E34 520I 110kw tühikäik

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
bosbrimigenius
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 18.05.2008 11:46 22
Asukoht: Tartu

E34 520I 110kw tühikäik

Postitus Postitas bosbrimigenius »

Tere.

Olen juba pusserdanud mitupäeva et saada tühikäiku normaalseks.

Viga selline, et hommiku panen auto käima siis jääb käima ca 1500 rpm juures ja hakkab teatud vahedega vahele jätma.

Puhastasin ära tühikäigu mootori, esimene käivitus ja asi toimis, käis ilusti seal 700-800 rpm juures.
Teine käivitus ja nali ikka sama.

Lugesin siin ühest teemast, seal tühikäigumootoris on see klapp, mis regullib tühikäiku, et see klapp peab vabalt liikuma...mina proovisin kruvikaga seda keerata või liigutada siis see ei liikund.
Seal oli jälgi ka sellest et seal oleks olnud liiva vms, mis on teinud tollele siukesed kriimud pindadele.

Küsimus siis: Kas see klapp peab liikuma vabalt seal sees, kui kruvigaka urgitseda?
Kuidas oleks võimalik seda kontrollida, et kas see klapp sees liigub.?
Kui suur peab olema see vahe mis ta surnud seisus on?


Kirjutan siia teemasse edasi, minu seiklused auto tühikäiguga.

Esiteks, vahetasin ära küünlad ja puhastasin juhtme ära Electric clenariga, Panime auto pimedas tööle,
ei näinud kusagil sädelust. Sellega sai ka asi ühele poole.

Teiseks, kuna küünalde vahetus ei aidanud midagi siis võtsin uuesti maha tühikäigu mootori.
Teadja mees, minu tööjuurest soovitas puhastada mul see klapp ära Chillit Bang-iga, mitte breake cleaneriga, kuna brake pidi jätma kuiva ja hõõrduva pinna.

Puhastasin ära siis chillit bangi-iga ja esimese 15 minutiga oli see lahti. Leotasin ja määrisin seda üksteise alla.

Installisin siis klapi külge tagasi, ja käivitasin uuesti, kuid ikka sama lugu.

Hakkasin siis erinevaid pistikud lahti ühendama(õhulugeja ja segusiibri klapp) ja selgus et tühikäigu mootori pistiku lahti ühendamisel hakkas mootor ka normaalselt tööle. Tuurid olid tiba kõrgemad kui tavaliselt ja ECO näitas ka 4L/100km (muidu 2L/100km).

Peab hakkama otsima siis omale teist tühikäigu mootorit, millega saab proovida.

Küsimused siis uued: Kas võib olla selles et kuskilt see tulev signaal on vale ja hakkab tuure kõigutama?
Kas on võimalik kuidagi teha kindlaks selle tühikäigu mootori korras olekut mõõtmis tulemuste järgi?
Mis pinget peaks näitama see pistik seal normaalse töö juures?`

Tänades;)
BMW on auto, teised ainult sõiduautod!
Vasta