E39 esiratta laagri vahetus
E39 esiratta laagri vahetus
Tere autoks siis E39, 2.5tds, 1997a, touring, Ja oleks siis küsimus et kui keeruline või raske on vahetada esiratta laagreid pole sellega ise kokku puutunud, seega rattalaagrite vahetamise poole pealt vihjetest ja suunamistest ära ei ütleks
Re: Laagrid
Laagreid sisse ja välja pressima ei pea. Kogu see kupatus käib poltidega lahti ja vahetad ära. (laager on koos rummuga)
Lühidalt siis niiviisi. Leidsin kellegi foorumlase varasema lühikokkuvõtte tööst:
Rattalaagri vahetus E39-l:
Ratas eemaldada;
Stabika varda üks ots lahti lasta;
Pidurisadul koos kelguga eemaldada;
Piduriketas eemaldada;
Amortdi alumine ots käändtelje küljest lahti lasta;
ABS andur eemaldada; (väidetavalt saab ka ilma eemaldamata, kuna seoses sellega võib ära murda anduri sisse vms)
Seda teha ülima ettevaatlikusega, andurit kinnihoidvate kruvide kinnituskõrvad võivad väga kergesti anduri küljest ära murduda. Sõltub see kui kõvasti on andur käändtelje külge kinni jäänud, Ühesõnaga tegutseda tasa ja targu
Rattalaager eemaldada;
Tagasi kokku vastupidises järjekorras.
Lisaks kontrolli ketta kaitsepleki kinnitused üle, muidu võib mingi aeg häält tegema hakata see plekk.
Lühidalt siis niiviisi. Leidsin kellegi foorumlase varasema lühikokkuvõtte tööst:
Rattalaagri vahetus E39-l:
Ratas eemaldada;
Stabika varda üks ots lahti lasta;
Pidurisadul koos kelguga eemaldada;
Piduriketas eemaldada;
Amortdi alumine ots käändtelje küljest lahti lasta;
ABS andur eemaldada; (väidetavalt saab ka ilma eemaldamata, kuna seoses sellega võib ära murda anduri sisse vms)
Seda teha ülima ettevaatlikusega, andurit kinnihoidvate kruvide kinnituskõrvad võivad väga kergesti anduri küljest ära murduda. Sõltub see kui kõvasti on andur käändtelje külge kinni jäänud, Ühesõnaga tegutseda tasa ja targu
Rattalaager eemaldada;
Tagasi kokku vastupidises järjekorras.
Lisaks kontrolli ketta kaitsepleki kinnitused üle, muidu võib mingi aeg häält tegema hakata see plekk.