Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kohalt võttes teeb kardaan "kõlinat" (nagu poldid oleks kuskilt lahti), olen lasknud asja uurida 3 erinevas töökojas kuid keegi ei saa aru mis häält teeb. Kõik väidavad küll et kardaanist tuleb. Eile võtsin kardaani ka alt ära, loksu ei tundunud kuskil olema. Kahtlus jääb siiski
ainult kardaani ristile.
Originaalis pole rist sellel vahetatav. Olen kuulnud et siiski neid riste vahetatakse. Kus seda tehakse, palju orjenteeuv hind võib olla ja kas võib ka vibra tulla pärast vahetust?
fox. kirjutas:Originaalis pole rist sellel vahetatav. Olen kuulnud et siiski neid riste vahetatakse. Kus seda tehakse, palju orjenteeuv hind võib olla ja kas võib ka vibra tulla pärast vahetust?
Otsi siitsamast foorumist, korra oli sellest juba juttu. Sõbra E32-l tehti Pärnus korda, keegi siin teadis isegi tolle firma nime.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
sama siin ka kiliseb aga see oleks nagu heledam kilin kui kardaan kuid ega ei oska ka täpselt õelda kui keegi saab kinglalt teada siis palun teada anda
Ei pruugi tingimata risti viga olla, minul piisas tugilaagri vahetusest ja liigendi määrimisest (ei te täpset nime aga asub diffri ja kardaani vahel). Originaalis pannakse sinna liiga vähe määret.
Minu e38-l oli kunagi selline asi, et käigukasti vaheline muhv oli väsinud ja käigukastist tuleva võlli ots käis vastu gardaani, peale muhvi vahetust kõik ok. Sümptomitest sai kõige paremini aru kui auto kohapeal seistes, käik P peal liigutada rattast edasi tagasi, siis kõlises. Ka vaiksel kohaltminekul oli kuulda kui vedu taha tuli. Sul võib muidugi midagi muud olla, aga lihtsalt selline juhus oli, mul oli romulast juba teine gardaan kaasas, aga ei läinudki vaja.