K: millised on E39 tüüpvead?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
mcsainc
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.08.2005 19:00 15

K: millised on E39 tüüpvead?

Postitus Postitas mcsainc »

kohe-kohe plaan osta omale järgmine auto. silma on jäänud nii mõnigi ilus E39. pöördungi inimeste poole, kellel on kogemusi selliste autodega. millised on E39 tüüpvead? ja kui palju maksavad tihedamat vahetamist nõudvad jupid (piduridetailid, rihmad, filtrid, pamprid)? ja ega tal elektroonikaga jamasid ei ole?


tänud ette
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Veermik, veermik ja oot midagi oli nagu veel. Ahjaa veermik. Kõik muu on väga hea. Kallid osad on veel katalüsaator, kaigukast ja roolilatt. Uutematel roolilatt asendati roolikarbiga. Või oli see vastupidi? :roll:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Karbiga on ainult V8 isendid, teised latiga.
Ja noh, ega veermik süüdi ple, et tallinnas teid ei leidu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

priitv8 kirjutas:Karbiga on ainult V8 isendid, teised latiga.
Ja noh, ega veermik süüdi ple, et tallinnas teid ei leidu.
Mulle öeldi UM'ist et mul on karp ja et alates kuskil 97aasta keskelt pandi kõigile karp. Pool esisilda on ka teistsugune alates 97nda keskelt.
Kasutaja avatar
Jaak
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 18.02.2005 08:29 24
Asukoht: Keila-Joa
Kontakt:

Postitus Postitas Jaak »

ja veermik ka..
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Relk kirjutas:
priitv8 kirjutas:Karbiga on ainult V8 isendid, teised latiga.
Ja noh, ega veermik süüdi ple, et tallinnas teid ei leidu.
Mulle öeldi UM'ist et mul on karp ja et alates kuskil 97aasta keskelt pandi kõigile karp. Pool esisilda on ka teistsugune alates 97nda keskelt.
vaata ja imesta,see nüüd küll uudis.
Aint V8 mootoritega on karp,ülejäänutel on latt ;)
E34 M5
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

No mine võta kinni. Järelikult ajas siis UM segast. Mehhaaniks igatahes vaatas auto alla ja kapoti alla ja kinnitas, et mul pidi olema karp. Aga mul 523.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

heigosan kirjutas:vaata ja imesta,see nüüd küll uudis.
Aint V8 mootoritega on karp,ülejäänutel on latt ;)
Huhh, päästsid mu naha :lol:
Mis ma ka ei vaadanud, mitte ükski asi ei kinnitanud eelmainitud väidet. Nagu ka seda, nagu oleks 97-st esisild kuidagi teistsugune.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Kui järgmine kord um'i satund küsin üle mis juttu nad ajasid. Just esisilla kohta.
mcsainc
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.08.2005 19:00 15

Postitus Postitas mcsainc »

nagu ma aru saan, teeb muret veermik ja roolisüsteem põhiliselt. milles need veermiku probleemid seisnevad? kas ainult pukside tihedas vahetamises? või kipub mõni varras ära ka kusagil murduma? ja mis kamm selle roolilatiga siis on? kusagilt jookseb õli läbi?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kuuldavasti sõites orig 16" veljega millel on 225/60 kõrgusega kumm ning mingit suurt sillaprobleemi ei ole.

Kasutades aga 18" ja 19" püksirihmasid, ei imesta üldse, et sillad lagunevad.
530d
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Seda ka. Kunagi oli tehnikamaailmas artikkel, kus oli kokku arvutatud, et normaalmõõdus kummiga on aastane kulu sildadele umbes 10k. Kui aga sõita 17'' ja suurematega, siis pidi kulu oluliselt seda numbrit ületama.
mcsainc
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.08.2005 19:00 15

Postitus Postitas mcsainc »

üle 16'' pastelt alla küll ei kavatse panna. aga ikkagi, 10k aastas aint sildade peale kulutada... päris ära hirmutab kohe.
aga mida siis E34 veermik teeb? see ei nõua nii palju kulutusi?
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Raivo kirjutas:Kuuldavasti sõites orig 16" veljega millel on 225/60 kõrgusega kumm ning mingit suurt sillaprobleemi ei ole.

