1. leht 3-st

E34 525tds ei tööta (diisel)

Postitatud: 18.07.2005 19:55 18
Postitas Jaanus_P
julm.... väga julm. ei taha nagu äiale viimast sõne jätta (äi ütles, et BMW´d ei tasu osta), aga nüüd tundub, et varsti aeg alla vanduda.
järgmine probleem.
auto sureb lihtsalt välja!?! sõidad rahulikult linnas, jääd valgus foori taha seisma ja auto sureb välja. kes annab teada milles võib probleem olla? :cry:

Postitatud: 18.07.2005 20:09 31
Postitas Jaanus_P
nüüd küsin teise küsimuse sama asja kohta! kui palju peaks pöördeid tühikäigul olema? kas sellest võib probleem olla, et pöörded on ~600 peal? järsku siis kui pöörded nii madalal on ja kliima järgi võtab tõmbab mootori hinge kinni?

Re: K: 525dts ei tööta enam (diisel)

Postitatud: 18.07.2005 22:21 30
Postitas Mägilane
efekt kirjutas:julm.... väga julm. ei taha nagu äiale viimast sõne jätta (äi ütles, et BMW´d ei tasu osta), aga nüüd tundub, et varsti aeg alla vanduda.
järgmine probleem.
auto sureb lihtsalt välja!?! sõidad rahulikult linnas, jääd valgus foori taha seisma ja auto sureb välja. kes annab teada milles võib probleem olla? :cry:
Arvan, et kirjelda mida oled juba vea leidmiseks teinud, siis lihtsam soovitada kust veel viga otsida ;)
Alustaks lihtsamast, kas filtrid vahetatud, etteande pump kontrollitud, saab lisaõhku süsteemi (mullid küttevoolikus enne pumpa). :roll:

Postitatud: 18.07.2005 22:44 46
Postitas Arvo T
tundub,et kõrgsurvepumba elektroonika .

Postitatud: 18.07.2005 22:51 48
Postitas Jaanus_P
Mägilane kirjutas:Arvan, et kirjelda mida oled juba vea leidmiseks teinud, siis lihtsam soovitada kust veel viga otsida ;)
Alustaks lihtsamast, kas filtrid vahetatud, etteande pump kontrollitud, saab lisaõhku süsteemi (mullid küttevoolikus enne pumpa). :roll:
tegelikult ei ole midagi veel jõudnud teha. järgmine plaan on kõik õlid, filtrid jne. ära vahetada eks see oleks siis esimene asi mida ma hakkan vea kõrvaldamiseks tegema.
Arvo T kirjutas:tundub,et kõrgsurvepumba elektroonika .
ära hirmuta mind!!!!!!!! autot ostes oli just jutt, et pump on korda tehtud! vähemalt nii rääkisid inimesed siit foorumist.
teen copy/paste auto ostmisel innustust saanud jutust. ehk olin naiivne?!
Box kirjutas:Kena sile asi on. Mitte yhtegi iluviga! Siin foorumis võib rääkida, et Herr kiireaudi oli sunnitud tegema 10 000.- eest remondi sellele kaunitarile. (tüüpiline ostja ei pruugi arusaada-hinnata, et tegemist on ausa myyaga)Plokipea, kõrgsurvepumba ülemine tihend õlid ja veel nipet näpet. ja hinda lisab ta vai 5000.- ehk siis 73 000 on hinne. Soovitan kes korraliku eko isendit otsib!

Postitatud: 19.07.2005 13:08 34
Postitas Box
Mootori õli ja filter on vahetatud sellega ära kiirusta(loogiline kui moootorit tehti või mis?). Mine Patriku juurde diagnosti. Ilmselt mingi andur kalab kusagil.

Postitatud: 19.07.2005 13:32 21
Postitas Holari
efekt kirjutas:nüüd küsin teise küsimuse sama asja kohta! kui palju peaks pöördeid tühikäigul olema? kas sellest võib probleem olla, et pöörded on ~600 peal? järsku siis kui pöörded nii madalal on ja kliima järgi võtab tõmbab mootori hinge kinni?
Ja see pöörete arv peaks täitsa norm olema....

Postitatud: 19.07.2005 14:10 44
Postitas kadakas
Tühikäigupöörded on kohe kindlasti paigast ära. Õiged pöörded on 750(+/- 50).

Postitatud: 19.07.2005 19:35 14
Postitas Jaanus_P
Box kirjutas:Mootori õli ja filter on vahetatud sellega ära kiirusta(loogiline kui moootorit tehti või mis?).
:lol: minu jaoks ei ole loogiline, et vahetatakse õlid/filtrid, aga jäetakse nullimata! eks ma pean sinna diagnosti vist siis minema.

Postitatud: 20.07.2005 19:59 09
Postitas Jaanus_P
niipalju lisan siis veel, et auto sureb välja just siis kui oled seisnud parkinguga ja hakkad uuesti käiku sisse panema. nagu tagumise käigu asendile kangi tõmbad ni teeb auto turts.. turts (talle vist ei meeldi või on nohu :D ) ja sureb välja.

