1. leht 1-st

Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 24.04.2012 16:23 27
Postitas FLNight
enn1 kirjutas:E39'l kasutati 2 tüüpi kellasid

High kombi
Pilt


ja Low kombi
Pilt
Lihtsustuseks siitsamast foorumist pildid. Küsimuseks, et kui on olemas Low kombiga kellad, millel bc küljes, ehk näitab keskmist kütusekulu, välistemperatuuri ja range'i, siis mis High kombi puhul veel näitaks?
Mis neil kahel peale visuaalse info edastamise viisi (pilt vs tekstidisplay) erinevat on?

Foorumit lugedes märkasin, et nii mõnigi soovib vahetada high kombiks. Aga miks?

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 25.04.2012 01:01 34
Postitas Noosik
Küsiks siinkohal veel jätkuks et kui mul on BC funktisooni nupuga Midi ja LOW kellad siis HIGH kellade tööle saamiseks oleks vaja need autole lihtsalt selgeks lasta kodeerida ? või mis selleks tegema peab kui soovin HIGH kellasid paigaldada ja et need ka töötaksid nii nagu peab. :)

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 25.04.2012 13:12 46
Postitas FLNight
Aga miks seda vahetada, kui bc funktsioon olemas? Mis high eelised oleks?

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 25.04.2012 16:56 54
Postitas Noosik
High on rohkem funktisoone ja näitab rohkemaid asju, nt 2x keskmise kütusekulu mõõt. peast ma neid kahjuks ei tea kõiki.

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 28.01.2013 18:24 50
Postitas allanasi
kaevan ka vana teema ülesse , kui raske oleks siis teha väiksest kompuutrist suur ? autoks E39 bensiin

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 28.01.2013 20:34 39
Postitas avicii
Leida high kelladeplokk, programmeerida seal VIN õigeks.
Leida uus juhtmestik (low plokil 2 pistikut, high 3 tk.) - kas teha ise või osta retrofit komplekt.
Leida teine MID BC nupuga.

Ja alles siis auto ZCS üle kirjutada, kui kõik klapib.

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 28.02.2013 12:30 09
Postitas arnis
97 aasta 2.0 bensiini ümber ehitamine ei ole majanduslikult enam mõistlik.
Mõistlikkus tuleb tagasi, kui tegu oleks 2000+ aasta autoga.

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 01.03.2013 09:07 24
Postitas ooDDoo
arnis kirjutas:97 aasta 2.0 bensiini ümber ehitamine ei ole majanduslikult enam mõistlik.
Mõistlikkus tuleb tagasi, kui tegu oleks 2000+ aasta autoga.
Mis mõttes pole enam majanuslikult mõistik.. Kui ise hakkaja mees saab ca 60 euriga hakkama.- Ega se suur kompu sulle autohinnale niguinii midagi ei mõju. Majaduslikult ongin ikkagi kõigemõtekam sõita PFL m52 mootoriga e39 mis on toodetud enne 09/98

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 01.03.2013 10:06 56
Postitas zaruljom
miks sellega majanduslikult mõttekam? (huvi pärast küsin)

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 01.03.2013 10:50 29
Postitas ooDDoo
zaruljom kirjutas:miks sellega majanduslikult mõttekam? (huvi pärast küsin)
Jupid on odavamad- Sillaosadel pole vahet need sama kallid ikka ja abs ei ole nii kapriisne ja kallis remontida.

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 01.03.2013 23:47 41
Postitas arnis
Auto paneb liikuma siiski kütus ja on fakt, et üks liiter diislit mahutab endasse umbes kolmandiku rohkem energiat kui üks liiter bensiini. Sellest tulenevalt on "elu keskmine" kütusekulus kolmandiku võrra erinevust.
Erinevatel ajastutel muidugi erinevad tehnoloogiat, kuid 100 erinevat diiselmootorit vs 100 erinevat bensiinimootorit tuleb umbes see, et ühel on kütusekulu 7, teisel 10.
Kui sõita vähe, ahh käin poes ja lähen seenele, siis on fakt, et investeerida diisli "väga kallitele" detailidele ei ole otstarbekas. Kui aga aastas tiksutab 10 000 km või rohkemgi, ei ole tarvis kulutada ekstra 300 liitrit aastas, see teeb ju 400€. Parem osta kohe 500€ kallim auto ja oled teisel aastal juba kasumis. Jah, vahest juhtub, et vaja osta turbo, vahest kõrgsurvepump korda teha, aga seda mitte iga aasta või teine. Kumbki neist ei maksa 200L kütust ja kui korda saad, siis ega sa seda järgmisel aastal uuesti ei vaheta. Kokkuvõttes, ikkagi säästad. Lisaks, pole vaja loota, et bensiinimootor vähem katki läheb. Lambdad ja VANOSed (üksikutel) ikka lähevad, katalüsaatorid ka lähevad.

