Mure E28 M20B20 95kw mootoriga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kommer
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 19.05.2010 22:35 45
Asukoht: Tartu

Mure E28 M20B20 95kw mootoriga

Postitus Postitas kommer »

Mure M20B20 95kw mootoriga

Probleem seisneb selles, et külmalt mootor ei käi ühtaselt ja jätab mõne takti vahele. Tühikäigu pööre küll püsib ühtaselt 600-800 vahel aga häälest on kergelt aru saada et asi ei ole päris õige. Kui temp. seier hakkab keskele jõudma siis seis kergelt paraneb. Lisaks sellele, et tühikäiguga on mingi jama, on mootor madalatel pööretel laisk ja gaasi andes algul uimab ja suuremal pöördel (4000+) oleks kõik nagu ok. Kui järsult gaasi anda, teeb esmalt paar pauku ja siis hakkab pööre üles minema.

Vahetatud on: lambda, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, jagaja rootor, aju, hammasrihm.

Pole proovinud vahetada veel õhulugejat.

Õhulugeja mõõtsin ära multimeetriga ja taklistus muutus sujuvalt vastavalt kirjandusest leitud väärtustele. Veel olen kontrollinud ära jahutusvedeliku temp anduri ja õhulugeja temp anduri ja palju muud. Pihustid on käinud stendis mille tulemusena läks üks vahetusse, eile õhtul said ka klapivahed paika. Diagnostika on paar korda näidanud viga, mis ütleb, et kütusesegu on liiga rikas ja rohkem lahjaks reguleerida ei suuda aga see viga pole enam aktiivne. Kogu seniste parenduste tulemusena on kõik siiski liikunud ülesmäge aga päris korda pole veel saanud ja nüüdseks on ideed otsakorral. Ehk oskab keegi pakkuda, mida veel teha võiks ?

Mehhaanilise poole pealt olen mõõtnud ära kütuse surve ja kompresiooni, kus silindrite vaheline erinevus mälu järgi jäi alla 1 bar’i.

Mootor on 1987 a. e28 peal, varustatud e30 ajuga mis peaksid olema interneti andmetel omavahel vahetatavad. Ehk on keegi Tartus nõus õhulugejat proovimiseks laenama et saaks kindlalt välistada selle.
tryku
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: Mure E28 M20B20 95kw mootoriga

Postitus Postitas tryku »

Huvitav nüanss selle mootori juures on nimelt see, et õlikorgi eemaldamisel mootori pöörded ei muutu. Ühel teisel samasugusel mootoril pöörded langevad õlikorgi eemaldamisel. Mis võib sellist asja põhjustada?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Vasta