Tere,
Mul nimelt probleem auto värinaga.
Kui on all 18" velg siis rool hakkab värisema juba 70 km/h kiiruse pealt ja kiiruse suurnedes värin suureneb.
Kui on all 16" velg siis on tunda õrna värinat 90km/h, ehk suurema veljega on värin tunduvalt suurem.
Vastavalt siis kiirusega värina asukoht muutub. Näiteks kui sõidan 90km/h on värin roolis, lisan natuke kiirust läheb värin roolist auto kerele.
Lisa informatsiooniks on see, et ilmselt on esimesed amordid läbi ja esimene juhipoolne piduri ketas ikka rämedalt vilistab kui pidurdada. Auto on kõrvalistuja poolt 1,5 cm madalam kui juhi poolt, ilmselt on vedru ära vajunud. Veljed ja rehvid on tasakaalustatud mitmes erinevas töökojas , see välistab velje ja rehvi vea.
Oskab keegi midagi arvata olukorrast? Pakkuda versioone, mis võivad selle vea põhjustada.
E39 rool ja kere väriseb.
Re: E39 rool ja kere väriseb.
Kas sul rataste kokkujooksud jms on paigas? Kui üks pool on 15mm madalam, ehk mõni puksgi läbi, siis võib ka hakata vibrama. Ma tean seda, sest mul vibras rool eriti jõhkralt ja pidurdades tegi kätele head mašaasi Pärast uut roolisüsteemi (mul karprool e34, ehk siis uued roolivardad jms kola) kadus vibra ära, vanadel liigenditel oli lõtkud sees. kontrolli alusvankrit alustuseks mingi heebliga.
Re: E39 rool ja kere väriseb.
Eks tuleb siis esialgu sillastendis ära käia ja siis edasi vaadata.