Probleem (kui selline) järgnev, et turvapadja tuli ei kustu enam ära peale käivitamist ja põleb koguaeg. Kas peaks olema mures et ala turvapadi lööb mingihetk sõidu ajal näkku või ei Millest selline asi võib olla? Nüüd nädal auto seisis ja aku sai maha võetud, et seda laadida. Kas võib olla et elektroonika on nüüd nn sassis? Kas on vajalik seda esindusse näitama viia?
Autoks muidu 523i 1999 a.
E39 523 Airbag'i / turvapadja tuli armatuuris
Re: Turvapadja Tuli
Turvapatja pole lahti võetud...
Re: Turvapadja Tuli
Märgutuli annab teada et süsteemis mingisugune viga, mis täpsemalt, seda saab teada kui veakoode lugeda. Tuli muidu ära ei kustugi kui veakoodi pole ära kustutatud.
Levinud veaks on kõrvalistuja istme sensormatt ja kehv ühendus turvavöö eelpingutites, aga viga võib ka kuskil mujal peituda.
Ei pea esindusse viima, pädev diagnostik peaks suutma vea tuvastada.
Levinud veaks on kõrvalistuja istme sensormatt ja kehv ühendus turvavöö eelpingutites, aga viga võib ka kuskil mujal peituda.
Ei pea esindusse viima, pädev diagnostik peaks suutma vea tuvastada.
Viimati muutis vahur_s, 01.02.2012 08:23 06, muudetud 1 kord kokku.
Re: E39 523 Airbag'i / turvapadja tuli armatuuris
tervitus, astu minu juurest läbi, vaatame auto üle arvutiga. Mingi sümboolse summa eest. Asun Tallinnas, Kristiines.