus ja ikka kolises, peale amortide vahetust oli vaikus , originaal amordid on saast.
:D originaal amordid on saast - ostke B amorte!!!! Sa mõtlesid ikka tehasest juba all olevat amorti, mis on 13 aastaga oma elu ära elanud?
Igaljuhul, see on see viimane variant tõesti, aga no siis peavad need ikka julmalt pees olema, et hakkaks kolisema. Talvel on teine lugu, siis niiskus sees ja külmub ära. Suvel ei tohiks eriti aru saada v.a. see, et auto õõtsub rohkem. :roll:

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 09.06.2011 08:45 55
Postitas Günther
Rattalaager sul küll ei kolise, seal pole midagi koliseda!!!

Roolilati vahetus jäta viimaseks variandiks.
* Ennem kontrolli üle juhipoolsed õõtshoovad. Eriti teeb kolinat auklikul ja munakivi teel see kõver õõtshoob. Kui muudmoodi seda keegi kontrollida ei oska, siis võtku korra lahti see õõtshoob, siis tunneb kohe ära kas on loksuga või mitte!
* Siis kontrolli üle kont (stabika varda ots). Siin sama asi, kui muudmoodi kontrollida ei oska, siis tuleb lahti võtta. Kui kont on lahti võetud, siis tuleb vaadata ega stabika varras ei liigu liiga palju. Kui liigub, siis stabika puksid vaja vahetada. Need kõige odavamad detailid esisillas- samas teevad hullu kolinat kui läbi!!!
* Amordid võivad ka koliseda, kuid tõenäosus on väiksem!

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 09.06.2011 10:07 21
Postitas TarMoH
Günther kirjutas:Rattalaager sul küll ei kolise, seal pole midagi koliseda!!!

Roolilati vahetus jäta viimaseks variandiks.
* Ennem kontrolli üle juhipoolsed õõtshoovad. Eriti teeb kolinat auklikul ja munakivi teel see kõver õõtshoob. Kui muudmoodi seda keegi kontrollida ei oska, siis võtku korra lahti see õõtshoob, siis tunneb kohe ära kas on loksuga või mitte!
* Siis kontrolli üle kont (stabika varda ots). Siin sama asi, kui muudmoodi kontrollida ei oska, siis tuleb lahti võtta. Kui kont on lahti võetud, siis tuleb vaadata ega stabika varras ei liigu liiga palju. Kui liigub, siis stabika puksid vaja vahetada. Need kõige odavamad detailid esisillas- samas teevad hullu kolinat kui läbi!!!
* Amordid võivad ka koliseda, kuid tõenäosus on väiksem!
Günther - tegelt võib vist rooliots ka koliseda? Ma ei mäleta nüüd, kumb tavaliselt enne läbi läheb, kas sisemine või välimine. Igaljuhul võib ka nende vahetust proovida. Või siis läbiloksutamist.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 09.06.2011 15:39 48
Postitas Günther
TarMoH kirjutas:
Günther kirjutas:Rattalaager sul küll ei kolise, seal pole midagi koliseda!!!

Roolilati vahetus jäta viimaseks variandiks.
* Ennem kontrolli üle juhipoolsed õõtshoovad. Eriti teeb kolinat auklikul ja munakivi teel see kõver õõtshoob. Kui muudmoodi seda keegi kontrollida ei oska, siis võtku korra lahti see õõtshoob, siis tunneb kohe ära kas on loksuga või mitte!
* Siis kontrolli üle kont (stabika varda ots). Siin sama asi, kui muudmoodi kontrollida ei oska, siis tuleb lahti võtta. Kui kont on lahti võetud, siis tuleb vaadata ega stabika varras ei liigu liiga palju. Kui liigub, siis stabika puksid vaja vahetada. Need kõige odavamad detailid esisillas- samas teevad hullu kolinat kui läbi!!!
* Amordid võivad ka koliseda, kuid tõenäosus on väiksem!
Günther - tegelt võib vist rooliots ka koliseda? Ma ei mäleta nüüd, kumb tavaliselt enne läbi läheb, kas sisemine või välimine. Igaljuhul võib ka nende vahetust proovida. Või siis läbiloksutamist.
Vaevalt, et rooliots koliseb. Siis peaks roolist ka läbi käima. Mul on olnud läbi nii sisemine kui ka välimine rooliots ja ei mingit loksu ei tundnud.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 09.06.2011 20:01 15
Postitas Jan320
TarMoH kirjutas:
Jan320 kirjutas:Kui veel autol originaal amordid siis on kindlasti see amordi kolin.Omal oli sama jama ,veermik oli kõik uus ja ikka kolises, peale amortide vahetust oli vaikus , originaal amordid on saast.
:D originaal amordid on saast - ostke B amorte!!!! Sa mõtlesid ikka tehasest juba all olevat amorti, mis on 13 aastaga oma elu ära elanud?
Igaljuhul, see on see viimane variant tõesti, aga no siis peavad need ikka julmalt pees olema, et hakkaks kolisema. Talvel on teine lugu, siis niiskus sees ja külmub ära. Suvel ei tohiks eriti aru saada v.a. see, et auto õõtsub rohkem. :roll:
Originaalide tootja ehk Sachs on jah saast! Veermik kõigepealt kontrollida ja siis amordid vahetada kui on veel tehase omad.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 09.06.2011 21:11 47
Postitas TarMoH
Jan320 kirjutas:
TarMoH kirjutas:
Jan320 kirjutas:Kui veel autol originaal amordid siis on kindlasti see amordi kolin.Omal oli sama jama ,veermik oli kõik uus ja ikka kolises, peale amortide vahetust oli vaikus , originaal amordid on saast.
:D originaal amordid on saast - ostke B amorte!!!! Sa mõtlesid ikka tehasest juba all olevat amorti, mis on 13 aastaga oma elu ära elanud?
Igaljuhul, see on see viimane variant tõesti, aga no siis peavad need ikka julmalt pees olema, et hakkaks kolisema. Talvel on teine lugu, siis niiskus sees ja külmub ära. Suvel ei tohiks eriti aru saada v.a. see, et auto õõtsub rohkem. :roll:
Originaalide tootja ehk Sachs on jah saast! Veermik kõigepealt kontrollida ja siis amordid vahetada kui on veel tehase omad.
Naljamees..... paneme kõik mingid vufflid alla ja siis super hea....Mis siis parem firma oleks amortidel?