Postitatud: 20.07.2005 20:42 41
Postitas Arvo T
mine diisli diagnostikasse.

Postitatud: 26.07.2005 20:56 57
Postitas Jaanus_P
nii. pool tundi tagasi sai vahetatud õhu ja kütuse filtrid. ei jõudnud ennem filtrite vahetust vaadata kui palju pöördeid oli, aga peale filtrite vahetust vaatasin, et pöörded on ~700-750. tegin siis väikse proovisõidu ja kohapeal jamasin kastiga nii, et vahepeal gaasipedaali ei puudutanud ja lükkasin kordamööda sisse tagumise ja siis jälle draivile jättes ~2 sek. neutraalile seisma. hetkel tundub, et probleem on saanud vist lahenduse, aga kui nüüd nädala jooksul midagi muutub annan teemasse teada. seniks ei ole mõtet teemat veel sulgeda :D .

Postitatud: 26.07.2005 21:38 36
Postitas Mägilane
Mis äi ütles :lol:

Postitatud: 26.07.2005 23:06 19
Postitas Jaanus_P
veel ei ole midagi öelnud, kuna lõplik test on ju tegemata. kui viga esineb nädala jooksul uuesti siis saab ta alles hõisata.

Postitatud: 28.07.2005 02:55 44
Postitas Holari
Nu hoiame siis pöialt :D :D

Postitatud: 28.07.2005 10:47 38
Postitas Ivar
Tihendi vahetus pole kõrgsurvepumba parandamine ;) Kaant annab vähe sättida, kuid üldiselt võib kaan tuksis olla, mis vist 7-13 kilo, oleneb kust ja millise ostad.

tee nii: pane tuled põlema, puhur tööle maximumiga, käik sisse ja siis keera rool ühele poole kiiresti välja ja teisele poole. Kui välja ei sure, siis on hästi, saad sõita.

Postitatud: 28.07.2005 12:41 18
Postitas Jaanus_P
seda rooli keeramise asja ei ole veel proovinud. peaks vist proovima! hetkel oli mõte, et tuled peale, kont järgi ja siis proovida kas sureb välja, aga nüüd lisan siis nimekirja ka rooli keeramise :D . loodan, et auto ikka tööle jääb, kuna muidu saan vastu pead nii mis koliseb :oops: . hetkel muidu sõidab auto ringi ja ei ole veel helistatud, et probleeme oleks. kuigi nüüd mõtlen, et kui sai proovi sõit tehtud siis sai suht kiirelt rooli keeratud ja seda ka tagurpidi käiku sisse lülitades põhjas hoitud mingi hetke, aga siis ei juhtunud midagi.

Postitatud: 30.07.2005 00:31 04
Postitas Jaanus_P
eks nüüd siis on see koht kus pean kõrvad longu laskma ja diagnostikasse ikkagi pöörduma. nimelt juhtus siis kõige hullem mis juhtuda saab :D BMW teeb samasid trikke edasi. paar päeva töötas normaalselt ja siis hakkasid vanad naljad uuesti pihta. seega ei ole filtrite vahetus just kõige parem mõte :oops: . eks pean võtma ühendust patrikuga ja selgitama probleemi tõelise põhjuse.

Postitatud: 30.07.2005 00:47 10
Postitas Mägilane
efekt kirjutas:eks nüüd siis on see koht kus pean kõrvad longu laskma ja diagnostikasse ikkagi pöörduma. nimelt juhtus siis kõige hullem mis juhtuda saab :D BMW teeb samasid trikke edasi. paar päeva töötas normaalselt ja siis hakkasid vanad naljad uuesti pihta. seega ei ole filtrite vahetus just kõige parem mõte :oops: . eks pean võtma ühendust patrikuga ja selgitama probleemi tõelise põhjuse.
Ära veel seepärast kõrvu longu lase ;) , diagnostikat tegema minnes tavaliselt küsitakse kohe, et kas filtrid vahetatud. Vähemalt filtrid uued mis ei ole kindlasti paha ja üks probleemi oletatavatest põhjustest likvideeritud :D või arvad sa et filtreid vahetatakse alles siis kui juba nii mustad et enam midagi läbi ei käi :shock: :roll: ...tögan ka veits :lol:

Postitatud: 30.07.2005 00:52 38
Postitas Jaanus_P
aga........ aga mina ju arvasin, et õhufilter ongi poest ostes musta värvi ja kütuse fiter on siis korras kui tagurpidi keerates enam midagi välja ei tule (kuna miks peaks ühest korralikust filtrist kütus lihtsalt maha tilkuma) :oops: :oops: :D

