1. leht 1-st

K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 14.07.2011 14:55 32
Postitas moista
Nii autol sai pandud peale uus turbo kuid nüüd on jama tühikäigul õlirühk 0,5 ja paneb ette kirja stop engine and chek oilpress.
Vahetatud on õlifilter,rõhuandur.
Sõidu ajal on kõik korras kuid just tühikäigul tekib selline anomaalia.
Ning ei taha sõita eriti kui uus turbo on peal.
Oskab keegi nõu anda mida teha.
Saalesid ma ei kahtlusta kuna mootor käib ilusti.


Trv Mario

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 18.07.2011 21:11 01
Postitas Kalmer90
Pakun et õlipump on läbi. Kas õlisurve oli sama mis olema peab põõretega? Sest kui surve siis ka madalam on ettenähtust, siis võib olla pumbal midagi viga, seal peaks ka O-tihend olema mis võib läbi olla või on pumba sõel või õlikanalid umbes.
Praegu muud pakkuda ei oska kahjuks.

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 19.07.2011 18:30 28
Postitas Kalmer90
Kuno_T kirjutas:Miks peaks turbo paigaldamise järel riknema mootori õlipump?

Teemaalgataja võiks öelda, kas pandi uus või "uus" turbo?

Minu nägemusel, kui enne oli õlirõhk korras, turbo paigaldamisel midagi ära ei soperdatud, siis on tegu turbo praagiga- sel on suur sisemine leke laagrisõlmes.
Ma lihtsalt oletan et pump võis juba enne vahetust läbi olla, vana rõhuandur võis ka vigane olla :? .
Aga turbo võib küll vigane olla jah. Vahetamisel peale turbo õlituse seal muid õlitust vajavaid asju ju ei näpita vist(pole ise BMW turbot vahetanud!).

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 20.07.2011 17:45 14
Postitas moista
[quote="Kuno_T"]Miks peaks turbo paigaldamise järel riknema mootori õlipump?

Teemaalgataja võiks öelda, kas pandi uus või "uus" turbo?

Minu nägemusel, kui enne oli õlirõhk korras, turbo paigaldamisel midagi ära ei soperdatud, siis on tegu turbo praagiga- sel on suur sisemine leke laagrisõlmes.[/quote



Turbo pandi ikka uus mitte mingi taastatud.
Sai pandud ka uus õlisurve andur.
Ja oli ka ennem vahest nii kui vana turbo veel oli et lõi selle check oil press ette.
Sai ka uus karterituulutus klapi filter+ülejäänud filtrid kõik.
Uus õli.
Ja kui see kiri vahest ette tuleb siis kui kohapeal annad natuke gaasi et on 1000rpm siis kaob hetkega ka see kiri sealt eest ära.
Ning vist on ka ju nii et kui uus turbo oleks vigane siis oleks ta seest õline või midagi.Aga on ilusti kuiv.
Eks otsime viga edasi.
vast oli mu jutt ka arusaadav

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 20.07.2011 18:27 07
Postitas Kalmer90
Turbo viga selles mõttes, et laager ei pea piisavalt õli ja läheb tagasivoolu liiga kiiresti.
Kui ta sul ennem juba selle kirja ette lõi, siis võivad ikka olla need samad vead mis ma enne kirjutasin ja sellepärast võis ka vana turbo läbi minna.

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 14.02.2016 16:57 49
Postitas teet82
Kalmer90 kirjutas:Turbo viga selles mõttes, et laager ei pea piisavalt õli ja läheb tagasivoolu liiga kiiresti.
Kas on kellelgi olnud sellist juhust, et madala õlirõhu põhjuseks on turbo?
Olen pikalt jamanud ühe teist marki autoga, millel ei saa õlirõhku korda, selle margi foorumis keegi midagi ei tea ega arva. Tegemist on ühe FSI mootoriga, mis andis õlirõhu häiret. Kuna õlifiltri korpuses oli metallipuru, siis sai pandud lihtsalt teine mootor, aga viga jäi ikka alles. Seejärel sai pandud uus õlipump, aga manomeetriga mõõtes ei muutunud mitte kui midagi, rõhk on täpselt sama. Turbo on ainuke asi, mis jäi vana mootori oma, mõte liigub nagu selles suunas :?

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 27.02.2016 22:29 13
Postitas Kalmer90
Ilma turbota peaks proovima, turbo küljest ja õlirõhu torule punn ette, siis peaks õlirõhk tekkima kui on turbo viga.

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 28.02.2016 08:03 09
Postitas teet82
Vahepeal jõudsin sellel autol veel kepsu-ja raamsaaled ära vahetada. Aga mingit muutust see ei andnud, ka mitte 0,1 bar ei tulnud rõhku juurde, samuti ei andnud midagi juurde õlipumba vahetus. Nüüd on jäänud veel mootori ülemine ots või turbo :D

Ei viitsi seda turbot maha võtta, kas ei kannata mõõtmine kiirelt ära teha pimeda õlitoruga, max 10 sekunit kuluks selleks vast :?

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 28.02.2016 21:51 34
Postitas Kalmer90
Pöörde ei tohi väga lasta, siis ehk ei juhtu miskit :D
Õli üles jõuab üldse?

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 28.02.2016 22:07 35
Postitas teet82
Mingi rõhk on ikka olemas, külmalt käivitades natuke üle 4 bar ja soojalt langeb umbes 0,8 bar peale. Nii palju kui olen infot leidnud, siis sellel konkreetsel autol ei tohi rõhk langeda alla 1,4 bar (rõhuandur on 1,4 bar) enne kui mootori temperatuur on 60 kraadi, aga selle temperatuuri juures on rõhk langenud juba 1,2 bar peale ja sellepärast auto häiret annabki.

Enamus "spetsialiste" väidavad, et viga ei saa olla turbos, ketipingutis jne.. Ma isiklikult ei välistaks midagi, iga õlirõhku tarbiv asi mootoris võib rõhu maha lasta, aga pole nagu võimalik neid otseselt kontrollida kuidagi.

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 04.03.2016 19:43 42
Postitas motoroller
4a juba sedasi sõitnud üks e38. Esialgu kuumadel suvepäevadel. Nüüdseks koguaeg kui töötemperatuur saavutatud. Pole viga otsinud aga lahendus huvitaks küll

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 06.06.2018 10:39 30
Postitas fedja
Kaevan vana teema välja,mul sama seis,mis lahendus oli?

Re: K:E39 530 Õlirõhk kadunud

Postitatud: 06.06.2018 15:51 20
Postitas -vr6-
Müümaha ja mure murtud. Kui õlituli ei pole , siis pole ju probleemi :D