e39 m-vedru ja tavaline amort
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
e39 m-vedru ja tavaline amort
Kas on kellelgi negatiivseid kogemusi kooslusega, kus on m-i vedru ja tava amort? Enamus auto poode väidavad, et võib tava amordi alla visata.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Kogemust otseselt ei ole, aga miks on tehas ette näinud erinevad amordid, erineval vedrustusel?
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
erineva vedruga peaks ka amordi käik ja tugevus erinev olema, aga huvitabki, et kas tavalist amorti hakkab nö põhja peksma.testivoitja kirjutas:Kogemust otseselt ei ole, aga miks on tehas ette näinud erinevad amordid, erineval vedrustusel?
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Mul olid ees all kunagi tavaline vedru ja m-paketi amort ja vot siis käis küll suurtes jõnksudes pauguga põhja.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Minu autol oli aastaid küljes see legendaarne 55/30 madaldus (E-31),kuid kuna sellele isendile keegi madalduamorte ei paku,pidin aastas vähemalt korra neid b6 bilsusid vahetama,sest nad lälsid laiali.raunoh kirjutas:Kas on kellelgi negatiivseid kogemusi kooslusega, kus on m-i vedru ja tava amort? Enamus auto poode väidavad, et võib tava amordi alla visata.
52 72 989
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
No 55/30 madalduse puhul vb tõest, aga tehase M madaldus on ju kõigest 17mm. Sellele kannatab rahulikult tavaamordi panna ja ei tohiks midagi hullu olla. See M paketi vedru lihtsalt on nii totakalt jäik.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Mina panin tava amordi, ja mul on M-vedrustus. Hetkel ei tunne mingit vahet.
Kuskilt lugesin kunagi välja, et tehase M-vedrustus ei nõua sport amorti, võib vabalt panna tava amordi.
Kuskilt lugesin kunagi välja, et tehase M-vedrustus ei nõua sport amorti, võib vabalt panna tava amordi.
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
aitäh. väga asjalik vastus.InterFace kirjutas:No originaalkoodide järgi pakub tavalisel juhul näiteks Sacshi super touringut ja Mi puhul advantaget mis on jäigem ja "sportlikum". Muidugi keegi ei keela tava amordiga panna ,sest Mi madaldus on tõesti pea olematu madaldus ning tava amordiga ei juhtu midagi.
näiteks tuua, et sõitsin tavalise bilsteini (b4 seeria) amordiga ca 30000km -65 madaldusega ja töötasid ja pärast väga ilusti edasi.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Kas üldse ei ole tunda, et natukenegi jäigem? -40 madaldus tavalisele amordile on siis kiire surm, kogemusi kellelgi?TimoA kirjutas:Mina panin tava amordi, ja mul on M-vedrustus. Hetkel ei tunne mingit vahet.
Kuskilt lugesin kunagi välja, et tehase M-vedrustus ei nõua sport amorti, võib vabalt panna tava amordi.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Võib-olla on mõned erijuhud a'la et kuskilt kingiks saadud tavaamordid olemas ja käepärast, et M-vedrustusega kokku panna.
Aga kui uute ostmine juba käsil nagunii, siis mille krdi pärast mitte võtta juba õigeid M-vedru jaoks tehtud asju??
Hind on sama ju. E39 puhul vähemalt ja isegi mõnel täiesti tegijal tootjal odavam.
Aga kui uute ostmine juba käsil nagunii, siis mille krdi pärast mitte võtta juba õigeid M-vedru jaoks tehtud asju??
Hind on sama ju. E39 puhul vähemalt ja isegi mõnel täiesti tegijal tootjal odavam.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
no igatahes mulle pakuti tavalist sachsi 90€ tk ja m-i 130€eero kirjutas:Võib-olla on mõned erijuhud a'la et kuskilt kingiks saadud tavaamordid olemas ja käepärast, et M-vedrustusega kokku panna.
Aga kui uute ostmine juba käsil nagunii, siis mille krdi pärast mitte võtta juba õigeid M-vedru jaoks tehtud asju??
Hind on sama ju. E39 puhul vähemalt ja isegi mõnel täiesti tegijal tootjal odavam.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Aga veljed ja peeglid ja rool ja lagi peavad M-paketi omad olema. Pohh need mingid amordid need käivad tavalised küll.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Minu kogemuse põhajal jäik vedru ja pehme amort hästi ei toimi. Kunagi sai pandud E34 taha jäigemad vedrud, amordid jäid tavalised, tulemuseks oli põrkav taga osa.
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
aga Eero kuna ütlesid, et tavaline ja m suht sama hinnaga. Siis äkki saan sinu käest m-i amordid 90€ eest?
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Pigem tallinna teedel Peavad olema tavalised vedrud- amordid.eero kirjutas:Aga veljed ja peeglid ja rool ja lagi peavad M-paketi omad olema. Pohh need mingid amordid need käivad tavalised küll.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
UP-in.
Auto 525D 120kw 2000a sedaan, M-pakett ( pakett 2 vist).