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 09.06.2011 21:42 18
Postitas Günther
Kuidas originaal sachs saast on? Kuidas need amordid siis siiani vastu on pidanud. Too mingi näide, mis amort peab vastu 10 aastat ja peale :mrgreen:

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 10.06.2011 07:53 39
Postitas Jan320
:D originaal amordid on saast - ostke B amorte!!!! Sa mõtlesid ikka tehasest juba all olevat amorti, mis on 13 aastaga oma elu ära elanud?
Igaljuhul, see on see viimane variant tõesti, aga no siis peavad need ikka julmalt pees olema, et hakkaks kolisema. Talvel on teine lugu, siis niiskus sees ja külmub ära. Suvel ei tohiks eriti aru saada v.a. see, et auto õõtsub rohkem. :roll:[/quote]
Originaalide tootja ehk Sachs on jah saast! Veermik kõigepealt kontrollida ja siis amordid vahetada kui on veel tehase omad.[/quote]

Naljamees..... paneme kõik mingid vufflid alla ja siis super hea....Mis siis parem firma oleks amortidel?[/quote] Naljamees.......... kas keegi laulis vufflitest, igastahes Bilsu ja Koni etemad kui originaal Sachs. Viimasel viiesel F10 amorte kiruti ka , et uuest peast juba vedelad ja ikka tootjaks Sachs, nii, et eelistage oma Sachs kui tahate.Pealegi need B osa Sachs id küll 10 aastat vastu ei pea , tehasest uuena võibolla peab.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 10.06.2011 09:05 14
Postitas TarMoH
Jan320 kirjutas:Naljamees.......... kas keegi laulis vufflitest, igastahes Bilsu ja Koni etemad kui originaal Sachs. Viimasel viiesel F10 amorte kiruti ka , et uuest peast juba vedelad ja ikka tootjaks Sachs, nii, et eelistage oma Sachs kui tahate.Pealegi need B osa Sachs id küll 10 aastat vastu ei pea , tehasest uuena võibolla peab.
Korralike Bilsude ja Konide hinnaklass ka natuke teine või mis???

Millised need B osa Sachsid on ? :lol: :lol:

Okei, mina rohkem ei viitsi vaielda, igaüks eelistab seda, mis talle meeldib... Niikuinii on teema juba ammu OT.

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 10.06.2011 11:33 26
Postitas Jan320
Korralike Bilsude ja Konide hinnaklass ka natuke teine või mis???

Millised need B osa Sachsid on ? :lol: :lol:

Okei, mina rohkem ei viitsi vaielda, igaüks eelistab seda, mis talle meeldib... Niikuinii on teema juba ammu OT.[/quote]
Jah, Bilsu B6 ja konid on kallid ,kuid ka oma hinda väärt ja viimane lause ka õige :D

Re: bmw e39 523i 125 kw steptronic 1998 esisillas vastik kolin.

Postitatud: 21.06.2011 18:31 38
Postitas Pelle
Vaheta amordi tugilaagrid ära ja su probleem peaks kadunud olema.
Läbi käidud tee juba.