1. leht 1-st

e34 525 vanema tüübi mootori vahetus uuema vastu

Postitatud: 14.12.2012 22:55 27
Postitas AndreTGO
Plaan lähipäevade jooksul siis selline asi ette võtta, et panna oma 88' aastast e34-ja vanema tüübi mootor nurka ja nurgas seisev uuema tüübi mootor peale. M20B25 vahetub siis M50TUB25 vastu ja mõlemal manuaal kastid. Nagu uurinud, siis saab teha juhtmestiku jaoks umbes sellise adapteri: Pilt

Autol on selline pistik:

Pilt

Ning mootorilt tuleb selline pistik:

Pilt

Peale seda vaadates tekkis küsimus, et kas pin 21-25 kaovad ära, või mida ma nendega tegema peaksin ?

Teine küsimus oli, et kas m50-ne käigukastiga on vaja vahetada ka reduktor ja kardaan ? Mõtlen just seda, et kas pöörded maanteel on normaalsed jne..

Ning kas on veel midagi, mida kindlasti peaks teadma, et ilusti tööle saada moto?

Re: e34 525 vanema tüübi mootori vahetus uuema vastu

Postitatud: 15.12.2012 11:44 06
Postitas taurts89
ise olen läbinud sama tee ja reduktor tuleks vahet kuna mntl 90 5 käik 3000 pööret ja sellist vahepistikut ma ei kasutanud vaid vahet kapotialuse juhtmestiku koos ajude jms,suht lihtne ja teostatav töö

Re: e34 525 vanema tüübi mootori vahetus uuema vastu

Postitatud: 15.12.2012 13:19 35
Postitas AndreTGO
taurts89 kirjutas:ise olen läbinud sama tee ja reduktor tuleks vahet kuna mntl 90 5 käik 3000 pööret ja sellist vahepistikut ma ei kasutanud vaid vahet kapotialuse juhtmestiku koos ajude jms,suht lihtne ja teostatav töö
Okei, tänud !
Praegu saab kohe kohe mootor maha ja ma proovin vahetada ka siis kapotialuse juhtmesiku ära, loodan et saab tööle ikka esimese käivitusega :) .

Re: e34 525 vanema tüübi mootori vahetus uuema vastu

Postitatud: 17.12.2012 12:09 49
Postitas omega
Soovitaks jätta ka m20b25 käigukasti, siis on ka pöörded korras maanteel ja ülekanded paigas :). See vana hea Getrag 260 on väga vastupidav ka. Ja m50b25 mootorile muidugi panna m20 hooratas koos siduriga, mille komplekt on palju kergem, kui m50 oma.