1. leht 1-st

e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 10.08.2011 21:16 49
Postitas buratino
sinine suits tagant v2ljas,arvatavasti turbo andis otsad ?

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 11.08.2011 20:16 54
Postitas Taavi580
Lase kõige pealt karteri tuulutuse filter üle vaadata

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 11.08.2011 21:30 18
Postitas buratino
kui auto ostetud sai 3 kuud tagasi siis piilusin,oli enamv2hem,ja suitsema hakkab alles siis kui mootor soojaks l2heb.

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 12.08.2011 09:13 03
Postitas Brunn
kui turbo kottis siis peaks ikka korralikult musta tulema sumpsist, mitte sinist :roll:

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 12.08.2011 12:45 00
Postitas buratino
mis v6ib veel peale karteri tuulutuse olla ?

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 12.08.2011 16:51 33
Postitas Kristo_K
Pihusteid oled kontrollind?

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 12.08.2011 18:24 51
Postitas TiitR
Brunn kirjutas:kui turbo kottis siis peaks ikka korralikult musta tulema sumpsist, mitte sinist :roll:
Põlev õli on ikka sinise suitsuga! :lol:

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 13.08.2011 23:33 49
Postitas Leho
karterituulutus filtrit tuleb iga õlivahetusega vahetada . Kui see on sul tegemata siis see on kõige odavam variant sinisest suitsust lahti saada. Kui sellega probleem ei lahene siis on lahenduse leidmine ja remontimine kulukam.

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 14.08.2011 11:18 50
Postitas Randofer
Leho kirjutas:karterituulutus filtrit tuleb iga õlivahetusega vahetada . Kui see on sul tegemata siis see on kõige odavam variant sinisest suitsust lahti saada. Kui sellega probleem ei lahene siis on lahenduse leidmine ja remontimine kulukam.
Küsiks ka samas teemas, kus asub see karterituulutuse filter? Ma küll uurisin ja puurisin aga ei saanud pihta. Ilmselgelt olen veel liiga värske e39 omanik.Pilt
Mis numbriga detaili pean vahetama?
Tänud
Rando

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 14.08.2011 11:27 12
Postitas Brunn

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 14.08.2011 22:57 19
Postitas pancho villa
TiitR kirjutas: Põlev õli on ikka sinise suitsuga! :lol:
kui turbo sisselaskesse mahlu ei lekita aga lihtsalt õhku kokku ei suru, kuid aju annab kütust ette vastavalt eeldatavale ülerõhule, tuleb sumpsist siiski musta ja mitte vähe.

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 15.08.2011 18:43 21
Postitas Randofer
pancho villa kirjutas:
TiitR kirjutas: Põlev õli on ikka sinise suitsuga! :lol:
kui turbo sisselaskesse mahlu ei lekita aga lihtsalt õhku kokku ei suru, kuid aju annab kütust ette vastavalt eeldatavale ülerõhule, tuleb sumpsist siiski musta ja mitte vähe.
Peast ei tea kuidas 3.0 asi toimib, aga TDS-il ei eeldatud midagi. Eeldamist aitab vältida vidin nimega Boost Pressure Sensor. Seega kui rõhku pole ei tohiks ka kütet tulla ülemäära palju.

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 16.08.2011 00:01 46
Postitas pancho villa
võimalik, bemmi 3.0d spetsiifikat ei tea, lõppend turboga vitoga olen linna vahel tractor pullerit mänginud küll

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 12.02.2012 18:49 55
Postitas MartenL
e39 2,0 diisel 100kw

ca 1700-1900 pöörde juures puterdab ning seda tehes viskab korralikult sinist tagant. Tühikäigul viskab kergelt sinist, kuid ei puterda. Kui turbo taha tuleb, on kõik ok.

Mootor käivitub -20 poolest pöördest, muudel pööretevahemikel töötab ka kenasti. Jõud on taga, läheb hästi pöördesse ning kütust võtab vähe. Milles võib asi olla? Kütusefilter on uus.

Kas tasub samuti alustada karterituulutusest?

Re: e39 3.0 diisel sinine suits tagant v2ljas ?

Postitatud: 13.02.2012 12:06 04
Postitas HrHuu
Randofer kirjutas:
pancho villa kirjutas:
TiitR kirjutas: Põlev õli on ikka sinise suitsuga! :lol:
kui turbo sisselaskesse mahlu ei lekita aga lihtsalt õhku kokku ei suru, kuid aju annab kütust ette vastavalt eeldatavale ülerõhule, tuleb sumpsist siiski musta ja mitte vähe.
Peast ei tea kuidas 3.0 asi toimib, aga TDS-il ei eeldatud midagi. Eeldamist aitab vältida vidin nimega Boost Pressure Sensor. Seega kui rõhku pole ei tohiks ka kütet tulla ülemäära palju.
Kui ikka turbo lõdvik lahti/puruks läheb või õhufilter rämedalt sodi täis, tossab TDS päris korralikult.