pikemat aega on kompuutris kiri einspritzanlage,vahetasin juhtpihusti,lootes et viga on selles aga kiri ei kadund ära.
mootor käib ka vahepeal tühikäigul ebaühtlaselt ja keskmine kütusekulu jääb 9-11l/100km ,kui kirja kompuutris ei olnud siis oli keskmine kütusekulu umbes 7
pihustite pritsimis surve mõõtsin ka ära,umbes 150bar pealt pritsivad kõik(145-150)
einspritzanlage kompuutris
Re: einspritzanlage kompuutris
dexter kirjutas:pikemat aega on kompuutris kiri einspritzanlage,vahetasin juhtpihusti,lootes et viga on selles aga kiri ei kadund ära.
mootor käib ka vahepeal tühikäigul ebaühtlaselt ja keskmine kütusekulu jääb 9-11l/100km ,kui kirja kompuutris ei olnud siis oli keskmine kütusekulu umbes 7
pihustite pritsimis surve mõõtsin ka ära,umbes 150bar pealt pritsivad kõik(145-150)
õige on ikka nii ,et kõik pihustid pihustavad alles 150 bari peal, Kui üks pihustab 145 ja teine 150, siis tekibki ebaühtlane käimine
Re: einspritzanlage kompuutris
aga kas 150 on õige surve? üks tarkpea väitis et 160-180 peaks olema
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: einspritzanlage kompuutris
juhtpihusti el osa vast kutu.pihusti peab avanema jah 150bar.see ka selgelt kirjas pihustil.mööda juhtpihusti takistus ära,0,8-10oomi on norm takistus.kui pihusti lekib siis vöib ka see teda segada.lekkiva pihusti remondin 30 eur eest ära.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Re: einspritzanlage kompuutris
aga millest se kiri kompuutris on kui mul midagi ei leki enam ja takistus on õige pihustil