E34 524TD lahja minek

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

E34 524TD lahja minek

Postitus Postitas martin471 »

Küsimus siis selline, et millest võib tingitud olla 91 aasta 524TD tuimus. Alguses põles armatuuril pihusti tuli, pihusti sai ära vahetatud ja tuli kustus ära, aga märgatavat muutust pole tunda. Ise kahtlustan, et summuti vahel võib olla mingi pütt, mis võib umbe minna ja võtab mineku ära (katalüsaator???). Teine variant on mitte töötav turbo. Eelmine omanik ütles küll, et turbo on vahetatud, aga kindel ei saa ju olla. Tundub küll nagu turbo ei võtaks järgi.
Äkki oskab keegi nõu anda milles võib viga olla ja kuidas saaks viga lahendada. Oodatud on kõik võimalikud variandid miks võib kaduda autol minek.
Bimmer850
Huviline
Postitusi: 609
Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Bimmer850 »

no vaata kas turbo on üldse veel olemas...
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Muidugi on turbo olemas. Aga kust ma saan kindlalt teada kas ta töötab või mitte?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

diislil minu teada katti pole.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

kas see on see punane tagalaxuga BMW millel oli mingi nn superstereo sees ???
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Tarmo kirjutas:diislil minu teada katti pole.
ikka on...
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

my bad.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

See on jah see laksuga ja stereoga bemm. Äkki teab keegi midagi selle auto ajaloost? Oleks hea teada küll, mis sellega on kokku keeratud. Muidu sumpsi paunasid on vist ainult 2. Kas on siis võimalik, et üks on katalüsaator. Ise ei usu eriti. Tavaliselt on ikka resonaator see esimene. Kui keegi antud auto kohta midagi teab, siis andke teada.
Ette tänades.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

turbo oli seal vaid visuaalselt, kiirendus oli sama mis minu jalgrattal, Viltsiga käisime uurimas ja ma mitu korda küsisin, et kas sul on ikka gaasipedaal põhjas :P, masendav oli....

kas mootor ikka veel ajab sinist suitsu välja ?

kas ta müüs selle istmete ja sisuga või oli välja vahetatud tavalise vastu ?
isegi 5000 ei oleks ma maksnd
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Istmed ja sisu on ikka sees. Muidu on see ikka vist väheke parem masin kui mersu oli, mille vastu sai auto vahetatud. Vaikselt on juba osi vahetatud ja varsti saab juba päris normaalne asi. Sõita saab muidugi ka praeguses seisukorras, aga minek võiks ikka parem olla. Sellise sisuga autot ju iga nurga pealt ei leia ka. Sinist ta minu arust küll välja ei aja, ülevaatusel oli ka suits täitsa normi piires. Aga kui sa ütled, et turbo on läbi, siis kui paljuga võib kuskilt uue saada?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

minuarust ületas varuosade hind sellel masinal auto hinna, kere oli 4-5 erinevat värvi ja lax oli päris nutune tegelikult, esiklaas katki jne,,,jne ,,,
Turbot küsi Sauelt Remoreksist, aga see ei tundunud ainuke probleem olevat.

Ok igatahes edu ehitamisel.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Ega neid suuri probleeme praegu palju enam pole. Tagaots sai enam-vähem sirgeks aetud, nüüd tuleb vaid pahteldada ja värvida. Ega muidu see auto tegelikult kiita ei olnud jah. Aga kui putitada siis saab asja ka. Tegelikult pole auto minu oma. Ausalt öeldes poleks ma seda ise ka mingi hinna eest ära vahetanud. Praeguseks on aga tegu juba tehtud ja omanikul pole vist mõtet kahetseda.
Aga kui kellelgi on veel mõni hea turbo pakkumine, siis andke teada.
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

arvan et piisab kõrgsurve pumba "toksimisest" , et minek tagasi tuleks. Kuis sa oleks lõuna- eestis siis näitaks. Nii olen üles äratanud nii mõnegi disla BMW. See toksimine ehk odav chip kehtib ka 2,5 dislale.
F01 :)
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Palju see siis maksma peaks minema?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Ailer kirjutas:arvan et piisab kõrgsurve pumba "toksimisest" , et minek tagasi tuleks. Kuis sa oleks lõuna- eestis siis näitaks. Nii olen üles äratanud nii mõnegi disla BMW. See toksimine ehk odav chip kehtib ka 2,5 dislale.
Tahad sa sellest lähemalt rääkida?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Tahan ka teha 525 TDS`st minekupilli.

Kuidas peab kõrgsurvepumpa toksima, et minek eriti hea oleks?

K.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Tarmo kirjutas:
Ailer kirjutas:arvan et piisab kõrgsurve pumba "toksimisest" , et minek tagasi tuleks. Kuis sa oleks lõuna- eestis siis näitaks. Nii olen üles äratanud nii mõnegi disla BMW. See toksimine ehk odav chip kehtib ka 2,5 dislale.
Tahad sa sellest lähemalt rääkida?

huvitav kas peaks mõne väikese neegri poisi väikese haamrikesega sinna pumba juurde toppima ja siis mingi tulukese kah vedama ja talle selgeks tegema, et ku ituli põlema läeb siis toksi täiega :D .
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

neegrimõte oleks hea, aga kust sa ikka nii väikest ja arukat musta meest saad, et kapoti alla ära mahuks ja veel toksiks kah!
Nimelt saab pumba pea liigutamisega muuta kütte hulka, mis lastakse peale. Kõrgsurve pumbal on pea(see on see osa, kust küljepeale tuleb juhtmepundar) ja on kaan. Vaja on liigutada pead salongi poole. Selleks on vaja: keerata lahti pead kinnihoidvad torx poldid. selleks on mõttekas kõigepealt anda nendele poltidele mingi tömbi esemega paar pauku, et nad lahti põruksid seejärel keerad lahti kõik neli torxi lahti ja siis kinni tagasi(kolm on madalamal ja üks on kaanepeal) Siis käivitad mootori ja keerad torxid peaaegu lahti ja koksd millegiga pea pihtaradika poolt. Kaan liigub võibolla mingi 0,3 mm ja sellest võib juba piisada. Kui pöörded väga tõusevad ja hüppma hakkavad siis sai palju. vahepeal võib anda tuuri. Kõige parem asend on nii et toksad kaant nii kaugele kui hakkavad pöördedtõusma ja kõikuma, siis on vaja suts tagasi ja asi korras. poldid kinni ja proovisõidule. Kui ajab palju musta siis võib tagasi liigutada, aga minek on surnust üles äratatud. Olen niimodi päästnud kahe TDS mured pumbaga(pöörete kõikumine ja välja sureine koormuse taha tulemisel) Ja olen ka kolm 2,4 äratanud. See nipp aitab ka pika käivituse vastu.

NB osadel peadel on nn fikseerimise punn, vasakul keskel. see on vaja enne toksimiste välja puurida.

Keeruline jutt, aga suhteliselt lihtne teostus.
F01 :)
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Postitus Postitas KristjanT »

Nali naljaks aga tõesti käivitus on pikk ja D-ga paigal olles pöörded vahel hüppavad ja auto jõnksatab.

Aga vaene mees võib ju asja ise näppides kõik hoopis P.... keerata.

K.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

hmm ah, et siis sellsied lood, okei see musta tossu välja ajamis idee küll ei meeldi :P . arvatavasti ise jään ikka selle juurde nagu ta on hetkel :P
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Auto tegelik probleem on nüüdseks selgunud - turbo on seest tühjaks kistud. Seega on järgmine probleem uue turbo muretsemine. Kui kellelgi on, siis andke ikka teada.
Vasta