Tere foorumlased!
Probleemiks on auto väga aeglane kiirendus. Sõidu ajal tuleb vahel ka kiirendus olenemata käigust tagasi (tõrgub mitu korda ja siis pääseb kuskilt).
Kolmanda käiguga tallates ei liigu ka õkonomaiseri kell üle 10. Auto käivitub nii külmalt kui ka soojalt täiesti normaalselt. Ei ole täheldanud ka suuremat kütusekulu.
Probleemiks E39 2,5 tds
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleemiks E39 2,5 tds
Alusta diagnostist, äkki mõni andur vigane (väntvõlliandur, juhtpihusti jne)
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: Probleemiks E39 2,5 tds
Kui ekonomaiser üle 10 ei tõuse,vaataks ma algul üle ühe peenikese vooliku mis tuleb sisselaske kollektori alt ja läheb MAP andurisse (must plastik jublakas kuhu tuleb pistik külge)... Pane otsingusse MAP andur
Re: Probleemiks E39 2,5 tds
urks kirjutas:Kui ekonomaiser üle 10 ei tõuse,vaataks ma algul üle ühe peenikese vooliku mis tuleb sisselaske kollektori alt ja läheb MAP andurisse (must plastik jublakas kuhu tuleb pistik külge)... Pane otsingusse MAP andur
Ühendasin MAP anduri vooliku lahti ja see oli õli täis. Vooliku puhastamine ei muutnud midagi, kül aga õhulugeja pistiku lahti ühendamine. Kas võib olla nii, et MAP andur on ikkagi läbi, kuid õhulugeja lahti ühendamine viib mootori avariiseadistusele ja sellisel juhul ei arvestata ka MAP anduri andmeid?
Re: Probleemiks E39 2,5 tds
Diagnostika annaks kindla vastuse, oletada võib paljugi...
Re: Probleemiks E39 2,5 tds
Foorumi rubriiki, spetsiifilisemad probleemid ja nõuanded, postitatud teemadele ei ole mõtet pakkuda diagnostikat. Selle peale tulevad ilmselt kõik ise. Kui me esimese asjana diagnostikasse jookseks, ei oleks sellisel rubriigil mingisugust mõtet. Aga tänud nõuande eest!enn1 kirjutas:Diagnostika annaks kindla vastuse, oletada võib paljugi...