Kasutades aga 18" ja 19" püksirihmasid, ei imesta üldse, et sillad lagunevad.
Endal originaal 225/55 16 all ja õõtsad ja kondid on ikkagi minev kaup, aga see on pigem tõepoolest Tallinna teede viga, mitte niivõrd BMW eripära...

10 K aastas silla remondiks UM hindades kõlab täiesti loogiliselt. Eeldusel muidugi, et aastane läbisõit on pisut suurem kui 10000 km... :)
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

seda ma mõtlesin ise ka kui 17" alla panin.. nüüd on auto sihuke sport et vähe ei saa. väheke tee treppis on siis ikka paugutab küll...
Naisel on bemm :p
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

ArgoV kirjutas:
Raivo kirjutas:Kuuldavasti sõites orig 16" veljega millel on 225/60 kõrgusega kumm ning mingit suurt sillaprobleemi ei ole.

Kasutades aga 18" ja 19" püksirihmasid, ei imesta üldse, et sillad lagunevad.
Endal originaal 225/55 16 all ja õõtsad ja kondid on ikkagi minev kaup, aga see on pigem tõepoolest Tallinna teede viga, mitte niivõrd BMW eripära...

10 K aastas silla remondiks UM hindades kõlab täiesti loogiliselt. Eeldusel muidugi, et aastane läbisõit on pisut suurem kui 10000 km... :)
See 10K oligi tehnikamaailma arvutusel kus osad olid loomulikult UM'ist võetud.
tar.mo
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 04.03.2005 19:41 03
Asukoht: põlva

Postitus Postitas tar.mo »

10000.- kulub raha küll aga see juures UM -ist garantii 2 a läbisõidu piiranguta varuosadele
ise küll ei kahetse
alati võib hullem olla
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

tar.mo kirjutas:10000.- kulub raha küll aga see juures UM -ist garantii 2 a läbisõidu piiranguta varuosadele
ise küll ei kahetse
Ehk siis korra vahetad ära ja mõned aastat mureta?
530d
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

No mina käin ka eranditult ainult UM'is ning kõik osad ja tööd tehakse seal. Ja kuna E39't oman veidi üle aasta, siis pole midagi veel garantii sees otsi andnud.
Burn
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 15.01.2004 13:49 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Burn »

Kat. on nõrk. Juhul, kui ta veel originaal on. E39- tel on kati elemendi ja pleki vahel ainult vill ja heitgaasi suunajaid ka ei ole otsas. Seega põletavad gaasid selle villa sealt minema ja element hakkab pütis loksuma, mille tulemusena lendab element tükkideks ja tuleb sul pudinal tagant välja. Asja saab asendada venama 3 seeria omaga, millel onelement täpselt sama suur. Elemendi ja pleki vahel võrk ja ees on ka heitgaasi suunaja, mis ei lase gaasidel otse sinna vahele puhuda. Ise sõidan 18" veljega ja aasta jooksul linnas sõites läksid siis laagrid (kuulda oli, kuidas iga päevaga rohkem undama hakkasid), õõtsad ülemised-alumised, stabika kondid, amordid, amordi tugilaagrid, silikon puksid jne. kuluv pudipadi. Ühesõnaga kokku 17 000.- krooni eest. Kui korralikult hooldad ja käest ära ei lase siis teenib hästi. Ühtegi halba sõna ei oska öelda. Auto on hea ja aus. Ise olen ülimalt rahul.
E39
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

mcsainc kirjutas:aga mida siis E34 veermik teeb? see ei nõua nii palju kulutusi?
E34-le ei pea õnneks alumiiniumi alla ostma. Ja puksides pole niivõrd asi, neid saab ka eraldi vahetada, vaid munakates, mida vahetatakse koos terve õõtsaga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
DaveW
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 11.04.2005 16:15 46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas DaveW »

