1. leht 1-st

K: millised on E39 tüüpvead?

Postitatud: 08.08.2005 19:16 09
Postitas mcsainc
kohe-kohe plaan osta omale järgmine auto. silma on jäänud nii mõnigi ilus E39. pöördungi inimeste poole, kellel on kogemusi selliste autodega. millised on E39 tüüpvead? ja kui palju maksavad tihedamat vahetamist nõudvad jupid (piduridetailid, rihmad, filtrid, pamprid)? ja ega tal elektroonikaga jamasid ei ole?


tänud ette

Postitatud: 08.08.2005 20:08 32
Postitas Relk
Veermik, veermik ja oot midagi oli nagu veel. Ahjaa veermik. Kõik muu on väga hea. Kallid osad on veel katalüsaator, kaigukast ja roolilatt. Uutematel roolilatt asendati roolikarbiga. Või oli see vastupidi? :roll:

Postitatud: 08.08.2005 20:52 34
Postitas priitv8
Karbiga on ainult V8 isendid, teised latiga.
Ja noh, ega veermik süüdi ple, et tallinnas teid ei leidu.

Postitatud: 08.08.2005 20:58 05
Postitas Relk
priitv8 kirjutas:Karbiga on ainult V8 isendid, teised latiga.
Ja noh, ega veermik süüdi ple, et tallinnas teid ei leidu.
Mulle öeldi UM'ist et mul on karp ja et alates kuskil 97aasta keskelt pandi kõigile karp. Pool esisilda on ka teistsugune alates 97nda keskelt.

Postitatud: 08.08.2005 20:58 51
Postitas Jaak
ja veermik ka..

Postitatud: 08.08.2005 21:42 51
Postitas heigosan
Relk kirjutas:
priitv8 kirjutas:Karbiga on ainult V8 isendid, teised latiga.
Ja noh, ega veermik süüdi ple, et tallinnas teid ei leidu.
Mulle öeldi UM'ist et mul on karp ja et alates kuskil 97aasta keskelt pandi kõigile karp. Pool esisilda on ka teistsugune alates 97nda keskelt.
vaata ja imesta,see nüüd küll uudis.
Aint V8 mootoritega on karp,ülejäänutel on latt ;)

Postitatud: 08.08.2005 21:49 21
Postitas Relk
No mine võta kinni. Järelikult ajas siis UM segast. Mehhaaniks igatahes vaatas auto alla ja kapoti alla ja kinnitas, et mul pidi olema karp. Aga mul 523.

Postitatud: 09.08.2005 10:04 37
Postitas priitv8
heigosan kirjutas:vaata ja imesta,see nüüd küll uudis.
Aint V8 mootoritega on karp,ülejäänutel on latt ;)
Huhh, päästsid mu naha :lol:
Mis ma ka ei vaadanud, mitte ükski asi ei kinnitanud eelmainitud väidet. Nagu ka seda, nagu oleks 97-st esisild kuidagi teistsugune.

Postitatud: 09.08.2005 12:28 23
Postitas Relk
Kui järgmine kord um'i satund küsin üle mis juttu nad ajasid. Just esisilla kohta.

Postitatud: 09.08.2005 12:42 22
Postitas mcsainc
nagu ma aru saan, teeb muret veermik ja roolisüsteem põhiliselt. milles need veermiku probleemid seisnevad? kas ainult pukside tihedas vahetamises? või kipub mõni varras ära ka kusagil murduma? ja mis kamm selle roolilatiga siis on? kusagilt jookseb õli läbi?

Postitatud: 09.08.2005 12:54 06
Postitas Raivo
Kuuldavasti sõites orig 16" veljega millel on 225/60 kõrgusega kumm ning mingit suurt sillaprobleemi ei ole.

Kasutades aga 18" ja 19" püksirihmasid, ei imesta üldse, et sillad lagunevad.

Postitatud: 09.08.2005 12:57 29
Postitas Relk
Seda ka. Kunagi oli tehnikamaailmas artikkel, kus oli kokku arvutatud, et normaalmõõdus kummiga on aastane kulu sildadele umbes 10k. Kui aga sõita 17'' ja suurematega, siis pidi kulu oluliselt seda numbrit ületama.

