Mure on siis selline:
Algul oli mure selline, et arvasin, et tühikäigu mootor on katki. Tuurid jäid peale.
Eemaldasin tühikäigu mootori pistiku, auto tuurid jäid umbes 1300kanti. Kui kliima sisse lülitada siis langesid normi.
Nüüd sain sõbralt uue tühikäigu mootori, mõtlesin, et selles viga. Panin peale, algul kui mootor oli külm siis oli kõik nagu korras. Kui mootor soojaks läks ja gaasi vajutades üle 3000 pöörde, tulid pöörded alla tagasi väga väga aeglaselt. Tühikäigu mootori pistik oli siis taga. Kui kliima nupu sisse lülitasin, tõusid tuurid 3500peale ja käiguga pidin alla laskma neid.
(Olen karterituulutust puhastanud ja gaasitrossid ka ära puhastanud).
Ootan abi.
E39, 523i murest vaja lahti saada.
Re: E39, 523i murest vaja lahti saada.
Mõistlikum oleks vast kõigepealt diagnostika teha. Muidu saad hulga juppe ära vahetada ja lõpuks selgub, et viga mõne pistiku ühenduses