Avastasin, et tagaamordis on pragu: http://fotoalbum.ee/photos/quattro28/97007041" onclick="window.open(this.href);return false;
Amordi peal kirjas: Sachs, BMW kood: 33522229146 Gaasi amort
Samas on ka tagavedrud väsinud, piix madalavõitu.
Kas ma saan panna M-vedrustuse asemele tavalise, ehk siis tavalised vedrud ja tavalised amordid, et pehmem oleks. ?? Kas sobivad või hakkab miski muu jamama? Kinnitused ? Pesad?
Ette jääks esialgu M-paketi vedrud ja amordid kuna seal asi korras ja füüri ka nagu loopida ei ole, kas nii on mõeldav üldse?
Kes on ostnud viimaselajal? Oskate soovitada kust normaalse hinna/kvaliteedi suhtega tooteid otsida?
Kõike head !
Martin
Auto 525D 120kw 2000a sedaan, M-pakett ( pakett 2 vist).
Avastasin, et tagaamordis on pragu: http://fotoalbum.ee/photos/quattro28/97007041" onclick="window.open(this.href);return false;
Amordi peal kirjas: Sachs, BMW kood: 33522229146 Gaasi amort
Samas on ka tagavedrud väsinud, piix madalavõitu.
Kas ma saan panna M-vedrustuse asemele tavalise, ehk siis tavalised vedrud ja tavalised amordid, et pehmem oleks. ?? Kas sobivad või hakkab miski muu jamama? Kinnitused ? Pesad?
Ette jääks esialgu M-paketi vedrud ja amordid kuna seal asi korras ja füüri ka nagu loopida ei ole, kas nii on mõeldav üldse?
Kes on ostnud viimaselajal? Oskate soovitada kust normaalse hinna/kvaliteedi suhtega tooteid otsida?
Kõike head !
Martin
BMW 525d 120kW 2000a E39
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Kas sul on sellega kogemusi? oled ise pannud M-i vedrustuse asemele tavalise pehmema?InterFace kirjutas:Saab ikka ja probleemi ei ole kuid arvesta, et läbilöögi puks ja tolmukate vaja ka tavalised võtta kuna Mi amordid on jämedamad.
Kellelgi on veel arvamusi? Igaksjuhuks tahaks vähe kindlam olla enne kui ostma hakkan.
Alumine kinnitus on sama täpselt, puks sama? Puksi sisemõõt sama?
Kui palju umbes auto tõusma peaks?
Arvamusi sellest et kui ette jääb M-i vedru ja amort aga taha panen pehmemad ?
tnx
BMW 525d 120kW 2000a E39
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
ütleme nii, et alla sobivad aga tagaots jääb tunduvalt kõrgemale. kui ees on vanad amordid ja taha uued paned(samamoodi m-i omad), siis juba tõuseb.BMWpleasure kirjutas:Kas sul on sellega kogemusi? oled ise pannud M-i vedrustuse asemele tavalise pehmema?InterFace kirjutas:Saab ikka ja probleemi ei ole kuid arvesta, et läbilöögi puks ja tolmukate vaja ka tavalised võtta kuna Mi amordid on jämedamad.
Kellelgi on veel arvamusi? Igaksjuhuks tahaks vähe kindlam olla enne kui ostma hakkan.
Alumine kinnitus on sama täpselt, puks sama? Puksi sisemõõt sama?
Kui palju umbes auto tõusma peaks?
Arvamusi sellest et kui ette jääb M-i vedru ja amort aga taha panen pehmemad ?
tnx
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Raunoh. Kas sul on ka M-pakett sedaan ? Kui on siis äkki viitsid mõõta ratta keskpunktist või velje altservast tiivaääreni ära ? Saaks võrrelda.
BMW 525d 120kW 2000a E39
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Hetkel pole minu mõõtmine vast kõige parem. Muidu m-paketi vedrustusega sedaan, aga kuna panin ette uued sachsi gaasikad, siis see tõstis nina.
Kui sa googeldad leiad ka päris õiged tehase mõõdud, nendest on enne ka foorumis juttu olnud.
Kui sa googeldad leiad ka päris õiged tehase mõõdud, nendest on enne ka foorumis juttu olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
Panid ette uued gaasikad aga vedrusid ei vahetanud? ja see tõstis nina ?
Osad ütlevad et amort ei hoia autot üldse et vedru hoiab, aga kui uus amort nina tõstis siis mingilmääral hoiab ka amort nina..
Osad ütlevad et amort ei hoia autot üldse et vedru hoiab, aga kui uus amort nina tõstis siis mingilmääral hoiab ka amort nina..
BMW 525d 120kW 2000a E39
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 m-vedru ja tavaline amort
uus gaasikas hoiab ikka päris ilusti. kunagi sai a6-le taha pandud uued gaasikad ja tõstis samuti päris palju.
Viimati muutis vahur_s, 09.07.2012 08:26 06, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Vähem tsiteerimist ja rohkem VASTA nupu kasutamist!
Põhjus: Vähem tsiteerimist ja rohkem VASTA nupu kasutamist!