390mm valuveljed mida teha?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
avorex
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 04.07.2004 18:26 28
Asukoht: Tallinn

390mm valuveljed mida teha?

Postitus Postitas avorex »

Ostes olid all millimeetermõõdus valukad (390mm=15,35"), millega nüüd ple enam miskit teha. kui saaks kusagil vahetada mingi norm mõõdu 15" või 16" vastu - andke nõu - müüa vist pole mõtet - kumme sinna peale nagunii ei liigu.
E-34 524 TDA 1988
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

nendega olen saanud metalli kokkuostus kaupa teha, vahest saab vahetada lehtalumiiniumi vastu näiteks
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Emex pakkus mulle 30.- kilo, ei raatsind viia.
Aga rehve saab küll, nt. piimakombinaadi ja MB esinduse vastas on Merko maja ja seal GoodYear/Dunlop maaletooja. SP Sport2000 rehvid olid täitsa olemas. Iseasi, kas Sa neid ka osta tahad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Mul on ainult üks sõna EMEX.

Endal olid 365 mm e30 veljed ja Igor ütles kohe et vii EMEX -sse. Ma ei uskunud alguses aga siis kui üks "paljukiidetud" tühjalt sõitmist võimaldav rehv katki läks ja tegelikult selgus et ei saa sittagi tühjalt sõita siis viisin joonelt EMEX -sse. Raha sain vist 200 EEK
Kasutaja avatar
rax1
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 28.10.2003 15:00 34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rax1 »

Mul endal 16,3 tolli veljed.Kumme on sinna tõesti raske saada ja kui (Good Yeari nt.)maaletoojal lased tellida,siis tekib küsimus et kas sa ikka tahad neid osta.Mina lasin endal maha treida natuke ja ajab kummi peale küll :D
BMW 530 d
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

janz kirjutas:Mul on ainult üks sõna EMEX.

Endal olid 365 mm e30 veljed ja Igor ütles kohe et vii EMEX -sse. Ma ei uskunud alguses aga siis kui üks "paljukiidetud" tühjalt sõitmist võimaldav rehv katki läks ja tegelikult selgus et ei saa sittagi tühjalt sõita siis viisin joonelt EMEX -sse. Raha sain vist 200 EEK
Kes sul seda rääkis, et nendega tühjalt sõita saab???
A muidu need TRXid on päris head vihmaga drftimiseks, korra sai lumega ka nendega sõidetud, aga peale 10min ja 200meetrit liikumist otsutasin koju tagasi pöörduda :lol:
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Näiteks rehvitootja Michelin:
http://www.longstonetires.com/trx.php

Michelin also designed the TDX rim which again can only be fitted with a purpose built TDX tire. The TDX rim has two grooves running circumferentially around the bead seats and the tires have specially extended bead toes which are held in place by the grooves. The purpose of this is to prevent the tire leaving the rim thus giving the tire a limited ‘run-on’ capability allowing control of the car to be maintained in the event of a deflation, and a safe place to be reached for it to be changed.

Üks põhjus miks ta minul sedasi nagu disainitud ei töötanud võis olla selles, et kummid olid lihtsalt vanad ja väsinud ja see külgsein mis oleks pidanud võtma kogu auto koormuse enda kanda õhu väljudes ei pidanud vastu.

Selles on muidugi Tom -l õigus et driftimiseks jms jaoks need rehvid head kuna peaks taluma väga suurt jõudu külg suunas.
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

janz kirjutas:Näiteks rehvitootja Michelin:
http://www.longstonetires.com/trx.php

Michelin also designed the TDX rim which ...

Üks põhjus miks ta minul sedasi nagu disainitud ei töötanud võis olla selles, et kummid olid lihtsalt vanad ja väsinud ja see külgsein mis oleks pidanud võtma kogu auto koormuse enda kanda õhu väljudes ei pidanud vastu.
Põhjus, miks nad sinul ei töötanud oli see, et sinul olid TRX-d aga lõik, mille sa oma viidatud lingilt siia kopisid käib TDX-i kohta. Sinu velgi-rehve puudutas esimene lõik ja seal ei räägitud midagi runflat rehvidest.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Ilmselt oli tõesti asi selles et mul olid TRX -d.
Seda minu viidatud veebilehte uurides tundub et neid TDX -e üldse tänapäeval vähe müükase. Sellest nimekirjast ainult 1 selline.

Aga tundub et see on laialt levinud eksiarusaam sest seda infot et mm velgedega käib automaatselt kaasa ka tühjalt sõitmise võimalus jagavad paljud, kaasaarvatud kasutatud kummide müüjad (samas neil võib selleks olla ka lihtsam omakasupüüdlik põhjus :).
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

janz kirjutas:Aga tundub et see on laialt levinud eksiarusaam sest seda infot et mm velgedega käib automaatselt kaasa ka tühjalt sõitmise võimalus jagavad paljud
:roll: mina loen/kuulen küll seda sinu käest esimest korda. kuigi jah omal pole muud kogemust trx-dega, kui üks varuratas pagassis.
aga teema algatajale - emex või siis riiulile tolmu korjama, et siis kui auto müügiks läheb need uuesti alla kruvida.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Ruut kirjutas:
janz kirjutas:Aga tundub et see on laialt levinud eksiarusaam sest seda infot et mm velgedega käib automaatselt kaasa ka tühjalt sõitmise võimalus jagavad paljud
:roll: mina loen/kuulen küll seda sinu käest esimest korda.
Paar aastat tagasi kui TRX-e sai otsitud kuulsin samuti seda "runflat" juttu ühe Balco müügimehe käest, ju tema siis see "kurja juur" ongi :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

TD-rehvid olid just esimesed runflat-id.
Kirjas on see juba E34 kasutajajuhendis:
http://www.ramadama.com/pics/ba_e34/pages/113.html
Ja Dunlop SP Sport2000 on tänaseni 390TD versioonis saadaval.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
avorex
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 04.07.2004 18:26 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas avorex »

siis vist tõesti EMEX-i liin. Tänud vastajatele! Aga enne proovin veel mahatreimist. Kui palju peab maha võtma või lihtsalt katse-eksituse meetodil proovida?
E-34 524 TDA 1988
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

390 ei kannata treimist, ei jää midagit järgi, 415 olevat kannatanud, aga mina nendega ei sõidaks.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta