1. leht 1-st

518i mootori remont!?

Postitatud: 28.06.2011 09:31 17
Postitas Sceleton
Kas keegi teab või on seda teinud/lasknud teha!? Mis võib maksma minna sellise mootori remont?
Ega ma päris asjatundja ei ole ja ei oska isegi arvata, mida seal vahetama peaks? Asi nimelt selles, mida väga paljud on öelnud minu auto mootorit kuuldes, et mootoris niiöelda "tiksumine", ei oskagi päris täpset sõna selle kohta öelda(proovin õhtul salvestada, ehk on sellest abi). Eriti kuuldavale tuleb kitsal tänaval sõites lahtise aknaga, kui pöörded kuskil 2-2,5 tuhande peal. Olgu ka öeldud, et mootor ise töötab hästi, õli jms. ei võta, küttekulu üsna normaalne.

Tuttav, kes ka autodega pool oma elu tegelenud pakkus, et vaja vahetada hüdrotõukurid ja juhtpuksid, aga kindlasti tuleks seal siis juba ka veel asju vahetada...siit siis küsimus teadjatele, et mida täpsemalt seal vahetama peaks/võiks? Õlivahetust vms. pole mõtet pakkuma hakata, see on suht värske sees.

Ja kui keegi sellist asja teostanud, siis oleks teretulnud summad, mis on läinud sellise töö peale. Muidugi ei saa võrrelda mingi 2,5l mootoritega kuna tegu siiski 518i, M40 mootoriga, 83kw, nelja silindriga.

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 28.06.2011 13:51 59
Postitas Svenp
Googelda BMW M40 Nockenwelle/camshaft/nukkvõll ja sulle avaneb Pandora laegas.

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 28.06.2011 15:33 49
Postitas nikolam32
Ma pakun,et on vaja vahetada nukkvõll ja tõukurid... Mull oli endal sama jama toksis... aga mull remont ei läinuld palju maksma,sest vahetasin terve blokikaane ära.. vot siis nii...

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 28.06.2011 16:14 42
Postitas Sceleton
nikolam32 kirjutas:Ma pakun,et on vaja vahetada nukkvõll ja tõukurid... Mull oli endal sama jama toksis... aga mull remont ei läinuld palju maksma,sest vahetasin terve blokikaane ära.. vot siis nii...

Mis mõttes vahetasid terve plokikaane ära? Said siis kogu krempli, kus kõik asjad küljes, kuskilt kasutatult ja normaalse hinnaga?

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 28.06.2011 16:52 53
Postitas nikolam32
jah täpselt nii....
kui kõik need vidanad nadinad vahetada,läheb päris kopsakas raha.....(ehk Plokikane Remont)
Aga Kui kuskilt lejad sama auto või siis sama mootoriga bmw ja kui on proovivõimalus siis kuuled kuidas töötab mootor.. ja ketrad maha ja ongi ok kõik....

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 04.07.2011 18:26 45
Postitas Sceleton
Nii, nüüd siis plokikaane remont teostatud, sai väga hea (Y)

Minupoolest võib selle teema lukku panna!

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 04.07.2011 18:34 23
Postitas Cert85
Jummel!

Sa tegid teema, et saada maksumus teada ja veel, mis häält tegi.
Nüüd said selle tehtud.

Ole lahke mees ja räägi siis maksumustest ja probleemi tekitavatest asjadest ka.

Siis ei pea iga asja jaoks keegi uut teemat tegema.

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 04.07.2011 18:54 32
Postitas Sceleton
No ma pole kade :D

See mis kõva klõbina tekitas oli pm. kulunud nukkvõll, millel mõni nukk oli koguni 0,5mm ja rohkemgi juba kulunud. Ning sama võib öelda nookurite kohta, mõnel oli ka umbes 0,5mm sügavune vagu sisse kulunud.

Mina lasin vahetada nukkvõlli, nookurid, hüdrotõukurid ja veel mõningad asjad, mis sinna kuuluvad(simmeri, tihendid jms.) Lasin veel üheti juba karteripõhja alt võtta ja sita välja kallata. Olevat olnud omajagu saasta seal ja klapikambrikaan oli ka sitta täis, see puhastati ka muidugi ära.
Nüüd paari päeva pärast kontrollitakse kompressioon ka ära kõige lõpuks, seda puht enda huvi pärast.
Kokku kogu see lõbu läks mul maksma 275 eurot. See siis varuosad+tööraha.

Nüüd on ikka mootoril mootori hääl.
Kellel veel mingeid küsimusi, siis vastan hea meelega.

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 05.07.2011 21:31 22
Postitas Sceleton
Remondis käidud teiskordselt ja asi lahti tehtud teistkorda, kuna mootor kuumaks minnes hakkab siiski tiksuma väikselt. Puhastati nukkvõlli õlitustoru ja veenduti selles, et see toimib ilusti. Nukkvõll ja muud asjad ilusad ja korras. Kuid probleem ikka alles mingil määral. Nimelt mootor vaikne niikaua kui saavutab töötemperatuuri, nii kui mootor kuumaks läheb, hakkab üks hüdrokatest tiksuma.
Töömehel ka hämming, ei oskagi nagu rohkem midagi teha. Soovitas mingi aja sõita ja natukese aja pärast veelkord proovida õli vahetada, midagi kallimat ja paremat sisse valada. Mõnes mõttes ka loogiline, kuna külmalt õli paks ja määrib paremini ja kuumalt läheb ehk liialt vedelaks!? Kas tõesti asi õlis?

Ehk oskab keegi midagi veel soovitada, mida vaadata/uurida ning mis õli oleks kõige parem kasutada sellise mootori puhul(M40)? Hetkel läks sisse Mobil2000 10w40

Sai ka silindrite rõhk nii enda huvides ära mõõdetud, see oli 12...see nagu iseenesest päris hea nii vana mootori puhul.

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 05.07.2011 22:36 40
Postitas Cert85
Aga soojastpeast õlirohk muidu igati korralik?

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 06.07.2011 08:02 26
Postitas Sceleton
Cert85 kirjutas:Aga soojastpeast õlirohk muidu igati korralik?
Sorry lolli küsimuse pärast, kuid kuidas seda mõõta, kas saab ise kuidagi vaadata või peab viima töökotta jälle?

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 06.07.2011 11:59 18
Postitas Cert85
Kui autol õlirõhuandur korralikult töötab ja pirnike ka armatuuril toimiv veel, siis ei tohiks probleemi olla, kuna õlirõhu langedes süttib tuli.

Kui sul vastavaid vahendeid pole, siis sa rõhku mõõta kodus ei saa.

http://www.youfixcars.com/oil-pressure-testing.html

Re: 518i mootori remont!?

Postitatud: 06.07.2011 16:30 38
Postitas Sceleton
No armatuuris läheb õlirõhu tuluke põlema ainult käivitamisel ja siis kustub kohe ära. Sõidu ajal pole see kunagi põlema mul läinud. Seega, ma usun, et õlirõhuga mu autol küll probleeme ei ole.