Mina olen oma 4,5L maanteel, Tallinnas 7,3L (3-4km otsad) superrahul. Ostan õli, mõne vooliku, klaasipesuvahendit, filtreid, mõne kojamehe, mõne pirni, kaitsevaha ja natukene kütust. Elu nagu lill.
Arvutada on ka väga kerge, kallan paaki 100€ ja sõidan 1000km+. See teeb 0,1€/km, säh sulle takso :D
Kõige nõrgem mootor mis E39'le üldse pakuti, aga ristmikult lähen 9 juhul 10'st ikka esimesena minema,
sealjuures kütusekulu on ikkagi selline, nagu ma mainisin ja pöörded üle 1800 tõusevad ka ainult torupuhastuseks. Ära mune, hoia pikivahet ja väldi piduripedaali kui käik ei ole esimene ega teine.

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 02.03.2013 09:11 54
Postitas ooDDoo
Praegu polnud teemaks bensiin või diisel . Vaid teema oli algul kombide erinevuses. Samas ma ei usu , et sa oma arvatavasti 2,0 diisliga fooritaga esimene oled. Tänapäeval on isegi 2,8 bensukaga (e39) raske fooritaga esimene olla

Kombi juurde tagasi tulles siis on ikkagi kõige parem retrofittida high kombi enne 99 toodetud autole ja soovitatav oleks kombi ka varem kui 99 a auto pealt, sest siis on eeprom võimalik läbisõit üle kirjutada tehase programmiga.

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 02.03.2013 12:36 31
Postitas ooDDoo
Ise olen oma e39-sale juba 4 a tagasi retrofitiinud high obc, mfl ,gra ,El istmed ja igasugu muud pudi padi ,aga kordagi pole mõelnud sellele,et sellega nüüd kuidagi plussi jään.

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 02.03.2013 22:30 23
Postitas arnis
Ka mina lihtsalt praagin välja E39, kui sel puudub vähemalt üks järgnevatest:
kliima
multifunktsionaalne rool

Endale ei osta, kui pole täidetud mõni lisaks:
auto keskmine kõrgem kui 8L/100km
High spido, sh BC'ga MID.
Vanem kui 1998 ja reaalne läbisõit 300 000+

Ja väldin, kui puudu rohkem kui 2 nimekirjast:
xenon tuled + kõik vajalik legaliseerimiseks
nahksisu
istmesoojendused
Taga elektrilised aknad

Igalühel oma arusaam, mida ta luksusliku auto puhul tahab.
Iga lisa puudumine on minu hinnakalkulatsioonis sees.
Iga üllatuslisa on samuti sees, isegi rehvirõhukontrollsüsteem vms.
Kui puudub kliima, -600€, kui puudub MF rool, -200€, kui puudub
High spido, -150€ jne. Niimoodi ma neid võrdlen ja ostan kõige
mõistlikuma auto. Pole võimatu, et 3150€ maksev lisarohke
teeb tõsiselt pähe täiesti plangule 1800€'le, sama mootor/aasta.
Ma ei taha lihtsalt sellist asja, samahästi võib Omega osta vms.

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 03.03.2013 00:21 43
Postitas ooDDoo
arnis kirjutas:Ka mina lihtsalt praagin välja E39, kui sel puudub vähemalt üks järgnevatest:
kliima
multifunktsionaalne rool

Endale ei osta, kui pole täidetud mõni lisaks:
auto keskmine kõrgem kui 8L/100km
High spido, sh BC'ga MID.
Vanem kui 1998 ja reaalne läbisõit 300 000+

Ja väldin, kui puudu rohkem kui 2 nimekirjast:
xenon tuled + kõik vajalik legaliseerimiseks
nahksisu
istmesoojendused
Taga elektrilised aknad

Igalühel oma arusaam, mida ta luksusliku auto puhul tahab.
Iga lisa puudumine on minu hinnakalkulatsioonis sees.
Iga üllatuslisa on samuti sees, isegi rehvirõhukontrollsüsteem vms.
Kui puudub kliima, -600€, kui puudub MF rool, -200€, kui puudub
High spido, -150€ jne. Niimoodi ma neid võrdlen ja ostan kõige
mõistlikuma auto. Pole võimatu, et 3150€ maksev lisarohke
teeb tõsiselt pähe täiesti plangule 1800€'le, sama mootor/aasta.
Ma ei taha lihtsalt sellist asja, samahästi võib Omega osta vms.
Kui sa samahästi võiksid opeli osta siis miks sa seda ei osta. Hulka odavam pidada ja lisadel pole ka midagi häda Bemmi ei osteta lisade pärast vaid ikka roolitunnetuse pärast. Bemmi insenerid ütlevad selle kohta "Steering Feel"

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 03.03.2013 00:47 42
Postitas arnis
No mina ostan bemmi ka tema lisade pärast. Steering feel on üks lisadest.
Mille jaoks osta midagi muud, kui sama hinna eest saab palju rohkem?

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 03.03.2013 01:02 17
Postitas ooDDoo

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 03.03.2013 11:48 36
Postitas 56393697
Küll sa, Arnis, alles targutad ja vaidled palju :D

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=334021" onclick="window.open(this.href);return false;
siin näitab high combi võimalusi E39 peal

Re: Mis vahe sisuliselt high kombi ja low kombi puhul?

Postitatud: 05.03.2013 11:50 30
Postitas arnis
56393697 kirjutas:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=334021" onclick="window.open(this.href);return false;
siin näitab high combi võimalusi E39 peal
Kõik need asjad on nähtavad ka low combi peal, lihtsalt pisemalt kirjas.