e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
VilxBoy
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 07.08.2010 00:00 54

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas VilxBoy »

Sinu saadetud pildil ei ole see numbriga märgitud. Aga üritan siis otsida siit mingi pildi.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Kasutaja avatar
VilxBoy
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 07.08.2010 00:00 54

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas VilxBoy »

http://www.upload.ee/image/2312789/NDUzODBfcA__oo.png" onclick="window.open(this.href);return false;


Selles detailis oli siis minu auto mootoril viga.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas TimoA »

See on EGR vaakum klapp.
Laseb sumpast heitgaase mingil määral taas ringlusse.
Mina panin selle endal ise kinni. Ja midagi kehvemaks sellest ei muutu, kui see ka ei tööta.
Kasutaja avatar
VilxBoy
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 07.08.2010 00:00 54

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas VilxBoy »

Kus see kolektoriklapp siis on? :/
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas TimoA »

Kõik oleneb mida selle kollektori klapi all mõeldakse :)
kas seda mis uuematel 142 kw mootoritel on ainult.
Või siis miskit muud ime klappi. Ma siukse nimetuse järgi ei oska rohkem miskit arvata.
Kasutaja avatar
VilxBoy
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 07.08.2010 00:00 54

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas VilxBoy »

Huvitav. Mul nagu tehti mootoril diagnosti. Visati juhe järgi ja öeldi et häda on kolektoriklapis.
Et arvuti näitas nii... on see võimalik et mul siis 142 kw-ne mootor peal ? Kuigi nagu passis on küll et 135 kw. Või siis pani see diagnostivend ise vähe puusse :/.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas Direktor »

TimoA kirjutas:http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... a**_meter/

detail nr.1 on õhulugeja, ja sinna läheb 1 pistik külge. see tulebki lahti teha. kui läheb paremaks siis on lugeja peetis, kui miskit ei muutu, siis tuleb viga otsida mujalt.

Toru lahti ühendamisest ma ei näe mis võiks üldse abi olla, kui juhuslikult õhufilter nii täis ei ole et õhku läbi ei tule.
mul sama jama mis teema algatajal välja arvatud see et soojalt töötab paremini kui kylmalt, auto 730d (M57) 135kw
käisin siin diagnostikas mis alguses näitas turbor6hu anduri viga, kustutas ära selle, s6itsime ringi ja hiljem ei leidnud enam yhtegi viga
v6tsin siis selle 6hulugeja pistiku ära ja töötas nii nagu peab, j6ud ja minek k6ik ok välja arvatud muidugi muidugi meeletu kogus musta suitsu mis minust järgi jäi. eeldasin siis et viga 6hulugejas ja t6in uue aga midagi ei muutunud selle vahetusega.
olen need voolikud ka yle vaadanud nii palju kui ligi olen pääsenud ja k6ik paistavad korras olevat. kollektori olen maha v6tnud ja see on päris puhas, sama on EGR klapp.
kas on veel mida ma vaadata v6iks? pädevamat diagnostikat? oskab keegi soovitada siin Helsinki-vantaa läheduses
Kasutaja avatar
Sulev
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas Sulev »

Direktor kirjutas:muidugi meeletu kogus musta suitsu mis minust järgi jäi. eeldasin siis et viga 6hulugejas ja t6in uue aga midagi ei muutunud selle vahetusega.
olen need voolikud ka yle vaadanud nii palju kui ligi olen pääsenud ja k6ik paistavad korras olevat. kollektori olen maha v6tnud ja see on päris puhas, sama on EGR klapp.
kas on veel mida ma vaadata v6iks? pädevamat diagnostikat? oskab keegi soovitada siin Helsinki-vantaa läheduses
Proovisid uut Boschi õhulugejat? Nende uute Boschi lugejate jaoks peab 135kw mootori aju ümber progema. Kuidas mootori padjad on, kui on katki siis lekib vaakumit ja alguse tõmme on uimane.
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas Direktor »

kuna polnud 100% kindel et just 6hulugejas viga siis ostsin kasutatud Bosch`i oma, ja seda mootori patjade seisu ei oska hetkel öelda
Kasutaja avatar
Sulev
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas Sulev »