Postitatud: 09.08.2005 13:01 05
Postitas mcsainc
üle 16'' pastelt alla küll ei kavatse panna. aga ikkagi, 10k aastas aint sildade peale kulutada... päris ära hirmutab kohe.
aga mida siis E34 veermik teeb? see ei nõua nii palju kulutusi?

Postitatud: 09.08.2005 13:09 29
Postitas ArgoV
Raivo kirjutas:Kuuldavasti sõites orig 16" veljega millel on 225/60 kõrgusega kumm ning mingit suurt sillaprobleemi ei ole.

Kasutades aga 18" ja 19" püksirihmasid, ei imesta üldse, et sillad lagunevad.
Endal originaal 225/55 16 all ja õõtsad ja kondid on ikkagi minev kaup, aga see on pigem tõepoolest Tallinna teede viga, mitte niivõrd BMW eripära...

10 K aastas silla remondiks UM hindades kõlab täiesti loogiliselt. Eeldusel muidugi, et aastane läbisõit on pisut suurem kui 10000 km... :)

Postitatud: 09.08.2005 13:46 07
Postitas Anc
seda ma mõtlesin ise ka kui 17" alla panin.. nüüd on auto sihuke sport et vähe ei saa. väheke tee treppis on siis ikka paugutab küll...

Postitatud: 09.08.2005 14:34 21
Postitas Relk
ArgoV kirjutas:
Raivo kirjutas:Kuuldavasti sõites orig 16" veljega millel on 225/60 kõrgusega kumm ning mingit suurt sillaprobleemi ei ole.

Kasutades aga 18" ja 19" püksirihmasid, ei imesta üldse, et sillad lagunevad.
Endal originaal 225/55 16 all ja õõtsad ja kondid on ikkagi minev kaup, aga see on pigem tõepoolest Tallinna teede viga, mitte niivõrd BMW eripära...

10 K aastas silla remondiks UM hindades kõlab täiesti loogiliselt. Eeldusel muidugi, et aastane läbisõit on pisut suurem kui 10000 km... :)
See 10K oligi tehnikamaailma arvutusel kus osad olid loomulikult UM'ist võetud.

Postitatud: 09.08.2005 15:23 26
Postitas tar.mo
10000.- kulub raha küll aga see juures UM -ist garantii 2 a läbisõidu piiranguta varuosadele
ise küll ei kahetse

Postitatud: 09.08.2005 15:55 00
Postitas Raivo
tar.mo kirjutas:10000.- kulub raha küll aga see juures UM -ist garantii 2 a läbisõidu piiranguta varuosadele
ise küll ei kahetse
Ehk siis korra vahetad ära ja mõned aastat mureta?

Postitatud: 09.08.2005 16:21 29
Postitas Relk
No mina käin ka eranditult ainult UM'is ning kõik osad ja tööd tehakse seal. Ja kuna E39't oman veidi üle aasta, siis pole midagi veel garantii sees otsi andnud.

Postitatud: 09.08.2005 18:13 04
Postitas Burn
Kat. on nõrk. Juhul, kui ta veel originaal on. E39- tel on kati elemendi ja pleki vahel ainult vill ja heitgaasi suunajaid ka ei ole otsas. Seega põletavad gaasid selle villa sealt minema ja element hakkab pütis loksuma, mille tulemusena lendab element tükkideks ja tuleb sul pudinal tagant välja. Asja saab asendada venama 3 seeria omaga, millel onelement täpselt sama suur. Elemendi ja pleki vahel võrk ja ees on ka heitgaasi suunaja, mis ei lase gaasidel otse sinna vahele puhuda. Ise sõidan 18" veljega ja aasta jooksul linnas sõites läksid siis laagrid (kuulda oli, kuidas iga päevaga rohkem undama hakkasid), õõtsad ülemised-alumised, stabika kondid, amordid, amordi tugilaagrid, silikon puksid jne. kuluv pudipadi. Ühesõnaga kokku 17 000.- krooni eest. Kui korralikult hooldad ja käest ära ei lase siis teenib hästi. Ühtegi halba sõna ei oska öelda. Auto on hea ja aus. Ise olen ülimalt rahul.

Postitatud: 09.08.2005 21:09 22
Postitas priitv8
mcsainc kirjutas:aga mida siis E34 veermik teeb? see ei nõua nii palju kulutusi?
E34-le ei pea õnneks alumiiniumi alla ostma. Ja puksides pole niivõrd asi, neid saab ka eraldi vahetada, vaid munakates, mida vahetatakse koos terve õõtsaga.

