1. leht 1-st

E34 jahutussüsteemis mingi kala!

Postitatud: 21.08.2005 21:26 56
Postitas Janar_H
ei saagi aru mis toimub,tosool kadus ja kadus,lõpuks avastasin,et radika ülaosas mõra sees.Kuidas nii lambist läheb radikas mõranema(plastosa),liimisin kinni,kas jääb pidama,selline tunne on,et surve on jahutussüsteemis sees

Postitatud: 22.08.2005 08:48 15
Postitas rzz
Õhutada oled proovinud ?

Postitatud: 24.09.2005 17:41 11
Postitas avorex
mul sama mure - blokikaane tihend oli läbi ja lõi jahutussüsteemi survega radika otsakaande mõrad sisse. muidu tal peabki kerge surve sees olema aga kui ülemine lõdvik on kõva kui kivi, siis hakka viga otsima. PS Millega liimisid? :shock:

Postitatud: 25.09.2005 18:41 21
Postitas Janar_H
avorex kirjutas:mul sama mure - blokikaane tihend oli läbi ja lõi jahutussüsteemi survega radika otsakaande mõrad sisse. muidu tal peabki kerge surve sees olema aga kui ülemine lõdvik on kõva kui kivi, siis hakka viga otsima. PS Millega liimisid? :shock:
a kuidas ma tean kas on plokikaane tihend läbi?Ostsin juba uue radika,aga pole veel vahetanud,liimisin spets liimiga,aga ikka annab läbi

Postitatud: 27.09.2005 17:59 11
Postitas hunt007
liimimine on ainult ajutine abi, mul oli radika vannis mõra, mis on plastikust muidugi ja liimituna pidas vastu ainult poolteist päeva. Osta pigem terve radikas. Endal jama vähem. Kuna radika plastiku ja liimi paisumistegur on hoopis teised ning ta ei saagi vastu pidada.

Postitatud: 01.10.2005 21:09 33
Postitas Janar_H
hunt007 kirjutas:liimimine on ainult ajutine abi, mul oli radika vannis mõra, mis on plastikust muidugi ja liimituna pidas vastu ainult poolteist päeva. Osta pigem terve radikas. Endal jama vähem. Kuna radika plastiku ja liimi paisumistegur on hoopis teised ning ta ei saagi vastu pidada.
jutt täitsa õige,kaks korda liiminud ja mitte muhvigi,ostsin radika ära,aga vahetamata veel

Postitatud: 02.10.2005 03:15 43
Postitas M-Tech
Paisupaagi kork peaks vist üle 2bar rõhu välja laskma süsteemist.

Minu omal lekkisid vanni ja elemendi ühenduskohad.
Ostsin tutika Nissensi radika ning tutika korgi ja taseme anduri.
Nüüd tundub kõik ok olevat.
Esimene päev sai küll vana korgiga sõidetud aga loodan, et see ei teinud uuele radikale haiget.
Poes väideti lekke põhjuseks lihtsalt radika vananemist.
10a. pidi radika max tööiga olema, vähemalt BMW radikate puhul (M50B25 mootor mul).

Postitatud: 29.10.2005 20:42 17
Postitas Janar_H
vahetasin radika ära tutika vastu,nüüd kõik korras.Kas oleks mõistlik vahetada ka kork ja tasemeandur,mis asub paisupaagi sees?