Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
Tervist , plaan siis teha enda auto(bmw 525tds 105kw ´94) egr klapp ka pimedaks .
Kuid mida selleks veel vaja teha on , kas sellest piisab kui teen ise sinna plekijupi vahele või tuleks veel midagi teha ?Ja kui paks see plekijupp olema peab?
Ning veel räägitakse mingisuhusteks pöördklappidest , kus need asuvad ja mis nendega tehakse?
Igasugune pildimaterjal ja õpetus on igati teretulnud, kuna pole ise veel kõigepädevam selle teemakohapealt
Terv. Risto
Kuid mida selleks veel vaja teha on , kas sellest piisab kui teen ise sinna plekijupi vahele või tuleks veel midagi teha ?Ja kui paks see plekijupp olema peab?
Ning veel räägitakse mingisuhusteks pöördklappidest , kus need asuvad ja mis nendega tehakse?
Igasugune pildimaterjal ja õpetus on igati teretulnud, kuna pole ise veel kõigepädevam selle teemakohapealt
Terv. Risto
Viimati muutis risto995, 25.09.2012 22:37 32, muudetud 1 kord kokku.
Re: Bmw 525 tds 105kw´94 Egr klapp
Kuulnud, et osad kasutavad selleks 1 kroonist münti
Re: Bmw 525 tds 105kw´94 Egr klapp
Mis see läheb siis niitäpselt sinna ette ?mariovtt kirjutas:Kuulnud, et osad kasutavad selleks 1 kroonist münti
Ja kuidas see püsima sinna ette peaks jääma?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
Ei see on jama lahendus. Egri osast tuleb see jäme toru ka tyhjaks peksta ja kroonine v6i € mynt jämeda toru flantsi ette. Vaakumi v6ib külge jätta , siis väliselt kõik nagu tehasest.InterFace kirjutas:võta lihtsalt egr küljest vaakumvoolik lahti ja pane pime ette . kõik.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
Tema auto on aastast 94 ja sel on map andur. Samuti on õhu voolavus kõvasti parem kui seda kolu seal ees pole , ning alati ei saa kindel olla , et see klapp pole lahti kiilunud.
Osadel tdsidel pole tehasest seda üldse külles.
Osadel tdsidel pole tehasest seda üldse külles.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
Esimestel TDS-idel saab diagnostikaprogrammi abil EGR-i välja lülitada, mootoriaju ei juhi enam magnetklappi ja kõik on korrektne..
MAF ei mõõda õhu saastatust, mitte jagada valet infot noorteleInterFace kirjutas:MAF saab aru , et õhk ei ole nii "saast" nagu olema peaks
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
Kõik jutt õige, lihtsalt otseselt õhu saastatust MAF ei mõõda..
Kui EGR klapp avaneb, siis peab õhulugeja näit langema, sest osaliselt hakatakse silindreid täitma summutist tuleva õhuga, mis ei lähe enam läbi õhulugeja, vaid otse mootorisse. Siit mõtleb loogiliselt välja ka nende veakoodide põhjuse.. Väidetavalt pandigi esimesed õhulugejad diislitele selleks, et EGR-i korraskolekul silma peal hoida.
Kui EGR klapp avaneb, siis peab õhulugeja näit langema, sest osaliselt hakatakse silindreid täitma summutist tuleva õhuga, mis ei lähe enam läbi õhulugeja, vaid otse mootorisse. Siit mõtleb loogiliselt välja ka nende veakoodide põhjuse.. Väidetavalt pandigi esimesed õhulugejad diislitele selleks, et EGR-i korraskolekul silma peal hoida.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
Aga kui neil õgulugejaga diislitel teha nii , et egri teine ots mitte vedada väljalaskesse vaid õhupuhastisse?
Petaks aju ära ja saaks puhast õhku?
Mis teooria see oli , et , et lastakse yhtlasel maanteesõidul gaase ringlusesse ja sellevõrra vähem kütust nagu põlemiskamber väheneks ja hoitakse kütet kokku?
Petaks aju ära ja saaks puhast õhku?
Mis teooria see oli , et , et lastakse yhtlasel maanteesõidul gaase ringlusesse ja sellevõrra vähem kütust nagu põlemiskamber väheneks ja hoitakse kütet kokku?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
See on kõige olulisem EGR-i ülesanne. Teatavasti on õhus umbes 80% protsenti lämmastikku, mis üldiselt põlemisprotsessist mootoris osa ei võta, küll hakkab ta seda tegema kõrgema temperatuuri ja rõhu käes ja siis tekkivadki need oksiidid. Värske õhu hulga vähendamisega rahustatakse põlemisprotsessi ja nende oksiidide hulk väheneb..Kuno_T kirjutas:tema töötamisel on heitgaasis lämmastikoksiide vähem
Lämmastikoksiidid põhjustavad happevihmasid, see omakorda hävitab rohelisi taimi, ei toimu enam fotosünteesi, pole hapnikku ja mootor jääb seisma.. Seega on EGR vajalik
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
Minu arust tds-i puhul pole sellest EGR-ist sõidu ajal mingit tolku. ainult tühikäigul tiksudes võtab sumpast õhku. Pimedaks aga ei saasta seda mootrit nii palju. 20 euro sent ette ja asi korras. Ja ülevaatusel ka ei teki probleeme, kui pime on. minul vähemalt ei tekkinud.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: Bmw 525 tds Egr klapi pimedaks tegemine
Peale mind tulgu või veeuputus.teet82 kirjutas:blablabla
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa