E34 sureb hoo pealt välja
Postitatud: 24.03.2012 16:34 30
Probleem on järgnev:
BMW e34 520 94a sureb hoo pealt välja.
Tundub nagu tühikäik puuduks, kuid sümptomid väga ei viita sellele. Tühikäigumootorit on puhastatud.
Auto sureb hoo pealt välja, näiteks ristmikule jõudes, lükates hoo pealt käigu vabale. Vahepeal sureb 3ndalt 2sele käigule tehes ka välja. Auto sureb välja plaksust, mitte puterdades. Kui auto sureb hoo pealt välja, siis on võimalik koheselt käima saada, madalamale käigule tehes.
Tuurid kohapeal ei kõigu, täiesti normaalsed. Samuti on tehtud korralik hooldus, vahetatud kütusefilter, lambda ja kontrollitud väntvõlli-ja nukkvõlliandurit. (Diagnost ei näidanud pikalt mitte ühtegi viga. Üks hetk näitas nukkvõlliandurit, isolatsioon oli korralikult läbi. sai lammutusest uus võetud, korraliku isolatsiooniga ja diagnost enam viga ei näidanud, kuid viga ei kadunud. Hiljem hakkas diagnost uuesti nukkvõllianduri viga näitama. Ei oskagi nüüd öelda, kas tuleks seda veel kontrollida või on asi ikkagi millegis muus?) Samuti sai kontrollitud aju, mingit kärsakat ei olnud ning põlenud jälgi. Vahetatud sai ka kütusepaagi tuulutuse vaakumklapp (see tegi veits häält koha pealt).
Kui auto sureb välja, siis läheb käima umbes 3-4nda korra peale . Enne seda ei luba. Gaasi ei tohi üldse anda. 2korra peale läheb käima, kuid tuurid kõiguvad alla 500 ja puterdab ja sureb kohe välja. Paar korda uuesti andes käivitub.
Samuti tundub õhulugeja korras olevat, sest kui tagant ühendada, siis korra tekib mootoritöös muutus ja töötab edasi (see peaks olema märk,et õhulugeja töötab). Sai vaadatud küünlad üle, selle järgi segu vale, küünla ots oli must, mitte pruun.
Sai vaadatud ka filtri tagune, puhastatud korralikult ära ja üks lahtine-katkine õhuvõtu"juhe" sai vahetatud uue vastu, sealt tundus saavat lisaõhku.
On kellelgi ideid?
Tänud.
BMW e34 520 94a sureb hoo pealt välja.
Tundub nagu tühikäik puuduks, kuid sümptomid väga ei viita sellele. Tühikäigumootorit on puhastatud.
Auto sureb hoo pealt välja, näiteks ristmikule jõudes, lükates hoo pealt käigu vabale. Vahepeal sureb 3ndalt 2sele käigule tehes ka välja. Auto sureb välja plaksust, mitte puterdades. Kui auto sureb hoo pealt välja, siis on võimalik koheselt käima saada, madalamale käigule tehes.
Tuurid kohapeal ei kõigu, täiesti normaalsed. Samuti on tehtud korralik hooldus, vahetatud kütusefilter, lambda ja kontrollitud väntvõlli-ja nukkvõlliandurit. (Diagnost ei näidanud pikalt mitte ühtegi viga. Üks hetk näitas nukkvõlliandurit, isolatsioon oli korralikult läbi. sai lammutusest uus võetud, korraliku isolatsiooniga ja diagnost enam viga ei näidanud, kuid viga ei kadunud. Hiljem hakkas diagnost uuesti nukkvõllianduri viga näitama. Ei oskagi nüüd öelda, kas tuleks seda veel kontrollida või on asi ikkagi millegis muus?) Samuti sai kontrollitud aju, mingit kärsakat ei olnud ning põlenud jälgi. Vahetatud sai ka kütusepaagi tuulutuse vaakumklapp (see tegi veits häält koha pealt).
Kui auto sureb välja, siis läheb käima umbes 3-4nda korra peale . Enne seda ei luba. Gaasi ei tohi üldse anda. 2korra peale läheb käima, kuid tuurid kõiguvad alla 500 ja puterdab ja sureb kohe välja. Paar korda uuesti andes käivitub.
Samuti tundub õhulugeja korras olevat, sest kui tagant ühendada, siis korra tekib mootoritöös muutus ja töötab edasi (see peaks olema märk,et õhulugeja töötab). Sai vaadatud küünlad üle, selle järgi segu vale, küünla ots oli must, mitte pruun.
Sai vaadatud ka filtri tagune, puhastatud korralikult ära ja üks lahtine-katkine õhuvõtu"juhe" sai vahetatud uue vastu, sealt tundus saavat lisaõhku.
On kellelgi ideid?
Tänud.