Postitatud: 10.08.2005 10:10 54
Postitas DaveW
Soovitan vaadata ka 2004 aasta maikuu Tehnika Maailma kui sa juba vaadanud pole, kus E39 kasutatud auto rubriigis.

Postitatud: 10.08.2005 11:47 05
Postitas namistai
DaveW kirjutas:Soovitan vaadata ka 2004 aasta maikuu Tehnika Maailma...
Ka AutoBild Eesti aprill 2005 lk. 76 :roll:

Postitatud: 10.08.2005 13:02 28
Postitas mcsainc
tänud. nüüd koju ajakirju otsima.

Postitatud: 10.08.2005 14:54 51
Postitas Relk
DaveW kirjutas:Soovitan vaadata ka 2004 aasta maikuu Tehnika Maailma kui sa juba vaadanud pole, kus E39 kasutatud auto rubriigis.
Seda ma mõtlesingi.

Muuseas kui mina auto ostsin, siis eelmine omanik oli auto kindalaekasse jätnud kõik auto hoolduse ja remondiga seonduvad arved auto ostust kuni müügini. Neid oli ka väga huvitav lugeda.

Postitatud: 12.08.2005 20:34 23
Postitas mcsainc
tänud kõigile infojagajatele. aga koperdasin audi a4 avant 2,6 otsa, mis oli väga heas korras ja koos hooldusraamatutega jne. nii et E39 jääb teiseks korraks.

to admin: kui see teema pakub veel huvi, siis las olla, minu poolest võib selle aga lukku panna.

Postitatud: 13.08.2005 13:43 20
Postitas Ilves
ArgoV kirjutas: 10 K aastas silla remondiks UM hindades kõlab täiesti loogiliselt. Eeldusel muidugi, et aastane läbisõit on pisut suurem kui 10000 km... :)
Ei ole mõtet inimesti kohe ära ka hirmutada, et iga 10K km tagant tuleb 10K silda panna. Ega e39 passat pole ;) 3 aasta jooksul (läbisõit 80KKM Tallinnas) olen vahetanud UM-s nüüdseks kõik õõtsad ja esiamordid. Läbitud oli selleks ajaks kokku 130Kkm (eestis 60K). Sõit on käinud 17"-ga. Sillatervist on kontrollitud mitte vähem kui 2 korda aastas, kui midagi vahetada vaja on ka kohe tehtud. Kusjuures üks esimene õõts, mille läbisõit on 150KKM ei logisenudki, aga kuna kampaaniahinnad olid, siis tegin selle ka nüüd ära ja esisillal nüüd 2 aastane garantii :) Stabikakondid on jah kulumaterjal, aga odav. Amordid ajavad kiruma, sest nende paar oli 8.5K (tehase sportvedrustus). Üllatav oli see, et UM-s on selliseid amorte paigaldatud vaid 1X kogu ajaloo jooksul. Ilmselt nähakse hinda ja pannakse mingi asendusamort alla ja siis imestatakse, kui 2 kuu pärast amort loksub, sest vedru on madalam ja see ei sobi amordi tööpiirkonnaga.

Sillaremondist palju ebameeldivamad on regulaarselt lendavad ABS-i andurid, kliimaradika ventilaator (meie talvine läga tapab selle) ja kirsina koogi peal ABSi aju (10K), mille lagunemist vahetevahel tuleb UM-i jutu järgi ette.

Hoolimata kõigest, väga rahul. Ja järgmine omanik võib UM-ist kaasa saada viimase 3 aasta remondiajaloo :)

Postitatud: 04.08.2006 14:17 38
Postitas aise
elustaks nats seda teemat. probleemiks veermik siis :D

Pilt

mis number siin pildil on ülemine õõtshoob :roll: kas 4?

edit: see teema peaks olema 5 seeia all

Postitatud: 04.08.2006 20:45 26
Postitas Joel_H
4 on õige vastus küll jah :)

Postitatud: 01.10.2006 21:09 15
Postitas myff
plaanis siis mul ka ehk e39 soetada.
sooviks teada, millist mootorit eelistada - 2,8 v6i,3,5 v6i 4,4?
kui suured on nende mootorite ylalpidamis kulude vahe?
auto peaks kindlasti automaat/steptronic olema.
ja palju e38 kulutused oleks suuremad?
aastaks oleks siis 96-98