1. leht 1-st

e39 530d 142kw 2001a automaat, kakub ja mootor lonkab

Postitatud: 04.11.2012 10:34 53
Postitas azlka
Tere, kuna foorumist otsides vastavat probleemi ei leidnud siis tegin uue teema.
Auto mootor kakub kui kohapeal käik sees ja kuskil ristmikul, tühikäigul jätaks nagu vahele ja kui liikuma hakata siis lausa tõmbleb mootor. Viga nagu tuleks esile sooja mootoripuhul rohkem.
Sai vahetatud rõhu andur kõrgsurve pumba otsas, ennem pöörded ujusid lausa, nüüd ei uju enam. Kiirendades tõmbas ennem hingest kinni korraks, nüüd uue anduriga seda ei tee enam.
Ühtlase kiirusega sõites või rahulikult kiirendades siis on tunda jällegi kuidas mootor kakub õrnalt. Kütuse rõhk ka kõikus, uus andur küljes ja ei kõigu enam. Sai vahetatud ka vaakum voolikud mis olid läbi.
Kas viga võib olla pihustites?

Re: e39 530d 142kw 2001a automaat, kakub ja mootor lonkab

Postitatud: 04.11.2012 13:47 46
Postitas djtsux
Diagnost näitaks seda kohe juu ,kas pihustid töötavad korralikult või ei !

Re: e39 530d 142kw 2001a automaat, kakub ja mootor lonkab

Postitatud: 04.11.2012 14:48 40
Postitas Maximaator
Võta õhulugeja pistik tagant ära ja proovi kas siis sõidab normaalselt või samamoodi longates.

Re: e39 530d 142kw 2001a automaat, kakub ja mootor lonkab

Postitatud: 04.11.2012 17:33 40
Postitas azlka
Diagnostikasse pikad järjekorrad. Täna hommikul külmalt kohe mootor lonkas ja lõpuks suri välja, natuke soojenes siis käis korralikumalt aga kuumalt jälle tõmbleb, ühtlase kiirusega kakub maanteel. Külmalt gaasi põhja vajutades mõtleb tükk aega enne kui edasi minema hakkab.
Diagnostikasse tuleb nagu nii minna, lihtsalt on kellelgi samad sümptomid olnud? Viga igapäevaga järjest süveneb :(

Re: e39 530d 142kw 2001a automaat, kakub ja mootor lonkab

Postitatud: 10.11.2012 08:41 43
Postitas azlka
Tundub et viga leitud. Lati otsas asuv kütuse rõhu anduri pistik tahtis puhastamist. Tegemist on selle auto tüüp veaga nagu selgus uurimisel. Sain oma jõududega hakkama.
Küsiks infot mõne teise asja kohta kah, nimelt raadio ei lülita automaatselt sisse ega välja, ja lülitab ennast iga 20 min tagant välja. Arvaks, et süüteluku vool ei jõua kohale, aga eelmise omaniku diagnostika lehel on kirjas ,et võimalik viga võiks olla esiuste kõlarites ??? Tegemist tavalise originaal kassetikaga.

Viga leitud, pagassis vigane kaitse. Esimene kord ei leidnud seda üles.