BMW 525td vs 524td

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

BMW 525td vs 524td

Postitus Postitas Ceed »

Kavas siis selline masin osta, kuna bensiin on kalliks läinud ja see 318i mis võtab küll vähe bensiini linnas umbes 8-9L ja maanteel 6-7L ja on mega korralik ja hästi hoitud hakkab siiski rahakotile. Ja kuna diislit on võimalik natuke odavamalt kah saada :) (mitte bensukast) :D
Siis plaan see masin diisli vastu välja vahetada. Tahaks siis teada palju on nende kah eluka kütuse kulu vahe ja palju nad üldse kütust võtavad, ma arvan et mõttekam oleks vist 525td kuna see ikka uuem variant. Palun kirjutaga nende kahe auto erinevused jah. head ja halvad küljed.
Muide 524td on E34 aga mis on 525td ?

Ette tänades.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 525td vs 524td

Postitus Postitas toivoku »

nu 525tds on olemas nii e34 kui e39 :) hmm 524td jääb ainult sellepoolest mu arust 525tdle alla, et 525l on lõppkiirus suurem, vähemalt niipalju kui mina kihutanud nendega võidu olen, aga jah 524td on nii lollikindel ja mõnus mootor aga 525 pidi vist elektroonikat täis olema ja niikaua ei pidanud jukerdama kui kenasti hooldad .
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Re: BMW 525td vs 524td

Postitus Postitas Raino »

524 td ja 525 td on ühe palju elektroonikat kui aiunlt see välja arvata et automaat kastiga 525 td on automaat kast kah juba elektronikaga.Nee "ajuvabad" ehk siis 524 td olevad kastid on pisut lihtsamad.

524 td on jah lollikindlam mootor aga sedagi tuleb hooldada ning hoida ilusti.Normaalsed õlid õige aegne vahetus ja norm jahutus vedelik.
524 td mootor on rihmaga aga 525 td on rihmata ehk siis kett ülekandega.Rihma olekut tuleb jälgida aag kett on eluaegne. 525 td mootoril on pöörde moment pisut suurem ning jõudu pisut rohkem.

Ise oman 525 tds i ning olen momendil rahul.Küttega saab ökonoomselt ning edasi astub kah.

524 td on üks selline asi et kui ilm on megalt soe ning õhk kah parasjagu soe siis kaob pisut jõudu ära.Selle pärast hakatigi tegema seda 525 tds ehk siis eeljahutusega mootorit.
Kui 524 td osta siis soovitan automaatkastiga aga eks iga üks teeb ise valiku. Mis meeldib see osta.

Ok edu
Kui on küsimuis siis küsi.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre731 »

Millegi pärast pole eelnevad kommenteerijad välja toonud kummagi auto põhilisi miinuseid:

524-l on selleks ülinõrk plokikaas mis natukenegi kuuma saades kõveraks (või veel hullem lausa mõraliseks läheb). Väidetavalt on mõrad tulnud isegi kaande, mis pole omaniku jutu järgi kordagi kuuma saanud. (Auto oli väga pikalt Eestis ühe ja sama omaniku käes)

525-l on selleks kõige nõrgemaks kohaks auto kütusepump (ja/või selle juhtelektroonika). Selle tunnuseks on kõikuv tühikäik ja nii palju kui mina neid Eestis olen näinud on neil kõigil tühikäik suuremal või väiksemal määral kõikunud. (Kaasa arvatud mu enda 525)

Ise oman seega 525-e ja praegu veel väga rahul, mida ei saa aga öelda mitmete tuttavate kohta, kes on kunagi 524-ja omanud.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

andre731 kirjutas:Millegi pärast pole eelnevad kommenteerijad välja toonud kummagi auto põhilisi miinuseid:

524-l on selleks ülinõrk plokikaas mis natukenegi kuuma saades kõveraks (või veel hullem lausa mõraliseks läheb). Väidetavalt on mõrad tulnud isegi kaande, mis pole omaniku jutu järgi kordagi kuuma saanud. (Auto oli väga pikalt Eestis ühe ja sama omaniku käes)

525-l on selleks kõige nõrgemaks kohaks auto kütusepump (ja/või selle juhtelektroonika). Selle tunnuseks on kõikuv tühikäik ja nii palju kui mina neid Eestis olen näinud on neil kõigil tühikäik suuremal või väiksemal määral kõikunud. (Kaasa arvatud mu enda 525)

Ise oman seega 525-e ja praegu veel väga rahul, mida ei saa aga öelda mitmete tuttavate kohta, kes on kunagi 524-ja omanud.

524 plokikaane koha pealt ütlen nii palju et see viga on ja ei ole kah ning iga kord kohe kah kõveraks ei lähe.Kõik oleneb selels tmitme skord keeema läheb.Pole ju alati esimene omanik.

Pumbad on mõlemal nii 524 kui 525 pisut nõrgad ning elektroonika võib jupsida mõlemal.Ka selel kõikumise vastu on rohtu.Kõige tähtsam on ikkagi see et auto külmast peast käivituks talvel külmema ilmaga.
Mul omal kah kõikusid pöörded tühikäigul aga nüüd see probleem eemaltatud.

Ühesõnag kui hunti karta pole mõtet metsas käjja.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

Raino mida sa selleks tegid et pöörded enam ei kõigu?Mul kõiguvad kuskil 650-800 vahel nii et auto väriseb.Kui autol kiirus üle 50 siis nagu ei kõigu aga just kohapeal.
E38 740d 2000a.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

veix2 kirjutas:Raino mida sa selleks tegid et pöörded enam ei kõigu?Mul kõiguvad kuskil 650-800 vahel nii et auto väriseb.Kui autol kiirus üle 50 siis nagu ei kõigu aga just kohapeal.
Mina tegin mehaaniliselt

Aga mine käi Patricu juures vaata ehk ta aitab sind
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

Mina lisaks, et 524 ja 525tds vahe on eelkõige kütuse kulu suurematel kiirustel Seal osutub 525tds ökonoomsemaks. Muidugi ei saa märkimata jätta ka võimsuse erinevust mis on 525 kasuks.
Kindlasti on 525 remont oluliselt kallim. Samas mul omal selline masin ja senise 30 000 km. läbimise järel täiega rahul. Pean mainima, et eelkõige on tähtis hooldus ja 525 eeldab seda pisut enam ja täpsemalt.


P.S. Tahaks toonitada, et on vahe kas 525ts või 525 tds. Üks on 85 kw teine 105 kw.
Edu valikul!
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Q
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 12.07.2004 15:10 58
Asukoht: Tallinn - Harjumaa

Postitus Postitas Q »

tean et on olemas 524td - 85kw ja 525tds - 105kw, aga rääkige nüüd targad inimesed misasi see 525ts 85kw on? on sis tõesti selline variant kah olemas? küsin kuna üritan ise ka selgusele jõuda mida ķleks kõige mõttekam osta.
530d touring
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

85 ja 105 kw mootoritel on erinevus õhu vahejahutis e. COOLER-is mis jahutab õhu maha radiaatori ees peale turbokompressorit. Milles iva? See kindlustab silindtite parema täitumise õhuga mis seejärel võimaldab silindrisse pritsida töö taktiks veidi suurema hulga kütust. Kirjanduse andmetel on erinevad ka turbokompressorid kuna vahejahuti on samas ka takistuseks ja seetõttu on õhule vaja anda suurem liikumiskiirus. Loomulikult on erinevus ka kõrgsurve pumba seadistuses.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

525 td siiski mitte 525 ts, väike näpukas oli vist.
E 34 M50B25
53 840 111
Vasta