Postitatud: 30.07.2005 01:00 34
Postitas Mägilane
efekt kirjutas:aga........ aga mina ju arvasin, et õhufilter ongi poest ostes musta värvi ja kütuse fiter on siis korras kui tagurpidi keerates enam midagi välja ei tule (kuna miks peaks ühest korralikust filtrist kütus lihtsalt maha tilkuma) :oops: :oops: :D
Aga vaat mida uut siit foorumist kõike teada ei saa, eks :lol:
Sul vähemalt veel kust nõu küsida, ma kaevan oma probleemi põhjuseid juba vist teist kuud ja kõik variandid juba proovitud ja kõik k.a. UM-i spetsialistid laiutavad käsi :shock: aga jonni ma ei jäta ;)
Edu sullegi ja anna teada kuidas probleemi lhendamine kulgeb ;)

Postitatud: 01.08.2005 13:02 40
Postitas Jaanus_P
nüüd selgunud uued asjad välja suremise kohta. nimelt avastasin, et selleks ei ole vaja käiku sisse panna. lihtsalt pane auto tööle. oota natuke ja korras. korra tegi mingi imeliku piiksatuse ka kui välja suri (kaks korda järiest). samas keerad uuesti kohe tööle ja ei ole häda midagi. ehk on viga selles tehase immos millest mina veel midagi ei tea :D . vaja siiski diagnostika ära teha. pärast seda räägin edasi.

Postitatud: 04.08.2005 16:53 15
Postitas Jaanus_P
ja ongi diagnostika tehtud. pumbad/kastid korras (ohh... kergem kohe). leiti kolm viga.;
1) 10 driving sp. sensor control device
short to earth
2) 25 glow duration control
faulty
3) 150 water level display
active/faulty
ühesõnaga on siis arvatavasti vigane kiiruse sensor ja viga võib olla ka valesti paigaldatud immos mis annab siis ajule vale signaali. arvatavasti oli autole signa paigaldaja õpilane ja seega võib olla natuke valesti paigaldatud. ega ei taha midagi CarSec'i kohta öelda ja kedagi süüdistada, aga eks vaatab kui patrik on ka autole pilgu peale visanud. :D

Postitatud: 10.08.2005 12:09 06
Postitas Jaanus_P
sai diagnostis käidud ja hetkel tegelen probleemi otsimisega edasi. algul arvas patrik, et ehk viga vee tasapinna levelis ja sai andur lahti võetud (mõõdab kütuse filtris vett), aga eile siis juba auto kaks korda jälle välja surnud ja selles viga ei peitunud. eks otsime edasi. kuna pumba viga ei ole veel näidanud.

Postitatud: 12.08.2005 21:09 23
Postitas meim
Kusimus selline et kas kuttekulu nait vastab tegelikule kulule?

Postitatud: 13.08.2005 09:19 36
Postitas patrik
diislitega pole enne tegelnud aga
olen tähele pannud et paagisisene pump lööb enne käivitust siis kui eelsüüteküünlad töötavad, sul seal mingi kala. kui pumba elektroonika on korras aga mehhaaniliselt mingi kala siis elektroonika viga ei näita. see on sama kui sa paned käigu sisse ja lased järsult siduri lahti- sureb ju välja aga otsest viga aju ei näita kuna elektroonika viga pole.

ehk oli jutust kasu

Postitatud: 13.08.2005 10:14 14
Postitas Jaanus_P
meim kirjutas:Kusimus selline et kas kuttekulu nait vastab tegelikule kulule?
ei saanud küsimusest päris täpselt aru.

Postitatud: 13.08.2005 10:19 51
Postitas Jaanus_P
patrik kirjutas:olen tähele pannud et paagisisene pump lööb enne käivitust siis kui eelsüüteküünlad töötavad, sul seal mingi kala. kui pumba elektroonika on korras aga mehhaaniliselt mingi kala siis elektroonika viga ei näita.
ehk oli jutust kasu
aga prooviks, et kas paagi sisesele pumbale tuleb elekter peale! ja siis vaataks korra, et kui süüde sisse keerata kas lööb kütust peale (eest korraks voolik lahti)! samas pidi siis kui paagi sisene pump ei tööta ka kiirendus kaduma, aga see on seni alles. eks vaatan uurin veel ja siis uuesti üle vaatama.

Postitatud: 13.08.2005 10:57 06
Postitas Raino
efekt kirjutas:
patrik kirjutas:olen tähele pannud et paagisisene pump lööb enne käivitust siis kui eelsüüteküünlad töötavad, sul seal mingi kala. kui pumba elektroonika on korras aga mehhaaniliselt mingi kala siis elektroonika viga ei näita.
ehk oli jutust kasu
aga prooviks, et kas paagi sisesele pumbale tuleb elekter peale! ja siis vaataks korra, et kui süüde sisse keerata kas lööb kütust peale (eest korraks voolik lahti)! samas pidi siis kui paagi sisene pump ei tööta ka kiirendus kaduma, aga see on seni alles. eks vaatan uurin veel ja siis uuesti üle vaatama.

Kui süüde sisse keerata peab olema pagassis kuulda pumba surinat nii kaua kui põleb armatuuri eelsüüte küünalde märk.

Postitatud: 13.08.2005 13:39 05
Postitas Jaanus_P
mingit surinat ei ole kuulda, aga samas käivitub kohe. seega vaatama ja mõõtma hakkama.