Tagavedru kontrollimine
Postitatud: 03.07.2012 20:57 10
Tere
Keegi oskab öelda kui palju peaks olema tiiva serva ja ratta keskpunkti vahekaugus korras vedrustuse puhul?
Autoks 525d 2000a E39 M.pakett. ehk siis M paketi vedrustus.
Kuulsin, et selel mõõdu järgi saab kontrollida kui palju vedru väsinud on ja kas tuleks vahetada koos amordiga.
Nimelt amordid vaja vahetada sest 1-es on kinnituse juures mõra, muidu toimivad. Kui vedrud on korras siis paneks ilmselt ainult amordid, aga kuidas kontrollida?
Kui vedrud ka läbi siis korraga mõlemad parem ära vahetada.
On keegi endal teinud vahetust? Peale amordi, vedru veel midagi kohe vaja? Tolmukatet tean et kui on terve sisi saab sama jätta ja läbilöögipuksi ka aga kas mingi amordi ja kere vaheline puks ka on vms?
Pakutakse paigalduskomplekti ka et ilma selleta ei pidavat saama, mis see on ?
Terv
Martin
Keegi oskab öelda kui palju peaks olema tiiva serva ja ratta keskpunkti vahekaugus korras vedrustuse puhul?
Autoks 525d 2000a E39 M.pakett. ehk siis M paketi vedrustus.
Kuulsin, et selel mõõdu järgi saab kontrollida kui palju vedru väsinud on ja kas tuleks vahetada koos amordiga.
Nimelt amordid vaja vahetada sest 1-es on kinnituse juures mõra, muidu toimivad. Kui vedrud on korras siis paneks ilmselt ainult amordid, aga kuidas kontrollida?
Kui vedrud ka läbi siis korraga mõlemad parem ära vahetada.
On keegi endal teinud vahetust? Peale amordi, vedru veel midagi kohe vaja? Tolmukatet tean et kui on terve sisi saab sama jätta ja läbilöögipuksi ka aga kas mingi amordi ja kere vaheline puks ka on vms?
Pakutakse paigalduskomplekti ka et ilma selleta ei pidavat saama, mis see on ?
Terv
Martin