Direktor kirjutas:kuna polnud 100% kindel et just 6hulugejas viga siis ostsin kasutatud Bosch`i oma, ja seda mootori patjade seisu ei oska hetkel öelda
Kasutatud võib ka olla uuem tüüp. Padjad on enamus juhtudel ikkagi räbalad.
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas Direktor »

mootori padjad tundusid visuaalselt igatahes korralikud.
käisin diagnostikas ja seal ei leitud ühtegi viga, öeldi et turbo ei saa piisavat rõhku kätte,
kuigi mida suuremad põõrded seda suurem rõhk turbos oli (ma ei mäleta kas 1,6 või 2,6 oli vist max) minu enda loogika järgi seal ei saagi ju olla koguaeg sama rõhk?? ehk siis minu arust see on normaalne..
siis öeldi et alustada võiks väljalaske kollektori vahetamisega kuna see lekib ehk siis kohapeal gaasi vajutades tuleb sealt natuke suitsu.
võimalik et mõni lõdvik on vigane ja lekib? sinna suht raske pealt poolt ligi pääseda et neid paremini kontrollida saaks.
aga samas kas viga ei võiks olla EGR klapis? ma võtsin selle maha ja puhatsasin ära kuigi väga tahmane ei olnud aga mulle tunub et sealt oleks nagu tükk väljas ehk siis klapp oleks nagu koguaeg lahti, nii palju kui olen googlest leidnud pilte M57 egr klapist siis midagi sarnast pole näinud, kui jäi kuidagi arusaamatuks siis võin pildi siis lisada hiljem.
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas Direktor »

Kuno_T kirjutas:Kas sa tundmise asemel ei võiks selgelt öelda, kas ta oli lahti või mitte? Normaalselt peab olema suletud.
kinnises asendis aga sellelt alumiselt ringilt oleks nagu tükk väljas, ma sebin mingi näidise siia
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas Direktor »

Pilt

ehk siis see osa mis on valgeks tehtud, umbes taoline tükk aga külje peal mitte otse ees nagu sellel pildil
Kasutaja avatar
Direktor
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
Asukoht: Tartu-Viljandi

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas Direktor »

Kuno_T kirjutas:Küsimus veel kord, kas lahtine valendik on normaalselt klappi kangutamata näha ka? Kui ei, siis see ei puutu asjasse.
kui võtan selle EGR`i kätte siis vaatepilt täpselt sama nagu pildil, ehk siis klapp kinni ja ei ole vaja kangutada midagi, isegi see kujutatud valge osa suurus on suht samas mõõdus kui mul see nö. tühimik, välja arvatud see et see valge osa on rohkem külje peal kuigi sellel ei ole vahet niikuinii kus ta on, lihtsalt mõtlesingi et kas see on normaalne aga tuleb välja et vist ikkagi ei ole
Kasutaja avatar
sass730iA
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kontakt:

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas sass730iA »

vist sama asi ka mul juhtunud, täna ummikutes liikudes äkki märkasin, et gaasi põhja vajutades ei liigu auto nii erksalt nagu varem, pöörded nagu tõusevad ilusti aga efekti ei ole, aaeglaselt kiirendab, turbo häält ka kuulda, mingisugust suitsu ei ole, carsoft ei näita mingeid vigu ka, eks tuleb kuskile targemasse kohta minema või egrˇi proovida vahetada
E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
Kasutaja avatar
sass730iA
Huviline
Postitusi: 341
Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kontakt:

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .

Postitus Postitas sass730iA »

probleemi lahendus on pildil, seekord kõigest naljakas juhtum :evil:
Pilt
E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
Vasta