E34 525tdsA 93a kõrgsurvepumba eemaldamine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Taivo
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 05.01.2005 19:54 42

E34 525tdsA 93a kõrgsurvepumba eemaldamine

Postitus Postitas Taivo »

probleem on nimelt selles,et auto on kuidagi jõuetu. maanteel viienda käiguga ikka täitsa vaevaline liikumine. tühikäigul foori taga seistes kliima pump taha rakendub, siis tahab kohe minekut teha (tõmbab tugeva jõnksu mootorist läbi). Kõik muu, mis siin eelnevalt on foorumites soovitatud sama vea puhul on läbi proovitud ja tulemusteta. Isegi pumba kaane liigutamine ei aidanud, tegi asja ainult hullemaks - mootor hakkas tühikäigul metsikult vahele jätma. Nüüd siis järgmine samm, et pump maha ja stendi kuskile. Nii et siit ka küsimus teadjamatele et kuidas selle hammasratta sealt otsast kätte saaks ilma midagi liigselt lammutamata. Ega ometi ketti ei pea maha võtma?
fireman1
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 27.04.2005 16:28 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fireman1 »

ise käisin diislikeskuses stendis, kus öeldi, et pumba pea on s...a täis ´ilmselt. Et tuleb pea maha võtta ja puhastada, sest seal olevat mingid magnetvälja värk ja kui metalli puru natukenegi miskit sinna satub, siis hakkab tööd häirima. Oleks saanud asja lahendada ka seal, kuid see oleks üle 2000.- maksma läinud. Siiani ei ole asja ette võtnud- pole aega olnud, kuid selleks vast ei ole vaja tervet pumpa maha võtta. Testi on vast ikka mõttekam teha, kui auto komplektne ja töötab.
Ps.: mul ka umbes sarnane viga, et tühikäigul lonkab- kui pidurdad või rooli pöörad tühikäiguga (võimendid rakenduvad) siis loobib pöördeid ja vahel sureb ka välja.
Taivo
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 05.01.2005 19:54 42

Postitus Postitas Taivo »

niisiis pumba maha võtmise mõtte olen hetkel maha matnud. Karla Autost öeldi et nad tahavad näha ikka tervet autot. Kui ükskord Tallinna satun siis lähen läbi. Telefon teel arvati et ei päästa muu kui pumba elektroonilise osa vahetus nn. pumba kaan.
Vasta