Soovitan vaadata ka 2004 aasta maikuu Tehnika Maailma kui sa juba vaadanud pole, kus E39 kasutatud auto rubriigis.
VW Passat Highline 2.0T Tiptronic 2007
FASTWAY Rahvusvaheline transport
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas namistai »

DaveW kirjutas:Soovitan vaadata ka 2004 aasta maikuu Tehnika Maailma...
Ka AutoBild Eesti aprill 2005 lk. 76 :roll:
mcsainc
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.08.2005 19:00 15

Postitus Postitas mcsainc »

tänud. nüüd koju ajakirju otsima.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

DaveW kirjutas:Soovitan vaadata ka 2004 aasta maikuu Tehnika Maailma kui sa juba vaadanud pole, kus E39 kasutatud auto rubriigis.
Seda ma mõtlesingi.

Muuseas kui mina auto ostsin, siis eelmine omanik oli auto kindalaekasse jätnud kõik auto hoolduse ja remondiga seonduvad arved auto ostust kuni müügini. Neid oli ka väga huvitav lugeda.
mcsainc
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.08.2005 19:00 15

Postitus Postitas mcsainc »

tänud kõigile infojagajatele. aga koperdasin audi a4 avant 2,6 otsa, mis oli väga heas korras ja koos hooldusraamatutega jne. nii et E39 jääb teiseks korraks.

to admin: kui see teema pakub veel huvi, siis las olla, minu poolest võib selle aga lukku panna.
Ilves

Postitus Postitas Ilves »

ArgoV kirjutas: 10 K aastas silla remondiks UM hindades kõlab täiesti loogiliselt. Eeldusel muidugi, et aastane läbisõit on pisut suurem kui 10000 km... :)
Ei ole mõtet inimesti kohe ära ka hirmutada, et iga 10K km tagant tuleb 10K silda panna. Ega e39 passat pole ;) 3 aasta jooksul (läbisõit 80KKM Tallinnas) olen vahetanud UM-s nüüdseks kõik õõtsad ja esiamordid. Läbitud oli selleks ajaks kokku 130Kkm (eestis 60K). Sõit on käinud 17"-ga. Sillatervist on kontrollitud mitte vähem kui 2 korda aastas, kui midagi vahetada vaja on ka kohe tehtud. Kusjuures üks esimene õõts, mille läbisõit on 150KKM ei logisenudki, aga kuna kampaaniahinnad olid, siis tegin selle ka nüüd ära ja esisillal nüüd 2 aastane garantii :) Stabikakondid on jah kulumaterjal, aga odav. Amordid ajavad kiruma, sest nende paar oli 8.5K (tehase sportvedrustus). Üllatav oli see, et UM-s on selliseid amorte paigaldatud vaid 1X kogu ajaloo jooksul. Ilmselt nähakse hinda ja pannakse mingi asendusamort alla ja siis imestatakse, kui 2 kuu pärast amort loksub, sest vedru on madalam ja see ei sobi amordi tööpiirkonnaga.

Sillaremondist palju ebameeldivamad on regulaarselt lendavad ABS-i andurid, kliimaradika ventilaator (meie talvine läga tapab selle) ja kirsina koogi peal ABSi aju (10K), mille lagunemist vahetevahel tuleb UM-i jutu järgi ette.

Hoolimata kõigest, väga rahul. Ja järgmine omanik võib UM-ist kaasa saada viimase 3 aasta remondiajaloo :)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

elustaks nats seda teemat. probleemiks veermik siis :D

Pilt

mis number siin pildil on ülemine õõtshoob :roll: kas 4?

edit: see teema peaks olema 5 seeia all
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

4 on õige vastus küll jah :)
myff
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 01.10.2006 21:02 03

Postitus Postitas myff »

plaanis siis mul ka ehk e39 soetada.
sooviks teada, millist mootorit eelistada - 2,8 v6i,3,5 v6i 4,4?
kui suured on nende mootorite ylalpidamis kulude vahe?
auto peaks kindlasti automaat/steptronic olema.
ja palju e38 kulutused oleks suuremad?
aastaks oleks siis 96-98
Vasta