Kui kellelgi peale minu veel proleeme antud mootoritega, siis leidsin Usa-st müüja, kes müüb MABUCHI mootoreid, mis ka originaalis peal, lihtne vahetus, lihtsalt vana maha, uuele juhtmed külge tinutada ja vana pealt tuleb veovõll ka ümber tõsta, igastahes kogu lugu läks maksma ca 13 euri koos kohaletoimetamisega 2 mootorit, nüüd vaja oodata,kui kohale tuleb ja saab möllama hakata, siin ka link mootoritele: http://cgi.ebay.co.uk/Mabuchi-FK-280-Mo ... 41580b9d20
marko9bbb kirjutas:Ega ei oska öelda, kas annab tavalistele peeglitele ka el.klappimist peale aretada ning mis selleks vaja on, või on teised peeglid selle jaoks?
Ilmselt ei innustaks küll seda tegema, ei usu, et aretamine oleks lihtne ja isegi kui sul õiged peeglid, siis vist ei ole kaabeldust ja lüliti tuleb ka paigaldada.... kui midagi targemat teha pole aja ja rahaga, siis võib ju osta el klapitavad korpused ja hakata kaabeldust vedama, ise ei viitsiks
eks ma kaevan selle teema ülesse, kui need jumalteab mis aja pärast kohale jõuavad ja paika saavad ja loodetavasti ka tööle ikka aga põhimõtteliselt võib selle TSI piltidega jne teha, kui asi korda saab. Kui hongkongist tule kaup kuni kuu, siis ärge kiiret vastust lootma jääge, sest ilmselt võib ka Usa-st see suht kaua tulla
priitv8 kirjutas:Aga oled kindel, et probleem on mootoris?
Ma usun ka, et mootorid pole probleemiks. Endal 2001a E39, arvasin, et mootorid on kakapuuks.
Tuli aga välja tavaline korrosioon. E39 klapitavatel peeglitel on liigendis kuullaager. See läheb ajapikku vett täis ja roostetab kinni. Selle tagajärjel muutuvad kuulid "kandiliseks" ja väike mootor, millel küll tigu ülekanne annab meeletu jõu, ei suuda seda peeglit liigutada.
Sai mõlemad peeglid taastatud, kuule lihvitud ja kogu korrosioon tõrjutud. Hiljem tavotiga korralikult sisse "mässitud" ja töötavad peaaegu ideaalselt(õrnalt jõnksutab, kuna ideaalis võinuks uued kuulid ja raami panna laagrisse).
Selle töö teeb raskeks lühike, aga jäik vedru, mille eemaldamine ja sulgemine on suhteliselt tüütu, kuna juhtmeid ise ma ei eemaldanud. Kokkuvõttes teostatav ja ise tehes ei pea ootamagi mootoreid
Ahjaa, originaal mootorid oleks soovitav 12 voldiga polaarsuseid vahetades läbi kerida, minut kummalegi poole, siis saab väga hea.
PS! Probleem tekib sellest, et klapitavaid peegleid kasutatakse väga vähe. Enamasti tavaasendis ja sellest johtuvalt saab vesi oma töö teha, mis koguneb liigendi vahele ja ka korrosioon.
Mul seis siuke, kui käega kaasa aidata, siis mõlemal peeglil kokkuklappimine toimib.
Ise nad ei suuda liigutada.
Kuidas ma saaksin peeglile ligi? Kas vaja kogu peegel maha võtta?
Mul peeglikinnituspoltide ees seespool on see kõlar ja ma ei tea kuidas plastikud salt kätte saada.
Alati käib prõks ja puruks ja enam ei julge.
Väljaspool on muidu peegli all mingi kate, ühe kruviga kinni, mis sealt teha saab?
Võta peegliklaas eest, käib imelihtsalt, võta mingi spray-õli, lase kogu see hammasrataste osa, mis paistab, õli täis ... seejärel lased peegleid kokku-lahti, samas käega aidates, kuni õli allapoole ka vahele valgub ja peeglid kenasti käima hakkavad. Pool tundi ja ilma midagi lahti kiskumata töötavad jälle kenasti. Pärast pead ainult pesulasse minema, et uksed õlist puhtaks saada
Ise tegin nii umbes 3a tagasi ja siiani peeglid liiguvad kenasti.
Kruve pole erilist mõtet näppima hakata - need on enamasti nii ära oksüdeerunud ja nii kinni, et tervelt lahti ei tule.
sai ära tehtud asi, ma lammutasin ikka kõik laiali.
klaas maha, kruvid olid jah täiesti kinni ja keerasin raisad pooleks.
mõlemal peeglil 2 tk pooleks.
korpus maha, raam maha, siis mootor lahti, täielik puhastamine, lisasin hunniku 2 taktilise õli, mis peaks määrima küll, silikoon tihendi asemel vahele ja uuesti kokku ning töötab jälle kõik.
kruvid puurisin ka välja ja sai uued sisse.
muidu kas võtmest peaksid ka peeglid kokku ja lahti käima? aknad ja luuk käib küll kinni ja lahti võtmest.