E34 Kütusevoolikud ja ülemised õõtsa puksid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

E34 Kütusevoolikud ja ülemised õõtsa puksid

Postitus Postitas siim_s »

Kaks küsimust:

Kuidas vahetada bensu filtri ja paagi vahelist kütusevoolikut?
Sealsed kummivoolikud on hakanud praguliseks minema. Kui bensu filtrist hakata näpuga järge vedama siis on näha kuidas kütusevoolikud paagi peale jooksevad ja lõppu pole näha. Ega ometi pea paaki maha võtma et neid lahti saada :?

Kuidas kontrollida ülemise õõtsa pukside korrasolekut? Alumistele lööd meisli vahele ja on kohe aru saada kas on jäik või mitte. Ülemised on aga suured ja nendelt ei saa sellist jäikust oodata. Või ma eksin?


Kõike paremat
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Andre_P »

Ei voolikute vahetamiseks ei pea paaki maha võtma. Pagasinikust vaadates (pagasniku kate eemaldada) paistab paremal pool selline ovaalse kujuga kaan mis on kinnitatud kuue, seitsme kruviga. Kui need ära keerad siis saad selle kaane kätte ja sealt alt paistab juba pensupumba ülemise osa ja voolikud ja sealt saad need voolikud ka lahti keerata(kinnitatud tavaliste vooliku klambritega) ja siis nagu rohkem probleeme ei peaks olema :)

Ise neid voolikud küll vahetand pole aga pumpa küll mõningad korrad.
Kui millegist valesti aru sain või enda seletusega pambusesse panin siis palun vabandust.
BMW 530i ;525i e34 ;750 e38
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Andre_P kirjutas:Ei voolikute vahetamiseks ei pea paaki maha võtma. Pagasinikust vaadates (pagasniku kate eemaldada) paistab paremal pool selline ovaalse kujuga kaan mis on kinnitatud kuue, seitsme kruviga. Kui need ära keerad siis saad selle kaane kätte ja sealt alt paistab juba pensupumba ülemise osa ja voolikud ja sealt saad need voolikud ka lahti keerata(kinnitatud tavaliste vooliku klambritega) ja siis nagu rohkem probleeme ei peaks olema :)

Ise neid voolikud küll vahetand pole aga pumpa küll mõningad korrad.
Kui millegist valesti aru sain või enda seletusega pambusesse panin siis palun vabandust.
Suur tänu.

Kas mõni esi sillaga kursis olev foorumlane oma kommentaari ka teisele küsimusele annaks?
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
truumu

Re: E34 Kütusevoolikud ja ülemised õõtsa puksid

Postitus Postitas truumu »

siim_s kirjutas:Kuidas kontrollida ülemise õõtsa pukside korrasolekut? Alumistele lööd meisli vahele ja on kohe aru saada kas on jäik või mitte. Ülemised on aga suured ja nendelt ei saa sellist jäikust oodata. Või ma eksin?
Veermiku kontroll 75.-
http://www.auto-diagnostika.ee/
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Aga palun; mine pane aeg UM-i ja saad tasuta vastuse nii mõnelegi küsimusele. ;)

Terv.marks
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Vastuseid on saadud.
Nüüd tahaks ise ka targaks saada.

Kõike paremat
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

mis erilist tarkust seal ikka vaja. Otsi koht/stend kus saad oma silda igatpidi väänutada ja ongi kõik pukside lõtkud käes. Põlve otsas saab jalgratast remontida aga sedagi küsitava väärtusega.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Vasta